וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים - הפועל תל אביב: כעס על כמות השיטור

18.10.2014 / 19:14

כ-82 שוטרים ו-200 מאבטחים צפויים להגיע לארנה (א', 20:45, ערוץ 1), ירושלים זועמת: "חוסר פרופורציות ומעמסה כלכלית"

one

הפועל ירושלים תתמודד תוציא לדרך את המחזור השלישי בליגת העל מחר (ראשון, 20:45, ערוץ 1), כשתארח את הפועל תל אביב. הקבוצה של דני פרנקו אמנם שייטה בשני המחזורים הראשונים מול מכבי חיפה ועירוני נהריה, אך רשמה הפסד מאכזב וכואב לבאנביט בפתיחת היורוקאפ באמצע השבוע, ומחר היא תקווה לשוב למסלול הניצחונות.

המפגש בין האוהדים של שתי הקבוצות גורר ויכוח לגבי כמות השוטרים והאבטחה הנדרשים למשחק. בהפועל ירושלים אמרו: "בהתייחס לדרישות משטרת ירושלים בנוגע לכמות השוטרים והמאבטחים, הנהלת הפועל ירושלים מבקשת למסור - הדרישה של המשטרה ל-82 שוטרים וכ-200 מאבטחים הינה חסרת פרופורציות לאירוע ספורט בכלל ולמשחק כדורסל בפרט. מיותר לציין כי הכמות הנ"ל מהווה מעמסה כלכלית כבדה ביותר על הקבוצה. יש לנו הידברות רציפה עם משטרת ישראל ואנו מקווים כי הכמות תוקטן בצורה משמעותית תוך הבטחת שלומם של באי המשחק".

הפועל תל אביב הפסידה במחזור הפתיחה להפועל אילת, אך התאוששה במחזור השני והביסה את עירוני נהריה 66:82. "המשחקים של הפועל תל אביב ושל הפועל ירושלים תמיד מעניינים ומושכים, יהיו הרבה אוהדים ומעניין", אמר לוואלה! ספורט אורי שלף. "תהיה חוויה כי לשתי הקבוצות יש קהלים מהטובים בארץ, צפויה חוויה מחר".

ווילי וורקמן ודוראנד סקוט כשירים ויעמדו לרשות עודד קטש, שאמר: "לא מדובר במשחק קל, אבל אנחנו מגיעים כדי לנצח, כמו בכל משחק, ומאמינים ביכולות שלנו".

אוהדי הפועל ירושלים. קובי אליהו
רק שהכל יעבור כראוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully