וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מילאנו הביסה את ברצלונה 63:91

האיטלקים, שעשויים לפגוש את מכבי ת"א בהצלבה, התפוצצו והנחילו לקטאלנים את ההפסד הגדול בתולדותיהם ביורוליג

אלסנדרו ג'נטילה שחקן מילאנו. GettyImages
ג'נטילה/GettyImages

אם מכבי תל אביב חשבה במקרה שמילאנו יכולה להיות יריבה מועדפת או נוחה בשלב ההצלבה, הערב (רביעי) כל מחשבה כזו נעלמה. ברצלונה, שהייתה מושלמת במשך כל 12 המחזורים הראשונים של שלב הטופ 16, הגיעה למשחק חוץ באיטליה מול הקבוצה השנייה שכבר עלתה מבית ה', ופשוט התפרקה. המילאנזים שטפו את הפרקט והביסו את הקטאלנים 63:91 מדהים וכל זה עוד ללא קית' לנגפורד הפצוע. ברצלונה בכל מקרה תסיים ראשונה ומילאנו שנייה את הבית, אבל היא רושמת נקודת ציון שלילית עם ההפסד הגדול בתולדותיה ביורוליג. ההפסד הזה מחק את השיא השלילי הקודם אי שם ב-2004 בנוקיה למכבי תל אביב ב-25 הפרש.

הרבע הראשון עוד היה צמוד ושלשה של סי ג'יי וואלאס, אקס בארסה, קבעה 20:21 למארחים בסיום עשר הדקות הראשונות. החל מאותו רגע, רק קבוצה אחת הייתה על המגרש, כאשר מילאנו מנצחת את הרבע השני 14:22 ואת השלישי, שימו לב, 6:26 עצום, בדרך למחוזות ה-30 הפרש. ברצלונה סיימה את הרבע השלישי עם סל שדה אחד בלבד ולמעשה לא קלעה סל שדה במשך שמונה דקות בין הרבע השלישי לרביעי. עשר הדקות האחרונות היו גארבג' טיים מתמשך ומילאנו חגגה ניצחון ענק.

אלסנדרו ג'נטילה הוביל את מילאנו עם 24 נקודות, שבעה ריבאונדים ושישה אסיסטים. סמארדו סמואלס, אקס הפועל ירושלים, הוסיף 16 וקרטיס ג'רלס תרם 14. בברצלונה, ששיחקה ללא קרלוס נבארו, רק אלכס אברינס הגיע לדאבל פיגרס, עם 12 נקודות. הקטאלנים קלעו רק 3 מ-19 מהשלוש, 15 אחוז עלובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully