וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: צסק"א ניצחה את באיירן והבטיחה ביתיות בהצלבה

הרוסים התאוששו מההפסד לריאל עם 70:77, והבטיחו מקום בין שתי הראשונות. 63:80 יקר לאולימפיאקוס נגד מלאגה בחוץ

שחקן צסק"א מוסקבה, סוני ווימס, מול שחקן באיירן מינכן, ברייס טיילור. Mikhail Serbin, GettyImages
עשה את העבודה. סוני ווימס/GettyImages, Mikhail Serbin

שלב הטופ 16 של היורוליג נכנס לשלבים המכריעים שלו ומלבד משחקה של מכבי תל אביב מול ריאל מדריד, נערכו היום (חמישי) ארבעה משחקים נוספים. בבית ה' אולימפיאקוס ניצחה את מלאגה 63:80 ועוד לפני כן קוצ'ה לבוראל הביסה את אנדולו אפס 79:105 בחוץ. בבית ו' של מכבי, צסק"א מוסקבה התאוששה מהתבוסה לריאל מדריד עם ניצחון בית 70:77 על באיירן מינכן. גלאטסראיי גברה על ז'לגיריס קובנה 72:84 בחוץ.

שחקן אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס מול שחקן קוצ'ה לבוראל ויטוריה דויד יליניק. GettyImages
חזר מפציעה ואיתו אולימפיאקוס חזרה לנצח. ספאנוליס/GettyImages

בית ה'

מלאגה - אולימפיאקוס 80:63

ניצחון סופר חשוב לאולימפיאקוס במסגרת המאבק על המקום הרביעי. היוונים ניצחו את מלאגה בשלושת המפגשים ביניהן העונה ערב המשחק, והיום לא לא התרגשו מ-6,500 אוהדים מקומיים בפלאסיו חוסה מרטין קארפנה, בדרך ל-0:4 על האנדלוסים. אלופת אירופה פתחה את המשחק עם 5:20 ומשם לא הביטה אחורה. ואסיליס ספאנוליס הנפלא קלע 20 נקודות עבור המנצחת ומאט לוג'סקי הצטיין עם 18. צ'מי אורטסון הוביל את הקלעים של מלאגה עם 13 נקודות, זוראן דראגיץ' ו-ולדימיר סטימץ' קלעו 10 כל אחד.

אנדולו אפס - לבוראל קוצ'ה 105:79

שתי הקבוצות שאיבדו סיכוי לעלות להצלבה נלחמו על הכבוד, אבל הטורקים איבדו אותו לגמרי בבית. הבאסקים נהנו מערב התקפי מצוין בדרך לניצחון ודרסו את הקבוצה הביתית ללא רחם. טיבור פלייס הוביל אותם עם 20 נקודות, פרננדו סן אמטריו קלע 16 ואנדרס נוצ'יוני ופביאן קוזר קלעו 13 כל אחד. קרם גונלום קלע 13 אצל הטורקים, זוראן פלאניניץ' הוסיף 12 טג'מון גורדון סיים עם 10 נקודות ו-9 אסיסטים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

צפו בצסק"א מתאוששת מול באיירן

בית ו'

צסק"א מוסקבה - באיירן מינכן 70:77

הרוסים התאוששו מההפסד לריאל מדריד בשבוע שעבר עם ניצחון קל על היריבה הגרמנית והם קרובים להבטחת אחד משני המקומות הראשונים והביתיות בהצלבה. המחצית הראשונה הייתה צמודה, אבל רבע שלישי של 15:28 הקפיץ את המארחת ליתרון דו ספרתי. באיירן אמנם קיצצה במינוס ברבע האחרון, אבל לא הצליחה לחזור ובסיום 4,700 הצופים בבירת רוסיה יצאו מרוצים. סוני ווימס שקלע 15 נקודות, הוביל את הקלעים של צסק"א. ננאד קרסטיץ' קלע 12 וקייל היינס תרם 10 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 חסימות. דיון תומפסון קלע 14 לבאיירן, אבל גם איבד 4 כדורים. שבון טראוטמן וניהאד ג'ג'וביץ' הוסיפו 13 כל אחד.

ז'לגיריס קובנה - גלאטסראיי 84:72

ניצחון חשוב לטורקים, שעדיין חולמים על מקום רביעי ובשביל שזה יקרה לא היו יכולים להרשות לעצמם להפסיד. קרלוס ארויו שבמשחק הקודם נגד הליטאים קלע 22 נקודות (כולל חמש שלוש בפרק זמן של תשע דקות) וחילק 9 אסיסטים, סיפק הפעם 19 ו-7 וסיים כקלע המוביל של גלא, מאליק היירסטון הוסיף 16 נקודות ו-8 ריבאונדים ופורקן אלדמיר הצטיין מתחת לסלים עם 10 ו-14 באותן קטגוריות. ז'לגיריס נקלעה לפיגור ברבע הראשון, רדפה לאורך כל המשחק ולא השיגה. ג'סטין דנטמון הוביל את הקלעים שלה עם 19 נקודות ומרטינאס פוצ'יוס קלע 14.

צפו בהצגה של קרלוס ארויו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully