וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט על התבוסה מול צסק"א: "לא ביג דיל, אל תהיו דרמטיים"

23.2.2014 / 16:21

מכבי תל אביב מתכוננת להפועל ירושלים, ג'ו אינגלס לא יהיה בסגל, דווין סמית' יחזור, טייריס רייס מודה: "המאמן נכנס בנו, נגיע מוכנים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק העונה מול הפועל ירושלים שייערך מחר (שני, 18:35, ערוץ 1), והצהובים הודיעו היום שהזר שלא נרשם למשחק הוא ג'ו אינגלס, שלא יהיה בסגל למכבי תל אביב. בהפועל ירושלים דרווין קיצ'ן נרשם למשחק, (יחד עם ברייסי רייט, רונלד דופרי, ג'וש דאנקן וארטיום פרחובסקי), ויהיה כשיר להתמודדות. אלכס טיוס עדיין מתלונן על כאבים ונמצא בספק למשחק.

כזכור, מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי תבוסה מביכה מאוד, ב-35 הפרש מול צסק"א מוסקבה ביורוליג. מאמן הצהובים דיוויד בלאט אמר ש"אלה מסוג המשחקים שמתוך 25 משחקים, יש לך גם אחד כזה. הוא היה לא טוב, בלשון המעטה. עכשיו אנחנו עושים מה שצריך בינינו לבין עצמנו, ושוכחים מזה כמה שיותר מהר.

דייויד בלאט, אלכס טיוס, מכבי תל אביב. קובי אליהו
"בדקות האחרונות המשחק היה גמור, חשבתי כבר על המשחק הבא, ונתתי לפצועים לנוח, גם על חשבון המחיר של זה". בלאט/קובי אליהו

"לא צריך להיות יותר מדי דרמטי", אמר בלאט, "בדקות האחרונות המשחק היה גמור, חשבתי כבר על המשחק הבא, ונתתי לפצועים לנוח, גם על חשבון המחיר של זה. זה לא ביג דיל".

על מצבם של דווין סמית ואנדריאה ז'יז'יץ אמר בלאט: "דווין התאמן היום, גם ז'זיז'ץ', והוא מתקדם יפה". על הפועל ירושלים, שנמצאת בכושר מצוין, אמר בלאט: "ירושלים קבוצה טובה מאוד, בהחלט חזקה, ואנחנו נבוא מוכנים. לא יודע אם בשנים האחרונות היא פחדה להגיע ליד אליהו, את זה אתם אומרים, אבל אין ספק שכרגע זה המשחק בין שתי הקבוצות הכי טובות בארץ, ויהיה משחק טוב".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
טייריס רייס, מכבי תל אביב. קובי אליהו
"המאמן הבהיר לנו שמה שקרה הוא לא מקובל". רייס/קובי אליהו

טייריס רייס אמר על התבוסה במוסקבה: "לא אגיד שיש לחץ, אבל זה לא היה קל. המאמן נכנס בנו, וניתחנו את זה. כנראה שהיינו צריכים לקבל קצת אש, ואני בטוח שנגיע מוכנים למשחק. צפינו במשחק, ירדנו לעומק של הדברים, והמאמן הבהיר לנו שמה שקרה הוא לא מקובל.

"מול ירושלים זה יהיה משחק על המקום הראשון, לא צריך להגיד יותר מזה, אנחנו יודעים מה עומד על הפרק. אנחנו חייבים להתייצב בפני האתגר. הם משחקים טוב, יש להם הרבה שחקנים טובים, ונהיה חייבים לתת פייט".

אנדריאה ז'יז'יץ', מכבי תל אביב. קובי אליהו
יתרום? ז'יז'יץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully