וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאו סיימה שלישית

30.4.2006 / 20:06

דושקו איבאנוביץ' הפסיד את המקום השלישי בדרבי ספרדי 87:82 לקבוצתו לשעבר, וסיים סוף שבוע מאכזב עבור ברצלונה

דושקו איבאנוביץ' ו-ואלימיר פראסוביץ', שניים מהחמישיה של ספליט האגדית, פינטזו על מפגש כל ספרדי במשחק הגמר של הפיינל פור, אבל ההפסד של טאו למכבי ת"א, והכשלון של ברצלונה מול צסק"א מוסקבה, השאירו את שתי הקבוצות להילחם על מקומות 3-4.

איבאנוביץ', שהפסיד יחד עם טאו בעונה שעברה את התואר למכבי ת"א, יוצא שנה שניה ברציפות הלוזר של האירוע, אחרי הפסד גם במשחק התנחומים. טאו רצתה יותר מהתחלה, והרגישה משוחררת מול בארסה לעומת הגנת הברזל שפגשה מול מכבי ת"א.

רבע 1 19:26 טאו

ברצלונה פתחה טוב יותר את המשחק, כשטאו מאבדת כדורים. לקראת סיום הרבע טאו יצאה מהלם התבוסה למכבי ת"א, והתחילה לשחק עם דקות מצוינות של הנסן. פריוני בשלשה חתם את תוצאת הרבע, 19:26 לטאו.

רבע 2 36:47 טאו

דרובניאק הותיק קיבל דקות בחמישיה, והחזיר בשמונה נקודות כבר ברבע השני. טאו המשיכה לשחק פנימה מול ההגנה הרכה של בארסה, ועלתה ליתרון 11 נקודות. בארסה, שהתבססה על משחק חוץ, התחילה לשחק, ושלשה של שאמונד וויליאמס הורידה את ההפרש לחמש נקודות, הפרש שצמח חזרה ל-11 עד המחצית.

רבע 3 60:62 טאו

טאו פתחה את מחצית השניה ב4 נקודות רצופות. חמש דקות מפתיחת הרבע ויטוריה הגיעה להפרש שיא של 15 נקודות. המשחק התנהל בקצב אופייני למשחק על מקומות 3-4, וסלים של פוצ'קה יחד עם שלשה של נבארו, החזירו את ברצלונה לתמונה ואפילו העלו אותה ליתרון.

רבע 4 82:87 טאו

הרבע הרביעי התחיל להזכיר משחק כדורסל אמיתי מבחינת רמת התחרות שלו. קורנל דוד ואוקיץ' הובילו את טאו ליתרון בטוח של 5 נקודות, כשוויליאמס, נבארו ותורנטון מנסים לרוץ בכל הזדמנות ולהשאיר את בארסה בתמונה. אבל טאו לא נתנה למשחק לברוח, שמרה על הקצב שלה, ושייטה אל הניצחון.

קלעו לטאו ויטוריה: דרובניאק 19, הנסן 15, ארדוגן 14, סקולה 11, אוקיץ' 9, פריוני 8, קורנל דויד 7, וידאל וג'ייקובסן 2 כל אחד.

קלעו לברצלונה: נבארו ופוצ'קה 20 כל אחד, תורנטון 18, וויליאמס 8, קוטה 6, גרימאו 4, מרקונאטו, קקיוזיס וטריאס 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully