וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמיאן הוליס מועמד למכבי תל אביב

הוליס (2.03, 26), אשתקד בביילה מהליגה השנייה באיטליה, סומן כמחליף פוטנציאלי לבלו. הצהובים מעוניינים בדאוסן, ויכוח עם ג'יימס

דמיאן הוליס במדי מכללת ג'ורג' וושינגטון. GettyImages
הוליס במדי מכללת ג'ורג' וושינגטון/GettyImages

דמיאן הוליס (26, 2.03), אשתקד בביילה האיטלקית, הוא אחד המועמדים של מחלקת הסקאוטינג של מכבי תל אביב להחלפת דיוויד בלו שצפוי לעזוב. הוליס היה אחד השחקנים אחריהם עקבו הסקאוטרים של מכבי לאורך העונה, ובאחרונה פתחו איתו במגעים.

ביילה, קבוצה מוכרת באיטליה, שיחקה בעונה החולפת בליגה השנייה. הוליס העמיד במדיה ממוצעים של 18.1 נקודות (ב-47.6% מדהימים מ-3), 6.5 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים. הוא נחשב לאחד הקלעים הקטלניים באיטליה. כמו בלו, גם הוליס נע לאורך הקריירה בין עמדות 3 ו-4.

הוליס שיחק באוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון (2006-2010. ממוצעי קריירה: 10.3 נקודות ו-4.9 ריבאונדים). במהלך תקופתו במכללות זומן לנבחרת ארה"ב מתחת לגיל 19, ושיחק במדיה באליפות העולם 2007 בסרביה. לאחר שלא נבחר בדראפט 2010 יצא לאירופה וחתם בקבוצת אלבקומפ ההונגרית, במדיה שיחק בשלוש השנים הבאות. בעונתו האחרונה באלבקומפ הוביל את הקבוצה לזכייה בדאבל ההונגרי (13.2 נקודות, 5.8 ריבאונדים, 1.3 אסיסטים). אגב, במהלך תקופתו בהונגריה הסכים הוליס להתאזרח ולחזק את הנבחרת ההונגרית. בקיץ 2013 חתם בביילה על חוזה לעונה אחת, שהסתיים בשבועות האחרונים.

במקביל ממשיכים במחלקת הסקאוטינג של מכבי לבחון שמות נוספים, הן לעמדות הגארד והן לעמדות הפורוורד. כתבתנו ורד כהן מדווחת כי הצהובים מביעים עניין בשחקנה הצעיר של מכבי ראשון לציון, שון דאוסן, המחוזר גם על ידי הפועל ירושלים. מכבי תל אביב רוצה להחתימו על חוזה ארוך טווח, אך עזיבתו את ראשון לציון, בה הוא חתום לעונה הבאה, תהיה מותנית בפיצוי.

מי שמעמדו לא ברור הוא שון ג'יימס, שאף לא נכח בטקס הגאלה כמו יתר חבריו לקבוצה, למורת רוחם של כמה מאנשי הקבוצה. המשך דרכו של ג'יימס במכבי תל אביב נשקלת, ואף שורר ויכוח בינו לבין הקבוצה בנוגע לחזרתו לאימונים. השחקן מדגיש כי הוא אינו כשיר לחזור לאימונים בשלב זה.

צפו בביצועיו של הוליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully