וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "בנינו את מה שרצינו, החזון זה פיינל פור"

אלופת אירופה ערכה מסע"ת לפתיחת העונה ומאמנה אופטימי: "מכבי הזאת מסוגלת להגיע רחוק. אחת המטרות היא לשחזר את העונה שעברה". פניני: "יש לנו הרבה פוטנציאל"

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס (מרכז) שמעון מזרחי (ימין) שי רקאנטי (שמאל). ברני ארדוב
"אין דבר שהוא בלתי אפשרי בספורט והשנה שעברה היא הדוגמה הכי טובה". גודס, מזרחי ורקאנטי/ברני ארדוב

מכבי תל אביב מודל 2014/15 פתחה הערב (ראשון) את העונה במסיבת עיתונאים חגיגית בנוכחות המאמן גיא גודס ושחקני הסגל. כזכור, הצהובים חזרו מגרמניה עם שלושה ניצחונות, שניים מהם על טלקום בון 91:109 ו-55:89 ואחד על פיניקס האגן 95:106. הצהובים יפתחו את העונה בארץ מחר (שני) כאשר הם יארחו את הפועל גלבוע/גליל עליון (20:45, 5+ לייב) ברבע גמר גביע ווינר.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
משחק ראשון בישראל כמאמן ראשי במכבי תל אביב. גיא גודס/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס: "אותי זה מאוד מרגש. התחלתי פה בגיל צעיר ועברתי הרבה חוויות, והמקום הזה מסמל מה המועדון הזה, מה החזון שלו ומהן השאיפות. אני בטוח שמה שעובר לשחקנים בראש זה הצלחה. העונה הקודמת הייתה אחת העונות הקסומות. היא התחילה קשה ונגמרה כפרק בספר, הכי טוב שאפשר. המחויבות שלנו היא להמשיך את המסורת הזאת ולהגיע להישגים הכי גדולים שאפשר. הצלחנו להשאיר שישה שחקנים מהשנה שעברה, החזרנו שחקנים שרצינו להחזיר ובזה מגיע קרדיט להנהלה, השבחנו שחקנים וביחד ניצור קבוצה מאוד אטרקטיבית. מה שמנחה אותנו זה האופי של השחקנים. אני יודע שתהיה חבורה לוחמת, שתשחק ביחד, שתשמור, תתקיף ותהנה. הנאה זה חלק מהמשחק וכשאתה נהנה לשחק - ההצלחות מגיעות. בנינו את מה שרצינו, והרבה יהיה תלוי בנו, איך נתקדם ונתחבר. השחקנים יעשו את המקסימום להצליח".

"אין דבר שהוא בלתי אפשרי בספורט והשנה שעברה היא הדוגמה הכי טובה. אני לא חושש משום דבר ולכן הגעתי לאן שהגעתי. זה יותר מאתגר. אני חושב שהקבוצה הזאת מסוגלת להגיע רחוק. זה תלוי בהרבה פרמטרים שקורים במהלך עונה. העונה שעברה התחילה לא טוב, והכול נגמר כמו חלום. אחת המטרות היא לנסות לשחזר את העונה שעברה. ברור לי שיהיה קשה אבל במועדון הזה אין דבר שעומד בפני הרצון".

"לפני העונה הייתה חסרה לנו קשיחות, יותר ריבאונד ואתלטיות ואת זה חיזקנו. אנחנו רוצים לשחק מהר, יש לנו קבוצה אתלטית מאוד, וזה יהיה המוטו שלנו העונה. יש לנו גם את ג'ייק כהן ועוד שחקנים צעירים ואנחנו נשלב אותם בקבוצה".

"אנחנו לא מתעסקים בהפועל ירושלים. אנחנו עוסקים רק במכבי תל אביב, אנחנו תמיד מתרכזים בעצמנו. בשביל מכבי תל אביב המבט והחזון זה הפיינל פור. האם כל שנה מגיעים? לא. אבל יש שלבים בדרך הזאת, והשלב הראשון זה להגיע לטופ 16 ומשם לטופ 8 ומשם הלאה. כשמתחילים דרך אף פעם לא יודעים איך זה נגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן מכבי תל אביב גיא גודס (ימין) עם עוזרו פיני גרשון (שמאל). ברני ארדוב
"ברור שיהיה קשה אבל במועדון הזה אין דבר שעומד בפני הרצון". גודס וגרשון/ברני ארדוב

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי פתח את מסיבת העיתונאים: "אנו נמצאים כאן במוזיאון שמראה את ההיסטוריה של המועדון מהיווסדו. פתחנו את המוזיאון למבקרים ביום חמישי שעבר וההיענות לביקורית הייתה מעל ומעבר. לפני שנה ישבנו כאן בדרך אל הלא נודע, בסיום חגגנו עם האוהדים, זה הישג גדול מאין כמותו. עד היום סיפקנו שחקנים ל-NBA, עכשיו גם מאמן, כשדייויד בלאט מונה למאמן ראשי בקליבלנד קאבלירס. נאחל לו מפה הצלחה רבה. היה ברור מאליו שאת שרביט האימון ייטול גיא גודס, בהמשך הדברים הסתדרו בצורה יפה וטובה כשפיני הצטרף לצוות וזה כוח חשוב לצוות המקצועי. מכירת המינויים עומדת כמעט לפני סיום, גם השנה תראו היכל מלא וגדוש במינויים. אני מאחל לכולנו שנה טובה ועונה מוצלחת".

מזרחי נשאל מדוע סופוקליס שחורציאניטיס לא נמצא במסיבת העיתונאים. "סופו בהליך רפואי, הניתוח בעין צלח, הוא כרגע לא יכול להיכנס בבת אחת לאימוני כושר ולכן אנחנו ממתינים בסבלנות".

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
מזרחי וגביע היורוליג/ברני ארדוב
שמעון מזרחי (שמאל) עם טל ברודי שחקן העבר. ברני ארדוב
התרגשות של תחילת עונה. טל ברודי עם שמעון מזרחי/ברני ארדוב

קפטן הקבוצה גיא פניני: "זאת תחילתה של עונה חדשה. תמיד מרגש לפתוח עונה. יש קבוצה חדשה, אותן ציפיות ואותן מטרות. יש לנו המון אנשים מנוסים שעברו במועדון ויודעים מה נדרש, יש צוות אימון מנוסה, ושילוב של שחקנים חדשים שהגיעו העונה. אני מברך את פיני וג'רמי על חזרתם. חזרנו ממחנה בגרמניה והדבר הכי חשוב שלי בתור קפטן זה לראות מהשחקנים מחויבות ומוטיבציה להצליח. אני בטוח שהשחקנים החדשים שנכנסים לחדר הזה ורואים את ההיסטוריה של המועדון מבינים לאן הגיעו ויעשו הכול כדי להצליח. יש לנו הרבה פוטנציאל. אני חושב שנצליח להתמודד עם הקבוצות הגדולות".

גארד מכבי תל אביב ג'רמי פארגו: "למזלי יש שחקנים שאני מכיר מהימים ההם. אני שמח לחזור. זה מרגש. אנחנו מצפים לעונה. אני חושב שנהיה בסדר. זה לא תלוי בי או בשחקן אחר, אם נשחק כקבוצה, נהיה טובים".

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"ניצור קבוצה מאוד אטרקטיבית"/ברני ארדוב

מנכ"ל המועדון אלי דריקס: "בשנים האחרונות אנחנו מוצאים את עצמנו עם אפשרות להכניס כסף ולהגדיל את תקציב המועדון, וזאת המחשבה שמשותפת לכולנו. בשנה האחרונה מינינו את ירון טלפז לנציגנו בארה"ב כדי לפתח שווקים נוספים שיגדילו את ההכנסות שלנו".

הבעלים של המועדון דני פדרמן: "הרחבת השווקים לארה"ב זו חלק מתכנית אסטרטגית עם מבט קדימה. אנחנו ממקסמים את הפוטנציאל בארץ ועדיין אנחנו מתקשים להעלים את הגירעון. מעבר לצד הכלכלי, יש למכבי תפקיד עבור מדינת ישראל וראינו את זה במילאנו, ראינו מה זה עושה לאזרחים. אז חלק מהחשיבה היא להתפתח מבחינה כלכלית בחו"ל, וחלק זה להפיץ את ההצלחה שלנו כמועדון ישראלי".

שחקני מכבי תל אביב בריאן רנדל (שמאל) אלכס מאריץ' (מרכז) אלכס טיוס (ימין). ברני ארדוב
השחקנים החדשים מבינים לאן הגיעו. טיוס, מאריץ' ורנדל/ברני ארדוב
מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"גם השנה תראו היכל מלא וגדוש במינויים"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully