וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נדרוש שיפסלו את ספאחיה"

25.9.2006 / 7:28

למנכ"ל ריטאס וילנה, יונאס ואינאוסקאס, נמאס מההתעלמות של מאמן מכבי ת"א מדרישתו לפיצוי בסך 100 אלף יורו, והוא כבר פנה לפיב"א

בשעה שמכבי תל אביב המתחדשת מנסה להתגבש במחנה ההכנה בסלובניה, וטרודה בעיקר בליהוק משבצת הזר החמישי, יש מי שמבקש את ראשו של מאמן הקבוצה, נוון ספאחיה. יונאס ואינאוסקאס, מנכ"ל ריטאס וילנה, קבוצתו הקודמת של ספאחיה, מאס בסחבת ובהתעלמות מדרישתו לפיצוי של 100 אלף יורו מצד ספאחיה עקב שחרורו מהחוזה. הליטאי מימש את איומיו וכעת הוא דורש מראשי פיב"א לפסול את המאמן הקרואטי מאימון בשנתיים הקרובות. ואינאוסקס צירף למכתב הדרישה - שנשלח לפיב"א, לאיגוד הכדורסל הישראלי ולמאמן עצמו - העתק של חוזהו החתום של ספאחיה עם ריטאס.

ואינאוסקאס, השוהה במחנה אימונים בספרד עם ריטאס, אמר אמש "לספורט הארץ": "דרשנו מפיב"א לפסול את ספאחיה מאימון בשנתיים הקרובות ואנחנו מצפים לתשובה בקרוב. ראשי פיב"א אמרו לי שהם מודעים למצב שנוצר. למכבי ולספאחיה היו שלושה חודשים לשלם את הפיצויים, וזה לא קרה. לכן עניין הכספים אולי לא רלוונטי יותר מבחינתי. ספאחיה לא כיבד את מלתו, ואני רוצה לקבוע שמצב כזה לא יישנה בכדורסל. זה לא ראוי ולא מכובד".

כבר לפני שבועיים הזהיר המנכ"ל הזועם את מכבי: "אם לא יימצא פיתרון מהיר נלך לבית המשפט, וספאחיה לא יוכל לאמן בשום מקום אחר למשך שנתיים. זה יפגע גם במכבי". בקבוצה לא התרגשו, והתנערו מהעניין. השבועות הקרובים יוכיחו אם השאננות היתה במקומה, או דווקא הובילה להסתבכות שתשבש את ההכנות לעונה המתקרבת.

יואב בורוביץ' מוסיף: מכבי, שמתאמנת כאמור בסלובניה, תשחק היום את משחקה הראשון העונה, נגד אולימפיה לובליאנה. יותם הלפרין, שחקן לובליאנה בעונה שעברה, יפתח על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully