וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "טייריס הוכיח את עצמו. הרבה לא שורדים במכבי בגללכם"

מאמן מכבי תל אביב נערך למשחק 4 ("צריך לבוא עם הרבה ביטחון, אבל לא מופרז") וניצל את מסיבת העיתונאים כדי לבקר את התקשורת: "בסוף לא יישאר פה שום דבר, תכתבו על גיאוגרפיה". על לנגפורד: "הוא יכול להתפוצץ בכל רגע"

שחקני מכבי תל אביב יוגב אחיון (שמאל) ג'ו אינגלס (ימין). קובי אליהו
עוד ניצחון אחד והם חוזרים למילאנו, אבל עם חיוך גדול על הפנים/קובי אליהו

40 דקות וניצחון אחד מפרידים בין מכבי תל אביב להופעה בפיינל פור שייערך במילאנו. מכבי תל אביב עורכת בשעה זאת מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הרביעי בסדרה נגד מילאנו, שייערך ביד אליהו (רביעי, 20:45, שידור ישיר באתר וואלה! ובאפליקציות).

"כולנו נהנים מרמת הכדורסל בסדרה ומהמשמעות של הסדרה", אמר מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט בפתח דבריו, "כולנו רוצים להיות מוכנים ברמה הטקטית אבל יש עוד כמה דברים במשחק מחר. זה משחק שדורג כוח פיזי, יכולות קבוצתיות ואישיות, גם מנטליות נכונה".

"השחקנים מאוד מאוד מרוכזים, מאוד מאוד מחויבים, הם מקבלים הרבה הנחיות וגם הרבה דברים חדשים, וחלק גם דברים ישנים, הם מתרכזים בלעכל אותם ולהוציא אותם לפועל. זה סימן שהם בעניין. אני מרגיש את ההתלהבות ברחוב. יש הרבה התקדמות של מכבי ושל הכדורסל בכלל, וזה חשוב לספורט שלנו. אני מקבל ריקושטים מכל הכיוונים ורובם חיוביים. אני מרגיש הרבה עידוד ודחיפה מהסביבה, וזה טוב. זה נותן לי ולנו הרבה פידבק חיובי".

איזה שינוי של בלאט טרף את הקלפים במשחק השלישי?

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט. קובי אליהו
גונן על אינגלס וסמית', ותקף את התקשורת. בלאט/קובי אליהו

"אלה שתי קבוצות שונות, באופן כללי", התייחס בלאט להבדל בין קבוצתו הנוכחית לזו שהגיע איתה לפיינל פור ב-2011. "אז פרקינס היה פצוע ואי אפשר לדעת מה היה קורה אם היינו מגיעים איתו. יש מה ללמוד מזה ויש מה לקחת מזה, אנחנו חושבים על זה ועושים דברים קטנים כדי לא לפקשש. העובדה היא בכל זה שיש קבוצה בצד השני. אז זאת הייתה פנאתינייקוס, שהיא קבוצה סופר מנוסה ומוכשרת ואתה יכול לעשות הכול ועדיין לא לנצח. כשמדובר על קבוצה כמו מילאנו, שראינו את היכולת שלה, אתה יודע שיש להם את הכלים והיכולות לנצח כל קבוצה באירופה, והם עשו את זה השנה. ברצלונה כבר בפיינל פור ומילאנו ניצחה אותה ב-30 הפרש".

"בסופו של דבר צריך לבוא עם הרבה ביטחון, אבל לא מופרז, להיות בטוח בדברים שאתה עושה, להיות מוכן לכל האפשרויות, אבל לא לקפוא. אני חושב שאתמול עשינו את זה טוב, לקח לנו זמן אבל לא קפאנו ולא איבדנו רסן במשחק".

על קית' לנגפורד אמר בלאט: "קית' הוא אחד הגארדים הטובים באירופה ואנחנו יודעים כמה קשה להתמודד איתו ועם הקבוצה שלו. לעצור אותו ואת הקבוצה שלו לגמרי אנחנו לא נוכל, אנחנו כל הזמן מנסים להוריד מהאחוזים והאפשרויות, כדי לעשות מספיק בצד שלנו כדי לנצח. לנגפורד יכול להתפוצץ בכל עת, אני מקווה שנוכל להמשיך ולעשות את עבודה טובה על כל הקבוצה שלו ולא רק עליו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גארד ארמאני מילאנו קית' לנגפורד. קובי אליהו
האיום המרכזי על מכבי. לנגפורד/קובי אליהו

"הקבוצה הזאת של שלושת המשחקים האלה זה שום דבר לעומת מה שעברנו קודם, מול פרטיזן, ריאל מדריד, מינכן, הפועל תל אביב וירושלים. זה יכול ועלול לעייף את הקבוצה אבל ניהלנו את המערכת ואת הקושי על השחקנים בצד הפיזי והמנטלי בצורה טובה, ולאור התוצאות, זה הוכח. אין זמן ואפשרות להתעייף. אם יש עייפות פיזית, אז הצד המנטלי צריך להתגבר על זה, ואם יש עייפות מנטלית צריך למצוא את הרצון להתגבר על זה".

על יכולתו של דייויד בלו, שהצטיין במשחק השלישי, אמר בלאט: "דייויד הרבה שנים בכדורסל, הוא יודע שזה הזמן להתעלות". על דווין סמית' ועל ג'ו אינגלס אמר בלאט: "אני לא מרגיש שאנחנו משחקים בלעדיהם, אולי המספרים שלהם שונים, אבל אנחנו משחקים כקבוצה, אולי המשימות מורידות מהמספרים שלהם אבל זה לא אומר שהם לא תורמים למערך. שניהם נותנים לנו וימשיכו לתת לנו, לפעמים בסטטיסטיקה שבולטת לעין ולפעמים בדברים קטנים שבולטים פחות לעין".

"טייריס רייס הוכיח את עצמו מעל לכל ספק", הוסיף בלאט, "לכתוב זה חלק מהדי.אן.איי שלכם. הרבה אנשים לא שורדים במכבי, וזה הרבה בגללכם. בסופו של דבר לא יישאר פה שום דבר, תכתבו על גיאוגרפיה, לכו תצטלמו עם שחקני NBA, הם יתנו לכם בראש, לא כמוני, שאני נחמד".

בלאט דווקא התבדח עם העיתונאים האיטלקים: "אתם זוכרים אותי מבנטון, אנחנו עושים פחות או יותר אותו הדבר כאן. אין יותר בנטון טרוויזו לצערנו, תמסרו דרישת שלום לכל החברים שלי שם".

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט. קובי אליהו
"אתם זוכרים אותי מבנטון, אנחנו עושים פחות או יותר אותו הדבר כאן". בלאט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully