וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל: "לא ברור מה חלוץ עושה"

26.3.2014 / 13:02

הנהלת האיגוד צפויה למנוע את פיטורי בן שושן: "זה מהלך הזוי". חלוץ ממעט להגיע למשרדי האיגוד ועשוי לעזוב את התפקיד

דן חלוץ, יו"ר איגוד הכדורסל. יוסי ציפקיס
מה קורה בגזרתו? דן חלוץ/יוסי ציפקיס

רק אתמול (שלישי) הודיע יו"ר איגוד הכדורסל דן חלוץ כי בכוונתו לחפש מחליף למנכ"ל איגוד הכדורסל יענקל'ה בן שושן באמצעות ועדת איתור, אולם נראה כי המהלך לא זוכה לרוב מצד חברי ההנהלה. בשיחות עם וואלה! ספורט אמרו מספר רב של חברי הנהלה, כמו גם חלק מעובדי האיגוד, כי בן שושן תמך בהם לאורך השנים ועזר להם בעת משברים בקבוצותיהם וכי הם יעמדו לצדו אל מול המהלך של חלוץ.

"לא ברור מה חלוץ עושה", אמר אחד מחברי ההנהלה הבכירים, "במבחן התוצאה, לא יהיה רוב לפיטוריו של בן שושן ואני מאמין שכל טירון בפוליטיקה היה יודע לקרוא את המפה. יש פה מהלך הזוי, של אדם שאיבד לא מעט מהכוח שלו במהלכים האחרונים שלו. אני מעריך שאם הוא לא יצליח להעביר את המהלך הזה, זה יהיה המהלך האחרון שלו כיו"ר איגוד הכדורסל".

לפני כחודש ניסה חלוץ להעביר מהלך למינוי צביקה שרף למאמן הנבחרת, מהלך שכשל כששרף הודיע שהוא מוותר על התפקיד. לבסוף מונה ארז אדלשטיין, שרוב חברי הנהלת האיגוד תמכו במינויו בתקופה האחרונה. לאחר מכן, בישיבת ההנהלה למינויו של אדלשטיין, לא נכנס חלוץ לחדר משום ששאול אייזנברג סירב לעזוב את המקום ובכך הניסיון שלו לפיטוריו של ראובן וירובניק מתפקיד יו"ר איגוד השופטים בסוף השנה נדחה בשלב הזה. לאחר המקרים הללו, מיעט חלוץ להגיע למשרדו באיגוד, בניגוד לתקופה בה נכנס לתפקיד, אז הגיע כמעט בכל יום למשרד בקומה השלישית בשדרות יהודית.

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל עם עדן ענבר מאמן נבחרת הנשים דני חלוץ יו"ר האיגוד. ברני ארדוב
גם סביב מינוי אדלשטיין הייתה סערה/ברני ארדוב

"יש שני הסברים למה שחלוץ עושה ולהתנהלות שלו עכשיו", אומר חבר הנהלה אחר, "הראשון זה שהוא באמת מנסה להוביל שינוי ושיש לו אנשים משלו להביא לתפקידי המפתח באיגוד. השני, שהוא רוצה שהמהלכים האלה לא יצליחו, כך שיוכל להרים ידיים ולעזוב את תפקידו. בכל מקרה התקופה הקרובה היא קריטית בקדנציה שלו".

תפקיד נוסף שטרם אויש באיגוד הכדורסל הוא של יו"ר האגף המקצועי, כאשר אריק שיבק יסיים את תפקידו ב-31 למאי. עמוס פרישמן, שמשמש כסגנו של שיבק, אמור להמשיך כדמות האופרטיבית יותר באגף ובאיגוד מקווים למנות במקומו של שיבק דמות ייצוגית שבעיקר תעמוד על הקשר עם מאמני האקדמיה ועם הקבוצות בפריפריה. ככל הנראה מי שימונה לתפקיד הוא מאמן עבר או מאמן בכיר שיעדיף לשבת שנתיים או יותר מחוץ לקווים. "צריך למנות ראש אגף במהרה", אמרו באיגוד הבוקר, "אמנם יש זמן עד תחילת שנת הלימודים בספטמבר, אבל מי שיכנס לתפקיד צריך ללמוד אותו וזה לוקח זמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully