וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "לא בטוח שהתבוסה לצסק"א הגיעה בזמן רע"

27.2.2014 / 23:47

מכבי ת"א התאוששה מהמשחק במוסקבה עם ניצחון קל על גלאטסראיי. בלאט: "כולם עשו עבודה נפלאה, היה משחק מהנה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב צלפה הערב (חמישי) 16 שלשות מ-28 ניסיונות והביסה את גלאטסראיי בפתיחת הסיבוב השני של שלב הטופ 16 ביורוליג. הצהובים חזרו למסלול הניצחונות אחרי התבוסה 100:65 לצסק"א מוסקבה וסגרו שבוע מוצלח שנפתח עם ניצחון משכנע על הפועל ירושלים בליגה.

דיוויד בלאט אמר בסיום: "לא בטוח שהתבוסה לצסק"א קרתה לנו בזמן רע. היינו שם בחצי קבוצה והיום היינו בסגל מלא למעט יוגב אוחיון. כל השאר עשו עבודה נפלאה היום, גם ז'יזיץ' היה נפלא. ידענו שאנחנו צריכים לקלוע הרבה נקודות כדי לנצח. שמרנו טוב מתי שהיינו צריכים לשמור טוב והיה משחק מאוד מהנה".

המאמן הצהוב התייחס לדייויד בלו הוותיק, שקלע 16 נקודות: "הוא לא השחקן הראשון שחוזר אחרי הרבה זמן בו הוא לא משחק. מי שמכיר את בלו יודע כמה הוא שומר על הגוף שלו. יכול להיות שהשנה שבה הוא לא שיחק אפילו עזרה לו כי הוא כבר היה שבע. גם סופו מרגיש בבית וזה מה שעוזר לו להציג יכולת כזו. במחצית השנייה התלבטנו עם מי לפתוח והחלטנו ללכת עליו כדי לנצל את זה שהם משחקים עם שני שחקנים בעמדה 4. טייריס ידע שכשיוגב איננו צריך מישהו לנהל את המשחק והוא שלט בקצב. הוא מתבגר תוך כדי העונה".

על גיא פניני אמר המאמן: "הוא קלע היום בצורה בלתי רגילה, הוא עושה עבודה נהדרת בהגנה ותורם לנו המון למשחק הקבוצתי. הוא אחד השחקנים הכי אינטלגנטיים שאימנתי". על המפגש בשבוע הבא מול קובאן, אמר בלאט: "קשה לנצח קבוצה שלוש פעמים ברציפות, אז מה יגידו על ארבע פעמים? יהיה לנו שם משחק מאוד קשה. הפעם יש נסיבות מוצדקות לכך שיש לנו לו"ז צפוף והמבין יבין".

דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
היום הם היו בסגל מלא, וזה נראה אחרת. בלאט/ברני ארדוב

דווין סמית', שהיה מהמצטיינים הערב אמר: "היה לנו משחק קבוצתי טוב וזה מה שתרם לניצחון, בייחוד ברבע השלישי בו פתחנו פער. זה מה שיפה במכבי, כשישנם שחקנים פצועים, המחליפים צריכים להתעלות וזה מה שעשינו. אנחנו מקווים להתקדם לעבר המטרה שהיא העפלה לפלייאוף והערב היה צעד חשוב לעבר העפלה".

אנדריאה ז'יז'יץ' התייחס לבכורה שלו ביורוליג במדי מכבי ואמר:" היה לנו משחק מואד טוב והיה לנו חשוב מאד לנצח אותו. פתחנו לא טוב בהגנה וזה היה קשה בפתיחה. באופן אישי, זה משחק ראשן שלי אחרי הרבה זמן ביורוליג אבל הניסיון שלי תרם לי וכך גם לא התרגשתי מהמעמד. לא הרגשתי לחץ. זו הרגשה נפלאה לשחק בבית מול כל האוהדים שנתנו לנו מוטיבציה ואנרגיות. בשבוע הבא יש לנו משחק חשוב מאוד מול קובאן, שנלחמת על החיים שלה".

דווין סמית', מכבי תל אביב. ברני ארדוב
משחק קבוצתי טוב. סמית'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully