וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ הציע לשרף את תפקיד מאמן נבחרת ישראל

26.2.2014 / 17:50

יו"ר האיגוד שוחח עם מאמן ראשל"צ, שנחשב למועמד המוביל לצד אדלשטיין ושיבק. שרף יצטרך לפרוש מ"עוז" כדי להתמנות

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. ברני ארדוב
"גם מינוי של אריק שיבק יהיה יותר נכון וראוי מקצועית מאשר החזרתו של צביקה שרף לתפקיד". צביקה שרף/ברני ארדוב

ההכרעה על מינוי מאמן נבחרת ישראל לקמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2015 צפויה ליפול מחר (חמישי) בישיבת הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל, ולבורסת השמות נוסף היום גם מאמן נבחרת ישראל לשעבר, צביקה שרף. יושב ראש איגוד הכדורסל, דני חלוץ, שוחח עם שרף בימים האחרונים והציע לו את התפקיד. שרף נחשב למועמד המוביל לתפקיד.

שרף, שמשמש כיום כמאמן מכבי ראשון לציון, לא דחה את ההצעה ורואה בזה ככבוד גדול, אך אם הוא יומלץ על ידי הוועדה המקצועית לשמש כמאמן הנבחרת, הוא ידרוש להישאר בתפקידו כחבר הנהלת איגוד הכדורסל בו הוא משמש מטעם סיעת עוז, אפשרות שאינה אפשרית מבחינה תקנונית.

ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
עדיין נחשב למועמד הבולט. אדלשטיין/מגד גוזני

"בחירה בצביקה שרף כמאמן נבחרת ישראל תהיה לא מקצועית", אמר גורם בכיר באיגוד הכדורסל לוואלה! ספורט. "לא יכול להיות שמעדיפים את צביקה שחזר לאמן השנה בקבוצת תחתית ומתעסק בעיקר בעניינים פוליטיים בשנים האחרונות על פני ארז אדלשטיין שהוכיח בשלוש שנים האחרונות עם הפועל תל אביב שהוא נמצא בשיא הקריירה שלו. גם מינוי של אריק שיבק יהיה יותר נכון וראוי מקצועית מאשר החזרתו של צביקה שרף לתפקיד".

שני המועמדים הנוספים מלבד שרף הם מאמן הפועל תל אביב, ארז אדלשטיין, ויושב ראש האגף המקצועי באיגוד הכדורסל, אריק שיבק ששימש כמאמן הנבחרת בארבע השנים האחרונות, שנחשב לבעל הסיכויים הנמוכים ביותר.

בכל מקרה השיחות בנושא צפויות להימשך אל תוך הלילה כאשר משה ויינקרנץ הבטיח שאל ישיבת הנהלת האיגוד הוא יגיע עם שם של מועמד אחד לאישור בהתאם לתקנון האיגוד. אם שרף יקבל על עצמו את התפקיד, הוא יהיה חייב לפרוש מכל תפקידיו בהנהלת האיגוד שכן חבר הנהלה לא יכול לקבל שכר מהאיגוד. בסיעת עוז משוכנעים ששרף לא יעזוב, אלא אם הוא יגיע להסדר לפיו הוא יקפיא את פעילותו בסיעה בחודשי הקיץ שבהם יעבוד כמאמן הנבחרת אם וכאשר הוא ימונה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully