וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אנחנו לא בפאניקה, ז'יז'יץ' ראוי לשחק יותר"

2.4.2014 / 20:11

מאמן מכבי תל אביב מוכן לבאיירן מינכן (ה', 21:45, חי בוואלה! ספורט ובאפליקציות): "נמצא דרך להשיג את המטרות שלנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי רצף עגום של ארבעה הפסדים בכל המסגרות, תנסה מכבי תל אביב להתאושש מחר (חמישי) ולחזור למסלול הניצחונות במשחק החוץ החשוב מול באיירן מינכן (21:45, חי בוואלה! ספורט ובאפליקציות). הצהובים שנכנעו השבוע למכבי חיפה בליגה מדורגים במקום השלישי בבית ו' עם מאזן של שבעה ניצחונות לעומת חמישה הפסדים, אבל מה שבעיקר אמור להדאיג אותם היא העובדה שבכל ארבעת משחקי החוץ האחרונים שלהם ביורוליג הם ירדו מנוצחים (ריאל מדריד, צסק"א מוסקבה, קובאן ופרטיזן בלגרד).

וכדי לעשות סדר בספקולציות, מכבי תל אביב צריכה לזכור שניצחון יבטיח לה בוודאות את המקום בהצלבה. כמו כן, הצהובים יכולים להבטיח את המקום השלישי בבית בעזרת ניצחון יחד עם ניצחון של ריאל מדריד על קובאן. בסיטואציה מסוימת, מכבי תל אביב יכולה להבטיח את המקום השלישי גם אם תפסיד בנקודה לבאיירן, וריאל מדריד וצסק"א מוסקבה ינצחו את משחקיהן נגד קובאן וגלאטסראיי בהתאמה.

כ-100 אוהדים של מכבי תל אביב ילוו אותה למשחק. עוד לפני שריקת הפתיחה יתקיים טקס של המקומיים לטייריס רייס ששיחק בעונה שעברה.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
"יש לנו כלים טובים יותר כיום". בלאט/קובי אליהו
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. FC Bayern basketball,
"אנחנו צריכים לשים יותר דגש על הדברים הקטנים כמו ריבאונדים, איבודים והגנה, במיוחד במשחקים הצמודים שמסתיימים בהפרש של נקודה או שתיים". אוחיון/FC Bayern basketball

"באיירן, כמו מכבי, היא קבוצה שבנויה להיאבק על כל התארים בגרמניה ולהתחרות ביורוליג", סיפר דיוויד בלאט לקראת ההתמודדות. "יש להם עונה מצוינת ביורוליג והם נמצאים במקום הראשון בבונדסליגה. יש להם סגל עמוק עם שחקנים מובילים בגרמניה. בסיבוב הקודם השגנו בקושי רב ניצחון מולם, אבל כעת יש לנו את אנדראה ז'יז'יץ' שראוי לשחק יותר. יש לנו כלים טובים יותר כיום, אבל הקושי הוא גם גדול יותר. אנחנו לא במצב טוב כרגע, אבל אנחנו לא בפאניקה. בסופו של דבר נמצא את הדרך להשיג את המטרות שלנו".

גם יוגב אוחיון בטוח בסיכויי קבוצתו להשיג ניצחון חשוב שעשוי להוציא את הצהובים לדרך חדשה, ואמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים לשפר את הסיטואציה שלנו מהר ככל האפשר. האימונים שעשינו היו טובים מאוד, אנחנו עובדים קשה. כולם נשארים חיוביים ועובדים קשה. אנחנו צריכים לשים יותר דגש על הדברים הקטנים כמו ריבאונדים, איבודים והגנה, במיוחד במשחקים הצמודים שמסתיימים בהפרש של נקודה או שתיים. אנחנו מכבי, אחת הקבוצות המובילות באירופה, ואנחנו צריכים לייצג את המועדון שלנו בהתאם לכך".

אלכס טיוס, סופוקליס שחורציאניטיס, טייריס רייס שחקני מכבי תל אביב. FC Bayern basketball,
טיוס, שחורציאניטיס ורייס במהלך האימון היום/FC Bayern basketball
ג'ו אינגלס, טייריס רייס שחקני מכבי תל אביב באימון הקבוצה. FC Bayern basketball,
אינגלס ורייס באימון היום/FC Bayern basketball

באיירן, המדורגת שישית בבית ו', ניצחה בשלושת משחקי הבית שלה מאז ההפסד הדרמטי למכבי תל אביב ביד אליהו, אך גם הפסידה בשלושת משחקי החוץ, כולל מול גלאטסראיי וצסק"א בשבועיים האחרונים, כשהיא יודעת שהפסד יחסל את סיכויי ההעפלה שלה סופית. המאמן הוותיק סבטיסלב פשיץ', שינסה להצר את צעדיו של שחקנו אשתקד טייריס רייס, יקווה שקבוצתו, המוליכה את היורוליג בריבאונדים (38.9 למשחק), שוב תשלוט בכדורים החוזרים, כשנטל הקליעה שוב ייפול על ניהאד ג'דוביץ' ומלקולם דילייני, שקולע 14.1 נקודות למשחק ביורוליג ושני רק לקית' לנגפורד במספר סחיטות עבירות למשחק עם 6.3.

"מכבי נאלצה להתמודד עם בעיית פציעות קשה", אמר פשיץ'. "בשלב הזה אנחנו לא יודעים אילו שחקנים של מכבי ישחקו במינכן, אבל כשהם משחקים, הם משחקים ברמה הכי גבוהה של היורוליג. זה יהיה אתגר גדול עבורנו. היה לנו סוף שבוע קשה בגביע, אבל שוב ננסה לעשות הכול כדי להשיג את הניצחון".

ניהאד ג'דוביץ' הוסיף: "אחרי טורניר הגביע אנחנו לא מתמודדים בסיטואציות קלות. המשחק נגד קבוצה מצוינת כמו מכבי זו הזדמנות גדולה עבורנו להשיג ביטחון נוסף. נותרו שני משחקים לסיום הטופ 16 ואנחנו האנדרדוג, אבל ניתן את המיטב כדי להצליח".

ניהאד ג'דוביץ' שחקן באיירן מינכן. Mariano Pozo, GettyImages
"ניתן את המיטב כדי להצליח". ג'דוביץ'/GettyImages, Mariano Pozo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully