וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ג'ורג' נותח, עלול להיעדר שנה וחצי מהמגרשים

הרופא שטיפל בקווין וור, שסבל מפציעה דומה, טוען כי כוכב הפייסרס יחלים תוך 12-18 חודשים. בירד: "לא נדבר על הסגל"

שחקן נבחרת ארצות הברית פול ג'ורג'. AP
ארצות הברית כואבת את הפציעה הקשה. פול ג'ורג'/AP

פציעתו של פול ג'ורג' ממשיכה להעסיק את הכדורסל האמריקאי. הערב (שבת) כוכב אינדיאנה נותח ברגלו הימנית אותה שבר במסגרת אימון נבחרת ארצות הברית, ועל פי דוקטור פטריק קרסי, שטיפל גם בכוכב מכללת לואיוויל קווין וור שסבל מפציעה דומה ב-2013, הוא עלול להיעדר בין 12 ו-18 וחודשים.

קרסי, שלא ניתח את ג'ורג' אלא רק דיבר מנסיון, טען שתקופת ההתאוששות של שחקן אינדיאנה מהניתוח תיארך בין 6 ו-12 שבועות, ורק אז יוכל להתחיל לחזור ללכת כרגיל. "עוד הבוקר שאלו כמה מהר הוא יוכל לחזור", אמר קרסי. "הוא צריך להחלים. זה אתגר, כי ספורטאים תמיד רוצים לחזור כמה שיותר מהר".

ג'ורג', שאמור היה להיכלל בסגל הסופי של ארצות הברית למונדובאסקט המתקרב, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "תודה לכולם על האהבה והתמיכה, אהיה בסדר ואחזור טוב מתמיד! אוהב את כולם!"

לארי בירד, שמשמש נשיא לענייני הכדורסל של הפייסרס, אמר: "אין שאלה לגבי ההשפעה של הפציעה על הקבוצה שלנו. המועדון הזה סבל ממפלות בעבר, אבל הראה יכולת התאוששות. פול יספק דוגמא לכך מחוץ למגרש, ואנחנו נצטרך לעשות את אותו הדבר על המגרש. כל דיבור על עתיד הקבוצה שלנו לא יהיה ראוי כרגע, אנחנו מתעסקים רק בלעשות מה שצריך כדי לעזור לפול לחזור".

הנבחרת של מייק ששבסקי וג'רי קולאנג'לו היתה אמורה לצמצם היום את הסגל שלה מ-20 שחקנים ל-14 או 15, אך בעקבות הפציעה הקשה גם זה נדחה. "כולם כרגע בהמתנה, וככה זה צריך להיות", אמר ששבסקי. "לא יהיה ראוי מבחינתו לדבר על שחקנים אחרים כשפציעה קשה כזאת מתרחשת".

צפו במייק ששבסקי מדבר עם הקהל אחרי הפציעה הקשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully