וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט: "כבר חודשיים מכפישים את שמי"

10.9.2014 / 15:50

הגארד שלא התייצב לנבחרת ישראל התבקש להתייחס לתלונה נגדו תוך 24 שעות והגיב בחשבון הפייסבוק: "איפה הם היו חודשיים?"

מורן רוט שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
זועם על ההתנהלות. מורן רוט/קובי אליהו

שחקנה של מכבי חיפה בעונה שעברה מורן רוט קיבל היום (רביעי) הודעה ממזכירת האגף המקצועי של איגוד הכדורסל כי עליו לשלוח התייחסות או תגובה תוך 24 שעות לתלונה שהוגשה נגדו מצד מנהל נבחרת ישראל מומו לוצקי. "לא יאמן, חודשיים מכפישים את שמי ומתנהלים מולי רק דרך התקשורת, ורק הבוקר שלחו לי את זה", כתב רוט בחשבון הפייסבוק שלו כשהוא מצלם את המייל שנשלח אליו, "להציג את טיעוני תוך 24 שעות! איפה הם היו חודשיים?".

כזכור, באיגוד הכדורסל הוחלט להגיש תלונה כנגד רוט ושחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס שלא התייצבו לקמפיין האחרון. על פי הטענות נגד רוט, שעדיין לא חתם באף קבוצה מתחילת הקיץ, הוא לא קיבל שחרור לא להגיע לאימונים, על אף שביקש זאת מסיבות רפואיות המגובות באישור מרופא ספורט בכיר, ובחר שלא להגיע לאימונים. על פי גורמים שונים בנבחרת, המאמן ארז אדלשטיין בנה על רוט לאחר שיוגב אוחיון לא יכל לשחק בקיץ האחרון, והוא היה אמור להיות חלק משמעותי מהרוטציה.

אמש פנתה סיעת עוז ליו"ר האיגוד עמירם הלוי על מנת שהאיגוד לא יחתום על הסכמי טיעון עם טיוס ורוט. על פי טענתה של סיעת עוז, המקרה של טיוס חמור יותר, זאת בשל העובדה כי "הוא ניצל בצורה מחפירה את העובדה שהוענקה לו אזרחות ובגלל עובדה זו קיבל חוזה במכבי תל אביב". בסיעה הביאו כדוגמה את החוק מהכדורסל האיטלקי, שם שחקן שלא מתייצב לנבחרת סופג חצי שנה השעיה מכל פעילות, גם בנבחרת וגם בליגה.

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי. ברני ארדוב
עמירם הלוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully