וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבארו: "הם התכוננו למשחק טוב יותר מאיתנו"

ספרד המומה מההדחה ברבע הגמר, גאסול דיבר על פרישה מהנבחרת, דיאו גאה בחבריו, קולה: "חולם לפגוש את ארה"ב בגמר"

נבחרת ספרד במשחק מול נבחרת צרפת. AP
מי האמין שככה זה יסתיים?/AP

החל משריקת הפתיחה של המונדובאקט, כולם מחכים לגמר הגדול בין ארצות הברית לספרד, ומצפים לראות האם האמריקאים הפגיעים ימעדו עוד לפני המפגש מול המארחת האימתנית. אבל אמש (רביעי) דווקא הספרדים היו אלה שהודחו במפתיע, כשנכנעו 65:52 לצרפת ברבע הגמר האחרון במדריד. הצרפתים הם אומנם אלופי אירופה, אבל ללא טוני פארקר מעטים האמינו שדווקא הם ינפצו את החלום של ספרד, שאוהדיה המתוסכלים מיהרו לקרוא בסיום לפיטוריו המיידיים של חואן אנטוניו אורנגה.

הנבחרת הספרדית שחיכתה שנים ארוכות לטורניר הביתי בו היו אמורים חברי דור הזהב שלה, בראשות האחים גאסול, רודי פרננדס, ריקי רוביו ושאר כוכבי ה-NBA והיורוליג לקטוף את תואר אלופי העולם, אבל נבחרת הטריקולור לא נתנה להם לנשום עם הגנה נפלאה, התקפה יעילה והמון אופי שעזר לה לשמור על היתרון אותו בנתה כבר בפתיחה כל הדרך להפתעה של הטורניר. יריבתם הבאה של הצרפתים תהיה סרביה שהרשימה עם 56:84 מוחץ על ברזיל, כשכבר הערב ייערך חצי הגמר הראשון בין ארצות הברית לליטא.

צרפת הדהימה את ספרד, סרביה מחצה את ברזיל

אור שקדי מסביר איך בוריס דיאו הפך לגיבור של צרפת

הערב בחצי הגמר: ארצות הברית-ליטא (22:00, ספ' 5)

פלורן פייטרוס שחקן נבחרת צרפת. AP
משחק הגנה מושלם. פלורן פייטרוס/AP

"הם התכוננו למשחק טוב יותר מאיתנו", הודה נבארו בסיום. "הם עלו למגרש יותר מוכן ומפוקסים מאיתנו, בזמן שכל התקשורת כבר הביטה מעבר לרבע הגמר. הם שיחקו טוב יותר, ועלו עלינו בכל אספקט של המשחק. היה לנו ערב קליעות רע, וסבלנו גם מנחיתות בריבאונד. יש לנו נבחרת שאפתנית וכמובן שרצינו להגיע רחוק יותר, אבל לא הראנו את זה הערב".

פאו גאסול המאוכזב הוסיף: "היו לנו ציפיות גבוהות והיה לנו טורניר נהדר, אבל זה לא היה היום שלנו. זה הפסד כואב ומאכזב, וכנראה שלא היינו מוכנים לאתגר". לגבי המשך דרכו בנבחרת אמר הסנטר בן ה-34: "אתה אף פעם לא יודע מתי יהיה המשחק האחרון שלך. אני אוהב לשחק עבור המדינה שלי, אבל שום דבר לא מובטח. אני מקווה שאוכל לשחק עד גיל 50, אבל אני בספק אם זה יקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פאו גאסול שחקן נבחרת ספרד. AP
סוף הדרך שלו? פאו גאסול/AP

המאמן הצרפתי וינסנט קולה אמר לאחר הניצחון המתוק: "אני מאוד גאה בשחקנים שלי, שהבינו שהניצחון הערב הוא לא בלתי אפשרי. חשבתי שנוכל לשמור את ספרד מתחת ל-70 נקודות, אבל בוודאי שלא חשבתי שנגיע ל-52. לא היה לנו הרבה סיכוי לנצח, ועשינו את זה בעזרת השקעה, הקרבה ומשמעת".

לגבי המשך דרכה של נבחרתו בטורניר אמר קולה, שהצעיד את צרפת לזכייה ביורובאסקט בקיץ שעבר וידריך את הנבחרת גם באליפות אירופה הבאה, שתיערך בארץ הבאגט: "בחצי הגמר מול סרביה יהיה קשה לפחות כמו במשחק מול ספרד. הסרבים נמצאים בהתקדמות מרשימה, וננסה לא לקלקל את הרושם. החלום שלי עכשיו הוא לפגוש את ארצות הברית בגמר ביום ראשון".

בוריס דיאו, שבניגוד לחברו הוותיק פארקר לא ויתר על הטורניר למרות שעבר כמוהו עונה מתישה במדי סן אנטוניו, אמר: "לפני המשחק אמרתי לחבריי לקבוצה להאמין, ולא לסיים את המשחק עם אף חרטה. הייתה לנו את המוטיבציה לנצח, אני שמח שעשינו את זה וגאה בנבחרת הזו".

וינסנט קולה מאמן נבחרת צרפת. AP
"עשינו את זה בעזרת השקעה, הקרבה ומשמעת". וינסנט קולה/AP
חואן קרלוס נבארו שחקן נבחרת ספרד. AP
ככה הוא סיים את המשחק. חואן קרלוס נבארו/AP
נבחרת ספרד במשחק מול נבחרת צרפת. AP
האווירה הייתה לוהטת במדריד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully