וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביופורד צריך להשתלב במערכת"

12.10.2006 / 19:01

כך אמר ספאחיה, אחרי הנחיתה ממסע המשחקים באירופה, אותו סיימה מכבי עם מאזן שלילי. בשבת תמריא הקבוצה למסע משחקים בארה"ב

מכבי ת"א נחתה הערב (חמישי) אחרי מסע המשחקים באירופה, אותו סיימה עם מאזן של ניצחון אחד (קלימאמיו בולוניה) ושלושה הפסדים (סן אנטוניו, צסק"א ופיניקס). הצהובים, שלקחו חלק בטורניר המרובע בקלן, גרמניה, לא נחלו הצלחה גדולה וסיימו במקום האחרון בטורניר, שהוכיח כי לנוון ספאחיה עוד צפויה עבודה רבה כדי לחבר את הפאזל החדש שבנה.

"ברבע האחרון מול פיניקס היינו עייפים מאוד. כבר לא יכולנו לעמוד על הרגליים", אמר הערב המאמן. "שיחקנו שלושה משחקים קשים בארבעה ימים. יכולנו לשחק משחקים נגד יריבות פחות חזקות, אך אני סבור שזה חסר טעם. עדיף לשחק משחקים קשים שעוזרים לקבוצה להתחבר ומראים לנו איפה אנחנו עומדים. אולי זה יישמע מוזר אבל אהבתי את יותר את המחצית השנייה שלנו נגד צסק"א ואת שלושת הרבעים הראשונים מול הסאנס מאשר את המשחק נגד קלימאמיו".

ספאחיה התייחס למסע המשחקים המתוכנן לקבוצה בארה"ב בשבוע הבא: "אחרי המסע נעלה מדרגה נוספת בכושר והכימיה תשתפר. יש לנו את הכישרון. כרגע אנחנו לא יכולים לשחק בקצב גבוה במשך 40 דקות, אבל זה נורמלי לשלב הזה של העונה".

"אין ספק שרודני יצטרך להשתלב במערכת", אמר ספאחיה באשר לתהליך השתלבותו בקבוצה של רודני ביופורד, שנראה במשחקים האחרונים מעט אדיש למתרחש סביבו. "ראינו שיש לו את הכשרון במשחק נגד בבולוניה. הוא ימשיך ויתקדם".

למכבי לא יהיה יותר מדי זמן לנוח ולהתאושש, שכן כבר בשבת בערב תמריא הקבוצה למסע משחקים נוסף בן שבוע בארה"ב. בלילה שבין שלישי לרביעי תפגוש מכבי את קליבלנד קאוולירס ולברון ג'יימס, ובלילה שבין חמישי לשישי תפגוש את טורונטו ראפטורס, מחוזקת באנתוני פארקר, שכזכור ניצח אותה בקיץ שעבר עם הצהובים.

במהלך המסע יחבור למכבי נואל פיליקס, הזר החדש של הקבוצה. לא ברור כעת אם האמריקאי, שסובל מנקע בקרסול, יטול חלק בשני משחקי הראווה.

וויצ'יץ': "התקדמנו בצורת המשחק"

ניקולה וויצ'יץ', הבורג המרכזי במערך המתחדש של ספאחיה, הודה כי "היינו לנו רגעים טובים לצד רעים. התקדמנו בצורת המשחק שלנו ביחס לאיך שיצאנו מישראל". הסנטר, שצוטט אומר כי הטורניר בקלן הוא "טורניר טיפשי", סיפק הסבר לדבריו: "לא התכוונתי שהטורניר טיפשי. שאלו אותי אם אנו מחפשים נקמה במשחק נגד צסק"א, אז אמרתי שהטורניר הזה הוא טיפשי ביחס לפיינל פור".

"נכון ששיחקנו בלי להתאמן הרבה", הוסיף הקרואטי, "אולם צורת המשחק שלנו השתפרה. בשביל להפוך לקבוצה טובה יותר משנה שעברה, אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולהתחבר".

יניב גרין: "אי אפשר להגיד שזה שזה היה טורניר מוצלח מכיוון שהפסדנו, אבל למדנו הרבה דברים. אחרי כל משחק ניתחנו את המהלכים וזה קידם אותנו. נגיע מוכנים לליגה". לגבי הכימיה בקבוצה, אחרי הצטרפותם של השחקנים החדשים, אמר הסנטר: "השחקנים שלנו הם בני אדם. הספקנו להכיר אחד את השני וזה עוזר המון".

נציגי יוסטון עקבו אחרי אליהו

במהלך מסע המשחקים באירופה עקבו אחר ליאור אליהו נציגי היוסטון רוקטס, שבחרה בו בדראפט האחרון. האמריקאים, מן הסתם, היו מרוצים מהיכולת שהציג הפורוורד הצעיר. "כן, הגיעו אנשים שאני בקשר איתם מאז הבחירה בדראפט", אישר אליהו. "הם אנשים שמבינים כדורסל ברמות הכי גבוהות, אבל את תגובתם אשמור לעצמי".

חזרת ארצה בסטטוס שונה מכפי שיצאת?

"אני חושב שבמכבי אין סטטוס. כל שחקן יכול לתת תפוקה גדולה יותר משל אחרים ביום נתון. היו לי שני משחקים טובים במהלך השבוע. הצהרתי בתחילת השנה שהמטרה שלי היא לנסות להשתלב במכבי, לא לבוא מעמדה של כוכב. זאת קבוצה חדשה וגם אני חדש, אז זה אולי קצת מקל עליי".

הוכחת שאתה מסוגל לעשות את קפיצת המדרגה המקצועית.

"יכול להיות. ימים יגידו אם כן או לא. המשחקים הרשמיים עוד לפנינו. כרגע אני מרגיש טוב, צוות המאמנים וההנהלה תומך בי. אני מקווה שזה יימשך. העיקר שנתחבר קודם כל כקבוצה ונראה כמו שמכבי צריכה להראות. אישית, מבחינתי ברור שתמיד ארצה לשחק רק בחמישייה וכמה שיותר".

מסינה אמר לאחר המשחק מול צסק"א, ואני מצטט, שאתה "שחקן מצויין ומודרני שיהיה לו חלק חשוב במערכת של מכבי".

"לא יצא לי לראות את זה, רק שמעתי. תמיד נחמד לשמוע דברים כאלה ועוד ממישהו שאיתך במקצוע".

מקצועית, איך תשפיע עליך ההחתמה של נואל פיליקס?

"תראה, זה משהו שציפית לו. ידעתי שיבוא זר. טובת הקבוצה עומדת לפני טובתי האישית. אני מקווה שהוא יעזור לנו להגיע לאן שאנחנו צריכים להגיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully