וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון עשירי רצוף למכבי תל אביב, 66:75 באילת

הצהובים נעזרו ביכולת שיא של אוחיון (23 נקודות ו-9 ריבאונדים) ושחורציאניטיס (7 אסיסטים) בדרך לניצחון ליגה נוסף

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב מול אפיק ניסים שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
כמעט שיא קריירה בנקודות. אוחיון עם ניסים/ברני ארדוב

שבוע מרתק עומד בפני מכבי תל אביב, והוא התחיל הערב (שני) ברגל ימין, עם ניצחון חוץ על הפועל אילת, 66:75, במחזור ה-19 בליגת העל. חמישה ימים לפני המשחק הקריטי מול צסק"א ושבוע לפני הקרב עם הפועל ירושלים, קיבלו הצהובים ערב נפלא של יוגב אוחיון, שכמעט שבר את שיא הקריירה שלו בנקודות, צלף 23 (נקודה אחת פחות משיאו האישי) וחיפה על סגל חסר ויכולת חלשה של מרבית חבריו לקבוצה. בהיעדרם של דווין סמית' ואלכס טיוס הפצועים, גם סופוקליס שחורציאניטיס התעלה על עצמו ואמנם היה חלש בהתקפה, אך תרם שבעה ריבאונדים והגיע לשיא קריירה באסיסטים עם שבעה. שחקן הרכש החדש, אנדריאה ז'יזיץ', רשם הופעת בכורה פושרת עם 6 דקות ראשונות בצהוב-כחול, שהסתיימו ללא נקודות ועם שתי החטאות מהשדה. ואילת? היא כבר הובילה ברבע השלישי בתשע נקודות, דהרה עם מומנטום מצוין וקיבלה 23 נקודות מקווין פאלמר, אך דעכה לאיטה לקראת הסיום. היא תחפש ניצחון בית בפעם אחרת.

ג'ו אינגלש שחקן מכבי תל אביב מול ניצן חנוכי שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
מוכנים לצסק"א. אינגלס מול חנוכי/ברני ארדוב

מהלך המשחק

יוגב אוחיון פתח את המשחק עם שתי שלשות חופשיות שצלללו פנימה, אך כדיר ענה עם ארבע משלו. סופו ניווט את ההתקפה של הצהובים וחילק 3 אסיסטים בפתיחה, מכבי תל אביב פתחה סרייה של שלשות. אפיק ניסים שמר את אילת בתמונה, כשז'יז'יץ' עלה לדקות ראשונות במדי מכבי תל אביב. הקרואטי הספיק לרשום החטאה אחת לפני שהוחלף שוב. אוחיון הגיע ל-11 נקודות כבר ברבע הראשון, וחצה את רף 2000 הנקודות בקריירה בליגה, אך סל נאה של יובל נעימי קבע 17:18 לאילת בסיום הרבע הראשון. מכבי תל אביב המשיכה לטווח מחוץ לקשת בתחילת הרבע השני, אך פאלמר קלע חמש מהירות בצד השני והעלה את אילת ליתרון. סילבן לנדסברג המשיך את התנופה מהשבועות האחרונים, קלע 9 נקודות ברבע השני והעלה את הצהובים ליתרון 29:35 בירידה להפסקה.

הרבע השלישי נפתח עם סל של שחורציאניטיס בצד אחד, ומנגד אלי-הופ נפלא בין חנוכי לגייטס, שקלע נקודות ראשונות והוריד ל-37:34 למכבי תל אביב. אילת המשיכה את התנופה, השלימה ריצת 0:10 ועלתה ליתרון 36:39, שלוש דקות מפתיחת הרבע השלישי. אילת המשיכה ללהוט מחוץ לקשת, ושלשה נוספת של פאלמר, שהגיע ל-16 נקודות, העלתה אותה ליתרון 40:46. שחורציאניטיס הגיע ל-7 אסיסטים, לא פחות, לצד שבע נקודות ושבעה ריבאונדים, אך אילת המשיכה לרוץ ועלתה ליתרון שיא של 9 נקודות, 45:54. אוחיון התעורר והגיע ל-20 נקודות, ושלשה משוגעת של פניני על הבאזר הורידה ל-54:52 לאילת בתום הרבע השלישי.

אוחיון להט גם בפתיחת הרבע הרביעי, צלף עוד שלשה, והעלה את מכבי תל אביב ליתרון 54:57. המומנטום של הצהובים נמשך עם עוד שלשה של לנדסברג, שקבעה 60:66 לצהובים, שש דקות לסיום. רייס צלף שלשה נוספת וסגר עניין, בלו הוסיף שתיים משלו ואילת הרימה ידיים. 66:75 למכבי תל אביב בסיום.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל אילת קווין פאלמר. ניב אהרונסון
הוביל את אילת לריצה ברבע השלישי, אך לא יכל לבדו. פאלמר/ניב אהרונסון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: יוגב אוחיון 23 (5 מ-9 ל-2, 4 מ-5 ל-3) ו-9 ריבאונדים, סילבן לנדסברג 14, טייריס רייס 13 (5 מ-6 ל-2, 1 מ-4 ל-3), סופוקליס שחורציאניטיס 7 (3 מ-9 מהשדה), 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ג'ו אינגלס 6, גיא פניני 5 (1 מ-5 ל-3) ו-8 ריבאונדים, ריקי היקמן 4, דייויד בלו 3. אנדריאה ז'יזיץ' (6 דקות) ובן אלטיט (דקה) שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל אילת: קווין פאלמר 23 (5 מ-7 ל-2, 3 מ-6 ל-3) ו-8 ריבאונדים, אלישי כדיר 10, אפיק ניסים 9 ו-5 אסיסטים, ניצן חנוכי 7 (1 מ-5 ל-3) ו-5 אסיסטים, יינסי גייטס 7 (3 מ-10 מהשדה) ו-5 חסימות, כריסטיאן ווטפורד 6 (3 מ-9 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, יובל נעימי 4. ניב ברקוביץ' שותף (2 דקות) ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully