וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "הפסד כואב, רבע רביעי חלש עלה לנו במשחק"

20.3.2014 / 23:58

מאמן מכבי ת"א מאוכזב מההפסד בבלגרד. גיא פניני, שהחטיא זריקת ניצחון עם הבאזר: "לא היינו צריכים להגיע למצב הזה"

עריכת וידאו: יותם בן דוד

מכבי תל אביב שמטה הערב (חמישי) יתרון בן 15 נקודות, הפסידה לפרטיזן בלגרד 72:70 וסיבכה את עצמה מאוד בקרב על ההצלבה. הסיכוי של הצהובים להשיג את ריאל מדריד וצסק"א ולקטוף את אחד משני המקומות הראשונים המוביל ליתרון ביתיות בהצלבה נראה קלוש מאוד, וביכולת שהציגו הערב, גם המקום השלישי לפתע לא נראה בטוח כלל. החדשות הרעות? בשבוע הבא תארח הקבוצה של דיוויד בלאט את ריאל מדריד האימתנית, אך עוד לפני כן, ביום ראשון הקרוב, היא תתעמת עם יריבה וותיקה ממחוזותינו - הפועל ירושלים. יהיה חם.

שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. GettyImages
לא מחפש תירוצים. פניני/GettyImages

שניות הסיום בבלגרד היו דרמטיות, ובפיגור שתי נקודות היו למכבי 7 שניות לנסות להשוות או לנצח. הכדור האחרון הגיע לגיא פניני, שזרק משלוש אך החטיא. "הכדור האחרון כבר היה בפנים ויצא, אבל האמת שבכלל לא היינו צריכים להגיע למצב הזה", אמר גיא פניני לאחר המשחק. "שלטנו במשחק ובקצב במשך שלושה רבעים, אבל לצערי ברבע הרביעי פשוט לא ביצענו את הדברים כמו שצריך, עשינו כמה שטויות וחבל, ממש חבל שנגמר ככה".

דיוויד בלאט נשמע מאוכזב בסיום ואמר: "הפסד כואב. זה היה משחק שהיינו מאוד טובים ודומיננטיים במשך שלושה רבעים, אבל רבע רביעי חלש עלה לנו ביוקר ובמשחק. היו לנו הזדמנויות לנצח, אבל פשוט לא לקחנו אותן. אין טעם לבכות עכשיו. צריך להסתכל על עצמנו טוב במראה, להבין מה יכולנו לעשות טוב יותר ולחזור לנצח משחקי חוץ. שני משחקי החוץ האחרונים שלנו ביורוליג הסתיימו בהפסד על סל אחד, זה יכול היה להיות אחרת לגמרי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully