וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייסי רייט: "אם נשחק ככה, אין סיבה שלא נגיע לגמר"

12.3.2014 / 21:17

המצטיין של ירושלים חגג העפלה לרבע גמר היורוקאפ: "היה מאמץ קבוצתי אדיר בהגנה". גרינברג: "ההבדל היה במחויבות"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים המשיכה את העונה הנפלאה שלה הערב (רביעי), כששבה לרבע גמר היורוקאפ לראשונה מאז 2009/10. האדומים מחקו פיגור של שתי נקודות מהמשחק הראשון מול אולם עם 65:81 ענק במלחה, וכעת הם יעברו להתעסק ביריבה הבאה שתגיע ארצה כבר בשבוע הבא: ניז'ני נובגורוד הרוסית.

"החבר'ה שלנו נתנו את הכול בכל מהלך, ההגנה שלנו הייתה המפתח לניצחון", אמר בראד גרינברג בסיום. "אני חושב שההבדל היה בעיקר במחויבות, מאמץ ואמון אחד בשני. היה מאמץ קבוצתי וכל אחד מילא בצורה טובה את המשימה האישית שלו. ברייסי שיחק הרבה דקות במשחק הכי חשוב העונה, והיה טוב. השתמשנו בשחקנים עם הכי הרבה ניסיון והם עשו את זה. אני לא חושב עדיין על ניז'ני. תנו לי ליהנות מהניצחון הזה ואז נתחיל להתרכז למשחק הליגה ביום ראשון. לקראת פורים? אולי אני אתחפש למאמן, כי אנשים פה חושבים שאני מתחזה".

ברייסי רייט, המצטיין במשחק עם 21 נקודות, אמר בסיום: "זה היה מאמץ קבוצתי אדיר בהגנה. בשבועות האחרונים התקשינו בהגנה, אבל הערב כשהיינו זקוקים לזה יותר מכל, באמת העברנו הילוך מבחינה דפנסיבית ועשינו את זה. אני חושב שתיקשרנו טוב יותר בינינו בהגנה והבנו שהיום זה 'לחיות או למות'. הגענו עכשיו לטופ 8 ואנחנו רוצים להמשיך הלאה. אם נמשיך ככה, אני לא רואה סיבה שלא נגיע לגמר".

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. יוסי ציפקיס
"החבר'ה שלנו נתנו את הכול בכל מהלך". גרינברג/יוסי ציפקיס

יותם הלפרין הוסיף:"זו תחושה נהדרת, עשינו עד עכשיו כברת דרך נהדרת בשביל הקהל הנפלא ובשביל עצמנו ואנחנו רוצים להמשיך הלאה. נעשה את המקסימום גם ברבע הגמר מול יריבה חזקה. הסקנו מסקנות מהמשחקים האחרונים שלנו, הם קלעו פחות שלשות כי הפקנו לקחים מהמשחק הקודם. הקבוצה הקבוצה הרוסית היא קבוצה טובה ונעשה את כל מה שאפשר מולה".

מאמן אולם, טורסטן לייבנת' החמיא בסיום ליריבה ואמר: "ברכות להפועל ירושלים. בשני המשחקים הם היו יותר טובים מאיתנו והגיע להם לעלות. ההגנה שהם שיחקו היום, כמו גם ההתקפה שלהם, היתה טובה. עדיין אני גאה בקבוצה שלי שלא נכנעה, ונלחמה". כשנשאל מה הוביל להפסד של קבוצתו אמר המאמן: "ברייסי רייט היווה המפתח של ירושלים היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully