וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון נפגש עם ראשי אולימפיאקוס

שגיא ניר

24.6.2006 / 11:34

מאמן מכבי ת"א בעונות האחרונות יצא לאתונה, שם קיבל הצעה לאימון תמורת כ-800 אלף יורו לעונה. גרשון דורש 1.1 מיליון

פיני גרשון ממשיך לאותת על התקרבות שלו למשרת מאמן אולימפיאקוס היוונית. מאמן מכבי תל אביב בשנים האחרונות הגיע אמש (שישי) לאתונה, שם שוחח במשך כשלוש שעות עם הנהלת הקבוצה היוונית. עיתון הספורט היווני "ספורטיים" מדווח כי גרשון קיבל הצעת חוזה לשנתיים בסכום של כ-800 אלף יורו לעונה, אך הוא דורש 1.1 מיליון יורו לעונה, סכום דומה לזה שמרויח ז'ליקו אובראדוביץ' בפנאתינייקוס. ראשי אולימפיאקוס הבטיחו להחזיר לגרשון תשובה עד ליום שני הקרוב ואם היא תהיה חיובית, נראה שהוא יחזור לאתונה בשבוע הבא במטרה לחתום. אחד מסעיפי החוזה מאפשר לגרשון לסיים את החוזה אחרי עונה אחת.

ביום חמישי פרסמנו על פניה של הקבוצה למאמן הישראלי המעוטר,
שנתפס ביוון כיחיד שמסוגל לסייע לאולימפיאקוס לנשל את פנאתינייקוס מכתרה. לקראת העונה הקרובה, במהלכה תארח פנאתינייקוס את פיינל פור היורוליג, החליטה היריבה העירונית באדום להתחמש, וללכת על המאמן הישראלי, שנחשב לאחד הטובים
בשוק.

באולימפיאקוס מאמינים כי בשבוע הקרוב יתבהר מצב העניינים, לחיוב או לשלילה. ההערכות בייון הן כי במידה וגרשון יוותר על החוזה שהוצע לו, תעדיף אולימפיאקוס לאפשר לעוזר המאמן יאניס ספרופולוס לקחת את המפתחות. מועמדים אחרים שהוזכרו, כגון דיוויד בלאט, יסמין רפשה ונוון ספאחיה, נתפסים בהנהלת המועדון כמי שלא יוכלו להצליח יותר מאשר ספרופולוס, הזוכה להערכה רבה.

כמו כן, פרסומים בתקשורת האירופית מדברים על הצעה נוספת שקיבל גרשון מטאו ויטוריה הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully