וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אחד המשחקים הגדולים". פניני: "לא האמנו"

אפילו אנשי מכבי ת"א נותרו בהלם מהקאמבק המטורף במילאנו, המאמן הוסיף: "זה ייכנס לפנתאון. כל מה שרצינו, יצא בסוף"

צילום: ורד כהן. עריכת וידאו: טל רזניק

2:40 לסיום הזמן החוקי, אחרי שסמרדו סמואלס קלע פעמיים מהקו וקבע 72:84 למילאנו, המשחק הראשון של סדרת ההצלבה נראה גמור לחלוטין. אלא שמאותו רגע, החל קאמבק מופלא של מכבי תל אביב והיא חזרה בענק למשחק בדרך להארכה. שם, העצבים של הצהובים היו חזקים יותר והם השיגו הערב (רביעי) 99:101 עצום בסיום, בדרך לניצחון חוץ באיטליה.

בסיום המשחק נרשמו חגיגות גדולות ליד חדר ההלבשה של מכבי תל אביב, כשהבעלים של הקבוצה, דני פדרמן והמאמן, דיוויד בלאט חיבקו את גיבור הניצחון, טייריס רייס.

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט. קובי אליהו
קאמבק מדהים לצהובים. בלאט/קובי אליהו

"זה היה בהחלט אחד המשחקים הגדולים, משחק שייכנס לפנתיאון", אמר דיוויד בלאט, וכשנשאל על חלקו בניצחון, אמר: "משלמים לי ומשאירים אותי כאן כדי שאעשה את החלק שלי. מה שעושה מאמן טוב זה שחקנים שעושים את המהלכים". על כך שקבוצתו חזרה מפיגור בן 12 נקודות, שתי דקות לסיום, אמר המאמן המאושר: "כל מה שרצינו וביקשנו יצא בסוף, אבל אם לא הביצוע של השחקנים - לא היינו מדברים ככה. זה היה המסר שלי בטיים-אאוט - לא להישבר. אמרתי שאנחנו עדיין יכולים לנצח, אבל המחשבה שלי הייתה שלא נוותר, כדי שנוכל לעשות מה שעשינו בשנים קודמות, לבוא ולקחת את המשחק השני".

לשאלה מדוע בחר לפתוח עם אנדריאה ז'יז'יץ' בחמישייה (אף שבסופו של דבר שיחק שלוש דקות בלבד), אמר בלאט: "רצינו לחסוך מסופו פאולים מוקדמים".

טייריס רייס ההמום אמר בסיום: "אני בכלל לא יודע מה לומר, זה היה משחק מדהים. זו הסיבה שאתה משחק עד לבאזר. לחזור משבע נקודות, חצי דקה לסיום זה לא ייאמן". על ההמשך אמר רייס: "אנחנו צריכים להתמקד עכשיו ביום שישי".

סופוקליס שחורציאניטיס שהיה מהבולטים במכבי עד לרבע האחרון אמר: "זה היה משחק גדול, משחק שכולו מלחמה. עשינו עבודה מצויינת, נלחמנו חזק והראינו מחוייבות. כולם נתנו את הכל, האמנו עד הסוף שאפשר לנצח והשגנו את הניצחון הראשון בסדרה".

שמעון מזרחי אמר לוואלה! ספורט בסיום: "לחזור מפיגור 12 נקודות במשחק חוץ מראה על אופי ונחישות. אני יכול להגיד רק כל הכבוד לשחקנים ולצוות המאמנים שהכינו בצורה מצויינת את השחקנים. כדורסל משחקים 40 דקות, וזה לא נגמר עד שזה לא נגמר. הערב זה נגמר בצורה הטובה ביותר". על גיבור הניצחון אמר מזרחי: "טייריס הוא שחקן שיש לו יכולות והוא הוכיח אותן. אני שמח בשבילו ובשביל כל הקבוצה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גיא פניני, מכבי תל אביב בכדורסל. יוסי ציפקיס
רוצה עוד ניצחון בשישי. פניני/יוסי ציפקיס

גיא פניני אמר בסיום לחדשות הספורט: "אף אחד לא האמין, האמת. עשינו פה את אחד הקאמבקים הגדולים בהיסטוריה, אין דברים כאלה. היתה כאן אווירה מאוד ביתית, בשלושה וחצי רבעים לא שיחקנו טוב, אבל בסוף הקצב שלנו עשה את זה. אנחנו ווינרים אחד אחד. לא צריך לצאת לבלות, אנחנו רוצים לחזור הביתה עם יתרון 0:2. עשינו היום צעד קטן בסדרה הזאת, אבל יש עוד שני נצחונות שצריך להשיג. אנחנו רוצים להשיג כבר ביום שישי עוד אחד. עשינו דבר גדול, וזה במשחק לא גדול שלנו, אבל אנחנו לא מסתפקים בזה".

אורי אלון, הבעלים של הפועל ירושלים, צייץ בטוויטר: "ניצחון מרשים ותצוגה של אופי של מכבי תל אביב". יפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully