וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "זה היה אחד המשחקים הקשים בחיים שלי"

13.2.2014 / 22:45

מאמן מכבי ת"א שחרר לחץ אחרי באיירן. על הפציעה של טיוס: "מקווה שתהיה לי חמישייה מול צסק"א". פשיץ': "היה לנו סיכוי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

זה היה קשה מאוד, העצבים ביד אליהו נמתחו, אבל מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) ניצחון נוסף בשלב הטופ 16 של היורוליג, 64:66 על באיירן מינכן. הצהובים הובילו כבר בהפרש דו ספרתי ברבע האחרון, אבל ריצה של הגרמנים בדקות המכריעות אילצה את הצהובים להזיע בדרך לניצחון הזה.

מה שהעיב מעט על שמחת הניצחון הייתה הפציעה בקרסול של אלכס טיוס, אך בדיקה שהמתאזרח עבר גילתה שלא מדובר בפגיעה חמורה, והוא ייעדר מספר ימים בלבד. מהמועדון נמסר : "טיוס אינו סובל מפציעה חמורה. אמנם שיתופו במשחק מול אילת מוטל בספק, אבל מול צסק"א הוא ישחק בוודאות",

דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד ניצחון לאוסף. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

דיוויד בלאט סיכם ערב מותח: "זה היה אחד מהמשחקים הכי קשים שאימנתי בחיים שלי. הגענו אחרי שבועיים לא פשוטים, היה לנו משחק גדול במדריד ואחר שני משחקים גדולים בארץ, גמר גביע ודרבי. ברבע הראשון בכלל לא עמדנו במהירות של באיירן. זה היה משחק שהיינו צריכים לעשות בו הרבה דברים לא שגרתיים, אדפטציות".

בלאט התייחס גם לפציעה של אלכס טיוס: "בחלק מהמשחק היינו בלי שלושת הגבוהים שלנו. בלו שיחק סנטר מול שחקנים של 2.10 מטר, סילבן לנדסברג נכנס ועשה פעולות של שחקן מצוין. קיבלתי הרבה עזרה מהעוזרים שלי היום והשחקנים עשו את מה שצריך. זה היה משחק לא פשוט בכלל. אני מקווה שבמשחק נגד צסק"א מוסקבה בשבוע הבא יהיו לי חמישה שחקנים בריאים".

המאמן הוסיף להחמיא לסילבן לנדסברג שעלה מהספסל ועשה כמה פעולות חשובות בשני צדי המגרש: "סילבן היה בורג חשוב ומרכיב קריטי בניצחון הזה. מגיע לו ים של קרדיט על מה שהוא עושה בשבועיים האחרונים. אמרנו שהזמן שלו יגיע, עכשיו הוא הגיע וסילבן נתן את כל התשובות הנדרשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב, דייויד בלו, במשחק נגד באיירן מינכן. ברני ארדוב
נהנה לשחק בעמדה 5. בלו/ברני ארדוב

דייויד בלו, שהיה מהמצטיינים בשורות מכבי אמר: "האקס פקטור שלנו היום היה ההגנה והריבאונדים. רצינו לשמור אותם על סקור נמוך, מתחת ל- 70 נקודות. זה לא היה קל אבל הצגנו יותר לב, לא ויתרנו ולכן ניצחנו הערב, פשוט רצינו את הניצחון יותר וזה עשה את ההבדל בסוף". על המשחק הטוב של סילבן לנדסברג שעלה מהספסל אמר בלו: "אני מאוד שמח עבור סילבן על היכולת הטובה שהוא מציג. באופן אישי אני שמח לעזור בכל מה שצריך ובכל עמדה, אם זה כגבוה, כשאני משחק כ- 5 אני נהנה מזה והמטרה שלי היא לעשות את החסימות על הצד הטוב ביותר. נקווה שהפציעה של טיוס לא חמורה".

יוגב אוחיון, שקלע 3 נקודות הערב הוסיף: "זה אחד מהימים האלו שכלום לא הולך אבל ניצחנו דרך ההגנה. עצרנו אותם על 70 נקדוות וזה הבטיח לנו את הניצחון. אני שמח על כך שהראנו הרבה אופי ומקווה שנוכיח את עצמנו בהמשך". על צירופו של אנדריאה ז'יז'יץ' אמר אוחיון: "האם היה צריך גבוה? אני חושב שכן ואנחנו מצפים לפגוש אותו".

סבטיסלב פשיץ', מאמן באיירן מינכן. ברני ארדוב
בירך את הצהובים. פשיץ'/ברני ארדוב

מאמן באיירן, סביטסלב פשיץ' החמיא לצהובים בסיום ואמר: "אני רוצה לברך את מכבי על הניצחון שהם השיגו הערב. היה לנו סיכוי טוב לנצח, לכל אורך המשחק היינו שם, שיחקנו עם ביטחון, מכבי לא מצאה פתרון למשחק שלנו, אבל היה לנו סיכוי חד פעמי לנצח בתל אביב ולא עשינו את זה. יצאנו מריכוז ולקחנו החלטות לא נכונות. באופן כללי הוכחנו הלילה שאנחנו יכולים לשחק כדורסל טוב".

שחקנה של באיירן מינכן, דיון תומפסון ציין לאחר ההפסד:" יש תחושה מסוימת של פספוס. הצלחנו לחזור למשחק באופן מעורר הערכה, אבל בהתקפה האחרונה לא הצלחנו להגיע לזריקה נוחה ופספסנו את המשחק. יש לנו עדיין סיכוי להיאבק על המקום הרביעי שמוביל לפלייאוף".

מלקולם דלייני צייץ בטוויטר: "אני עצבני, בן אדם. אנחנו חייבים להתגבר על הקטע הזה, ואני חייב להתחיל להיות יותר קלאץ'. כדי לנצח את הקבוצות הגדולות אנחנו חייבים לעשות את המהלכים הגדולים. אני שונא להפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully