וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופו: "יהיה משחק שונה לחלוטין מאשר בפעם הקודמת"

5.3.2014 / 10:57

היווני יודע שלמכבי תל אביב מחכה מבחן גדול ברוסיה מול קובאן (ו', 18:00, שידור חי בוואלה! ספורט). אוחיון נשאר בישראל

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
בפעם הקודמת מול קובאן הוא בלט. סופו/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (רביעי) לרוסיה, לקראת משחק היורוליג ביום שישי הקרוב (18:00, שידור חי בוואלה! ספורט ובאפליקציות), מול לוקומוטיב קובאן.

יוגב אוחיון, שלאחר הפגיעה בעינו החל להתאמן ללא מגע ועם משקפי הגנה, נותר בישראל, אולם בקבוצה מעריכים שהרכז יוכל לשחק כבר במשחק היורוליג הבא, מול ז'לגיריס קובנה בעוד שבוע.

אלכס טיוס התלונן על כאבים בקרסול וטופל עם קרח בסיום האימון אתמול. גורם בהנהלת מכבי כבר הבהיר: "הוא צפוי לשחק". בין ההנהלה לטיוס היו לא מעט מחלוקות לאחרונה סביב פציעתו של השחקן ואופן הטיפול בה והצהובים אף התאימו לטיוס מדרסים מיוחדים. בלאט רמז על דעתו בעניין ואמר אתמול: "טיוס בסדר גמור. הקרסול שלו כואב כמו שלי כואב הגב כל יום שאני קם בבוקר. אני מצפה שהוא ישחק וכנ"ל לגבי דווין סמית'".

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט. ברני ארדוב
עם טיוס, בלי אוחיון. בלאט/ברני ארדוב

מי שבלט במפגש האחרון מול קובאן, אותו ניצחה מכבי תל אביב, היה סופוקליס שחורציאניטיס. הענק היווני אמר לקראת המפגש הקרוב: "הפעם הקודמת? זו הייתה הדרך בה המאמן שלנו רצה שנשחק. החברים עזרו לי על המגרש והכי חשוב שעשינו מה שצריך והשגנו את הניצחון. המשחק הקרוב צפוי להיות שונה לחלוטין. לקובאן היה משחק טוב מאוד מול צסק"א ולמרות שהם הפסידו, צריך להיות מוכנים".

על העובדה שמדובר בסיבוב שני בין הקבוצות, לאחר שהן התמודדו בבית המוקדם, אמר סופו: "אנחנו מקצוענים ויודעים מה עלינו לעשות. כשהולכים לעשות מה שצריך, הולכים לנצח. הכי חשוב שנהיה מרוכזים ונעשה את המיטב. גם אם ניצחנו אותה בעבר, קובאן היא קבוצה מספיק טובה כדי להיות ביורוליג".

בלאט: "שתי הקבוצות מכירות טוב אחת את השנייה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully