וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס חולה ובספק לפרטיזן בלגרד

19.3.2014 / 21:00

הצהובים ככל הנראה ייאלצו להסתדר ללא הסנטר מול פרטיזן (ה', 21:45, חי באתר ובאפליקציות). אוחיון: "צריך לנטרל את הקהל"

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
החלטה לגביו תתקבל רק מחר. שחורציאניטיס/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) אימון מסכם לקראת המשחק מול פרטיזן בלגרד, במסגרת המחזור ה-11 ביורוליג (ה', 21:45, שידור ישיר באתר וואלה! ספורט ובאפליקציות). הצהובים רוצים לנצח את המשחקים ויודעים שמאבקי המיקום נכנסים לישורת האחרונה וכל תוצאה היא רבת משמעות. דווין סמית', לו ניתנה מנוחה התאמן, אך סופוקליס שחורצאניטיס, שנפצע בעינו בדרבי ולא התאמן אתמול סובל ממחלה ובקבוצה הודיעו כי הוא בספק להתמודדות.

יוגב אוחיון אמר לקראת המשחק: "זה משחק מאוד חשוב להבטחת המקום השלישי וכדי להשאיר את האפשרות שנסיים במקום השני, במיוחד כשריאל מגיעה לכאן שבוע אחרי". על הסיטואציה השונה בה נמצאות שתי הקבוצות הוסיף אוחיון: "במצבים האלה זה יותר קשה כיוון שהם משחקים ללא לחץ. הקהל שלהם דוחף אותם ואנחנו יודעים כמה גדולה הההשפעה של הקהל הזה. ננסה, עם הניסיון שלנו, להתייחס לזה כמה שפחות ולשלוט במשחק. האמת שרובנו כבר שיחקנו שם במצבים האלו ולקהל אין השפעה כל כך על סגנון המשחק שלנו, אבל אנחנו כן צריכים למנוע מהקהל לדחוף אותם ולשחק מעבר ליכולות שלהם".

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רוצה להרדים את הקהל הסרבי. אוחיון/ברני ארדוב

דייויד בלו נשמע דרוך: "זה משחק חשוב עבורנו על המיקומים, ואם אנחנו רוצים לסיים במקום הראשון או השני אנחנו חייבים לנצח בכל המשחקים שנותרו בשלב הטופ 16 וזה מתחיל ביום חמישי. כבר שיחקתי מול פרטיזן בעבר מספר פעמים, ואנחנו יודעים שהולך להיות משחק קשה, הם קבוצה מאוד גדולה ופיזית וגם הם משחקים עבור משהו, זה יהיה אתגר גדול עבורנו ואנחנו אוהבים אתגרים גדולים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני מכבי תל אביב דייויד בלו, טייריס רייס. קובי אליהו
"חייבים לנצח בכל המשחקים שנותרו בשלב הטופ 16". בלו ורייס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully