וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים אוחיון על אופציית צביקה שרף: "מריח רע"

26.2.2014 / 22:27

ממלא מקום יו"ר האיגוד נגד מינוי שרף לתפקיד מאמן הנבחרת: "צביקה בעצמו דיבר נגד קומבינות. הגיע הזמן שאדלשטיין יקבל הזדמנות"

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. קובי אליהו
מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף/קובי אליהו

"אני מקווה שזה לא יעמוד למבחן. זה לא נראה טוב, לא מרגיש טוב ולא לכבודו של האיגוד שדברים יתנהלו כך. אנחנו מנסים להתנתק מהתנהלות שמריחה רע. ואם זה נכון - זה מריח רע" - כך אומר לוואלה! ספורט חיים אוחיון, מ"מ יו"ר איגוד הכדורסל ומראשי סיעת "הפועל", על השינוי שחל בעמדתו של היו"ר דני חלוץ באשר למינוי מאמן הנבחרת, תפקיד אליו מיועד כעת צביקה שרף.

במהלך היום, כך לדברי גורמים באיגוד, החליט חלוץ במפתיע לתמוך במועמדותו של שרף לתפקיד מאמן הנבחרת - אף שבחודשים האחרונים הטיחו השניים האשמות קשות זה בזה וביניהם שרר נתק מוחלט.

"רוב הציבור לא אוהב עסקאות מהסוג הזה", רמז אוחיון. "יש מספיק מאמנים טובים שאינם חברי איגוד הכדורסל ואינם מהאופוזיציה. זה מריח כמו עסקת בר-און-חברון וכדומה. אין כאן צדיקים, מכל הצדדים. גם צביקה בעצמו דיבר נגד קומבינות והתנהלות במחשכים. אם המינוי שלו למאמן הנבחרת יעמוד למבחן, אני מקווה שאנשי האיגוד יהיו הגיוניים וידעו מה לעשות. לאור התדמית הלא טובה של האיגוד זה לא מלמד על הליכה שפויה והגיונית לכיוון הנכון".

אוחיון תומך במינויו של ארז אדלשטיין לתפקיד.

"אני חושב שארז מאמן ראוי", הוא אומר, "והגיע הזמן שמאמן ברמתו של ארז יקבל הזדמנות להוכיח את עצמו בנבחרת כפי שהוא מוכיח את עצמו בהפועל. אבל יש עוד מועמדים ראויים אחרים".

לוואלה! ספורט נודע כי בשיחות סגורות שניהל אוחיון במהלך היום עם בכירים בכדורסל הישראלי הבטיח כי "לא יסכים בשום פנים ואופן להעברת מינויו של שרף". מבחינה פרוצדוראלית, מחר בשעה 14:00 אמורה הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל להתכנס כדי להצביע באשר למינוי מאמן הנבחרת - אלא שלאחר מכן חייב המינוי להיות מאושר בהנהלת איגוד הכדורסל, בה נחשב אוחיון לאחד הגורמים הדומיננטיים ביותר. לפיכך גם אם אכן תבחר מחר הוועדה המקצועית בשרף למאמן הנבחרת, ייתכן שהמהלך יטורפד בהנהלת האיגוד.

עוד בהרחבה על סוגיית מינוי מאמן הנבחרת והמהלכים מאחורי הקלעים - מחר בוואלה! ספורט.

חיים אוחיון הבעלים של הפועל גלבוע/גליל עליון. מגד גוזני
"זה מריח כמו עסקת בר-און-חברון וכדומה. אין כאן צדיקים, מכל הצדדים". חיים אוחיון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully