וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופוקליס שחורציאניטיס חתם לשנתיים נוספות במכבי תל אביב

1.7.2014 / 10:21

הסנטר היווני, שביממה האחרונה דווח כי סגר בגלאטסראיי הטורקית, האריך את חוזהו בשורות אלופות אירופה וישחק בצהוב עד קיץ 2016. גודס: "מעמודי התווך של מכבי "

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. Marko Metlas, GettyImages
גם הוא יעזוב? שחורציאניטיס/GettyImages, Marko Metlas

סופוקליס שחורציאניטיס חתם היום (שלישי) לשנתיים נוספות במכבי תל אביב. בחוזה המקורי הייתה למכבי תל אביב אופציה להמשיך עם סופו לעונה נוספת, אולם בעקבות הההערכה ההדדית, והרצון של שני הצדדים להמשיך את ההתקשרות, הוחלט בהנהלת מכבי תל אביב להחתימו על חוזה חדש לשנתיים נוספות, כך ששחורציאניטיס ישחק במדים הצהובים עד קיץ 2016.

גיא גודס אמר לאחר החתימה: "אנחנו מאוד שמחים שסופו ממשיך אצלנו. הוא מעמודי התווך של מכבי והחיבור איתו מצוין לשני הצדדים. הוא שחקן יורוליג בכיר, ואחד האחראים להישגים הגדולים שלנו בעונה שעברה, כך שטבעי שנמשיך יחדיו".

חתימתו של שחורציאניטיס באה על רקע הדיווחים בתקשורת הטורקית על כך ש"סנטר מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס סיכם בגלאטסראיי". לפי הדיווחים השונים, המגעים בין הצדדים הואצו ביממה האחרונה וחלה התקרבות משמעותית בין נציגי השחקן להנהלה של הקבוצה הטורקית. גורם במכבי תל אביב מסר ש"הדיווחים על חתימה אינם נכונים. סופו חתום על חוזה שקשה לצאת ממנו".

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב חוגג. מגד גוזני
זכה עם מכבי תל אביב בכל תואר אפשרי בעונה החולפת/מגד גוזני

שחורציאניטיס (28, 2.06 מ') גדל באיקליס סלוניקי, ושיחק עונה אחת בקאנטו ועונה נוספת באריס סלוניקיל פני שחתם באולימפיאקוס ב-2005. אחרי חמש עונות בפיראוס הוא עבר למכבי תל אביב, שם בילה שנתיים בעונות 2010/11 ו-2011/12.

בעונתו הראשונה בצהוב הוא היה שותף להעפלה לגמר היורוליג ורשם 12 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק. בשנתו השנייה שחורציאניטיס סיפק 8.7 נקודות בממוצע למשחק ביורוליג ב-21 משחקים, ושיחק 16 דקות בממוצע למשחק. במשחקי הליגה רשם עשר הופעות בלבד וממוצעים של 9.1 נקודות ו-4.3 ריבאונדים.

לאחר מכן הוא עזב את יד אליהו וחתם לשלוש שנים תחת המאמן ארגיריס פדולאקיס שהחליף את ז'ליקו אוברדוביץ'. בעונה שעברה במדי פנאתינייקוס קלע 7.8 נקודות בממוצע ביורוליג ולקח 2.3 ריבאונדים, ושיחק בממוצע 12 דקות במשחק. בהדחה של פאו מול ברצלונה בטופ-8 קלע 5.2 נקודות ב-10 דקות. בליגה היוונית רשם ממוצע של 8.1 נקודות ו-2.3 ריבאונדים ב-11.5 דקות.

סופו חזר ביולי 2013 למכבי תל אביב ועבר עונה סוערת עם הקבוצה, במהלכה זכה עם הקבוצה בכל תואר אפשרי, והושעה לאחר שניסה להכות אוהד הפועל תל אביב. שחורציאניטיס שיחק העונה 29 משחקים ביורוליג ותרם למכבי תל אביב 9.6 נקודות ו-2.6 ריבאונדים ב-14 דקות משחק בממוצע. סופו שיחק בשני משחקי הפיינל פור 12 דקות בממוצע ותרם לצהובים 6.5 נקודות ו-2.5 ריבואנדים.

לאחרונה נפרדה מכבי תל אביב מכוכבה טייריס רייס שהודיע על עזיבתו. הצהובים צפויים לאבד שחקן נוסף, כשעל פי גורמים בחו"ל, ריקי היקמן נמצא על סף סיכום בפנרבחצ'ה/אולקר הטורקית. גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה! ספורט: "אולקר מאוד רוצה את היקמן, כמעט הכול סגור". היקמן צפוי להרוויח בטורקיה שלושה מיליון דולר בשנתיים הקרובות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully