וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה ניצחון של אופי"

שגיא ניר

18.7.2006 / 19:10

נבחרת הנוער פתחה את אליפות אירופה עם 81:82 דרמטי על בולגריה, חרוש מרוצה. גל מקל קלע את סל הניצחון, כספי נפצע בעין

נבחרת הנוער של ישראל פתחה הערב (שלישי) את הופעותיה באליפות אירופה בכדורסל ברגל ימין, עם ניצחון 81:82 על בולגריה. חניכיו של ארז ביטמן הוליכו במחצית 37:41, וידעו לנצח ולהשיג שתי נקודות חשובות. הישראלים ידעו להתגבר על חסרונו של עומרי כספי, שהיה מצוין במחצית הראשונה, אבל בפתיחת השנייה נפצע בעינו, נלקח לבדיקות ולא חזר למגרש.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשישראל מצליחה לברוח במהלך המחצית הראשונה ל-23:32, אבל הבולגרים חוזרים. במחצית השנייה הסיפור היה דומה. הישראלים הצליחו לפתוח בכל פעם פער של כ-5-6 נקודות, אבל הבולגרים לא נתנו להם לברוח להפרש גדול יותר. ברבע האחרון בולגריה החלה לנגוס ביתרון ו-13.2 שניות לסיום עלתה ליתרון 69:70. שון דניאל יצא להתקפה ישראלית אחרונה, חדר לסל וספג עבירה כשהשעון מראה על 00:00. דניאל החטיא את הראשונה, אבל הצליח לקלוע את השנייה ולכפות שוויון 70:70 והארכה.

בהארכה נפתחה נדנדה כשהיתרון עובר מנבחרת זו לאחרת.36 שניות לסיום הוליכו הבולגרים ב-3 נקודות, כשעודד ברנדווין נשלח לקו. ברנדווין קלע את השתיים והוריד את הפיגור לנקודה. בולגריה יצאה להתקפה אבל הישראלים מנעו מהם לקלוע, וגל מקל יצא להתקפה וקלע סל ניצחון בשנייה האחרונה של המשחק 81:82 לישראל.

קלעו לישראל: גל מקל 26 (8 ריבאונדים), עמרי כספי 15(7 ריבאונדים), אחיעד בוקרא 13, (8 ריבאונדים), אנטון שוטבין 13, שון דניאל 6, עידו סטולרו 3, עודד ברנדוויין ואיתי רון 2 כ"א, ערן אסנטי ומתן סונגו 1 כ"א.

לבולגריה הירבו: איוון לילוב 30, חודר קוסטוב 23.

מחר (16:45) תפגוש ישראל את איטליה, שניצחה היום 58:62 את גרמניה במשחק השני בבית 3.

"עשינו קפיצת מדרגה"

המנהל המקצועי של נבחרות הנוער, יורם חרוש, סיפר בסיום לוואלה! ספורט: "להתחיל אליפות בניצחון זה חשוב ולא משנה אם זה הלך קשה, מכוער או יפה. זה היה ניצחון של אופי, למרות שלא היה פה הרבה כדורסל. הספסל היה מעורב בכל מהלך ופה הניצחון הגדול שלנו. הבולגרים הם יריב קשה שעשה בהכנה תוצאות טובות, ועוד הרבה צפוי בבית הזה. עשינו היום קפיצת מדרגה ואני מקווה שעוד נשתפר בהמשך".

על פציעתו של עומרי כספי, שנפצע בדקה ה-15 ולא חזר לשחק אמר חרוש: "כספי נבדק והוא סובל כנראה משריטה בקרנית. מחר הוא ייבדק שוב ואני מקווה שהוא יוכל לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully