וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את אולם, יריבת ירושלים בטופ 16 של היורוקאפ

19.2.2014 / 23:19

הקבוצה מבוואריה בדעיכה מהעונה שעברה, אבל עדיין מסוכנת ונמצאת בצמרת הכדורסל הגרמני. דו"ח סקאוטינג מזורז

פר גונת'ר שחקן אולם הגרמנית, יריבת הפועל ירושלים. GettyImages
הרכז פר גונת'ר מול אפיק ניסים, ביורובאסקט/GettyImages

הפועל ירושלים הובסה הערב על ידי באנביט, 93:79, אך העפילה לשלב הטופ 16 ביורוקאפ. שם יפגשו אהאדומים את אולם הגרמנית. אולם, שסיימה במקום השני למרות שהפסידה הערב 85:77 לקאנטו, בזכות ניצחון 97:106 על האיטלקים בסיבוב הראשון, היא אחת הקבוצות החזקות בכדורסל הגרמני בשנים האחרונות. בשיאה הגיעה לגמר הפלייאוף בעונת 2011/12.

העונה מציגה אולם קבוצה חלשה יותר, כשהכוכב הגדול ג'ון בריאנט עזב לבאיירן מינכן, אך עדיין היא בצמרת של הליגה הגרמנית עם מאזן 9:12. ביורוקאפ היא ניצחה בעשרה משחקים והפסידה בשישה, כשבבית המאזן שלה עומד על שישה ניצחונות ושני הפסדים.

מי שמובילים את הקבוצה הם הגארד האמריקאי אדגר סוסה וקמרון לונג שקולעים 11.7 ו-11.3 נקודות בהתאמה ביורוקאפ, לצד הסנטר הענק (2.11) טרנט פלייסטד שמוסיף 10.3 נקודות ו-7.1 ריבאונדים. לקבוצה שלושה נציגים בנבחרת גרמניה - הרכז פר גונת'ר, הפורוורד פיליפ שווטהלם והפורוורד הצעיר והמבטיח דניאל ת'יס (21) שרושם העונה 7.9 נקודות ו-5 ריבאונדים בממוצע.

אולם היא עיר קטנה בת כ-120 אלף תושבים, הממוקמת בבאווריה, בין מינכן לשטוטגרט. אולמה הביתי הוא הראטיופארם ארינה, על שם הספונסר הרשמי שמאמץ את הקבוצה.

ירושלים הובסה אבל עלתה לטופ 16 מהמקום הראשון

הפועל חיפה הובסה על ידי חימקי מוסקבה, והודחה מהיורוקאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully