וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל הביסה את צסק"א, אוברדוביץ' הפסיד ביוון

הספרדים נצמדו לרוסים בראש בית ה' עם 79:93 במדריד והרחיקו את מכבי מהמקום השני. 67:76 לפאו על פנר'/אולקר

שחקן ריאל מדריד מג'ירי. GettyImages
חגג ניצחון גדול. סלאח מג'ירי/GettyImages

היורוליג נכנסת לשלבי ההכרעה והיום (חמישי) נפתח המחזור ה-11, כשמלבד משחקה של מכבי תל אביב בבלגרד נגד פרטיזן, נערכו עוד שני משחקים בבית ו'. במוקד עמד כמובן המשחק של ריאל מדריד שהביסה את צסק"א 79:93 ונצמדה אליה בראשות הבית, ועל ידי כך גם פתחה פער על מכבי תל אביב השלישית. קובאן, הנאבקת על המקום הרביעי המוליך להצלבה ניצחה 85:86 את ז'לגיריס בתום דרמה גדולה. בבית ה' אוברדוביץ' חזר לאואקה והתקבל בתשואות אבל פנרבחצ'ה/אולקר שלו הפסידה 67:76 מול פנאתינייקוס האקסית המיתולוגית, והסתבכה מאוד במאבק על הכרטיס הרביעי והאחרון להצלבה.

שחקן ריאל מדריד סרחיו יול. Emilio Cobos, GettyImages
ניצחון יוקרתי. סרחיו יול מנסה לחדור לסל/GettyImages, Emilio Cobos

ריאל מדריד - צסק"א מוסקבה 79:93

ניצחון גדול לבלאנקוס שאחרי ההפסד המפתיע במינכן בשבוע שעבר הוכיחו עד כמה מדובר העונה בקבוצה גדולה. ריאל, שהובסה בסיבוב הקודם על ידי אותה צסק"א ב-14 הפרש, הצליחה לנצח בדיוק באותו הפרש ובכך להיצמד לרוסים בראשות הבית הזה. הניצחון של ריאל וההפסד של מכבי תל אביב במשחק המקביל משמעותם שהצהובים איבדו סיכוי לתפוס את המקום השני שמקנה יתרון ביתיות בהצלבה. מי שחתום על הניצחון הזה היה רודי פרננדס הנפלא שהפציץ 28 נקודות. ניקולה מירוטיץ' הוסיף 15. סוני ווימס להט בצד השני עם 28 נקודות למפסידים אבל לא קיבל מספיק עזרה בעיקר לאור חסרונו של תיאודוסיץ' הפצוע.

ריאל פתחה את המשחק בטירוף ועלתה ל-2:8 מהיר, אבל הרבע הראשון היה שייך לג'רמי פארגו שפתח במקומו של תיאודוסיץ' הפצוע והוליך את הרוסים ליתרון 18:20 עם עשר נקודות ברבע הראשון. סל של רייס עם הבאזר קבע את תוצאת הרבע - שוויון 24. ריאל ניסתה לברוח ברבע השני בעזרת רודי פרננדס שלהט עם שבע נקודות רצופות, אבל הרוסים נשארו בתמונה בזכות סוני ווימס שקלע תשע נקודות ברבע השני והוריד את קבוצתו להפסקה בפיגור מינימאלי - 42:41.

ברבע השלישי ריאל הצליחה לעשות את הבריחה שלה בזכות ריצת 0:12 שהעלתה אותה ליתרון שיא של 48:58 בראשותו של רודי פרננדס, אבל סוני ווימס המשיך להיות האיש של צסק"א ובסיוע של ננאד קראסטיץ' שחגג בצבע שמר את הרוסים במרחק נגיעה גם בסוף הרבע השלישי. הרוסים לא מצאו תשובה ברבע המכריע לרודי פרננדס שפשוט צלף מכל פינה ועם 25 נקודות אישיות הריץ שוב את ריאל ליתרון דו ספרתי של 70:80, חמש דקות לסיום המשחק.

בשלב הזה החל מאבק על ההפרש כשהספרדים צריכים ניצחון ביותר מ-14 נקודות כדי לחלוף על פני הרוסים בראשות הבית. סרחיו רודריגס קבר שלשה וקבע יתרון שיא של 70:85 כשנותרו ארבע דקות לסיום. כשנותרו 59 שניות לסיום מהלך שלוש נקודות של בורוסיס קבע 79:90 לריאל. הרוסים לא הצליחו לקלוע ומירוטיץ' עם שלוש זריקות מהקו קבע 79:93 לריאל, תוצאה שנשמרה עד הסיום.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, פפה, לצד אירינה שייק. Emilio Cobos, GettyImages
תראו מי הגיע לעודד את קבוצת הכדורסל. כריסטיאנו רונאלדו עם פפה/GettyImages, Emilio Cobos

ז'ליגריס קובנה - לוקומוטיב קובאן 86:85

ניצחון דחוק וחשוב לרוסים, ששומרים על סיכוי להעפיל להצלבה. דריק בראון, סימאס יאסיטיס וריצ'רד הנדריקס סייעו לקבוצתם לקלוע 50 נקודות במחצית הראשונה, ולרדת לחדרי ההלבשה ביתרון 41:50. ברבע השלישי צמח הפער ל-48:60, אלא שז'לגיריס לא ויתרה וארתורס מילאקניס צימק ל-62:60 בלבד. את הרבע המכריע פתחה האורחת בריצת 0:9, כשדאנק של הנדריקס קבע 61:74, אולם הליטאים שוב חזרו, ומרטינאס פוצ'יוס צימק ל-78:77 בלבד, שלוש דקות לסיום. פוצ'יוס קיבל צ'אנס לנצח את המשחק בפיגור 86:85 אך החטיא שלשה תשע שניות לסיום. ולארי ליחודיי נשלח אל הקו, החטיא פעמיים, והפעם היה זה שאראס שיכול היה לנצח את המשחק - אך אחד הגדולים אי פעם החטיא מחוץ לקשת, וז'לגיריס רשמה הפסד דרמטי וכואב. הנדריקס (8 ריבאונדים) ובראון (9 ריבאונדים) הצטיינו עם 15 נקודות כל אחד, רוברטס יבטוקאס קלע 18 למפסידה. שאראס סיים את אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה עם 8 נקודות ו-9 אסיסטים.

שחקן קובאן דריק בראון מול שחקן ז'לגיריס ג'סטין דנטמון. Alius Koroliovas, GettyImages
ניצחון חשוב ודרמטי. בראון מול דנטמון/GettyImages, Alius Koroliovas

פנאתינייקוס - פנרבחצ'ה 67:76

המארחת לא שמרה חסד נעורים לז'ליקו אוברדוביץ' הגדול והשיגה ניצחון גורלי בקרב על ההצלבה. המאמן המיתולוגי, מנגד, עלול להסתבך, בעיקר אם אולימפיאקוס תעשה את העבודה מחר. אוברדוביץ' קיבל סטנדינג אוביישן מ-20,000 אוהדי פאו ופנר שלו ברחה ל-6:14 מהיר בפתיחה, אלא שזאק רייט עלה מהספסל, השתלט על המשחק ודאג להוריד את פנאתינייקוס לחדרי ההלבשה ביתרון 37:41. הבריחה של המארחת הגיעה ברבע השלישי, כשאנטוניס פוציס העניק לה יתרון שיא של 49:58. מיכאל בראמוס כבר קבע 49:61, ומשם אוברדוביץ' ושחקניו כבר לא הצליחו לחזור.

בראמוס היה איש המשחק הזה עם 23 נקודות עבור היוונים ושבע שלוש מתוך שמונה ניסיונות מחוץ לקשת. דימיטריס דיאמנטידיס הבלתי נגמר הוסיף 15 למנצחים בתוספת של שישה אסיסטים ושישה ריבאונדים. אמיר פרלדזיץ' הוליך את פנר עם 13 נקודות אבל הקבוצה של אוברדוביץ' נמצאת בסכנת הדחה ממשית בניגוד לציפיות ממנה בתחילת העונה.

מאמן פנרבחצ'ה/אולקר ז'ליקו אוברדוביץ' חוזר לאולם של פנאתינייקוס. Panagiotis Moschandreou, GettyImages
קיבל סטנדינג אוביישן מ-20,000 אוהדי פאו. אוברדוביץ'/GettyImages, Panagiotis Moschandreou

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully