וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקל: "פניית וירובניק למאמנים היא חציית קו אדום"

במנהלת הגיבו לקריאתו של יו"ר איגוד השופטים למאמנים לא להשתתף במשוב השופטים: "אנו מצפים לשקיפות ופתיחות"

שמואל פרנקל יו"ר מנהלת הליגה בכדורסל. ברני ארדוב
"משוב השופטים נהוג גם ביורוליג". פרנקל/ברני ארדוב

מנהלת ליגת העל בכדורסל הגיבה היום (חמישי) לקריאתו של יו"ר איגוד השופטים ראובן וירובניק, אשר הפציר במאמנים לא לשתף פעולה עם המשוב לשופטים אותו מתכננת המנהלת לערוך. "למנהלת הליגה לא הייתה ולא תהיה שום כוונה להתערב בעניינים מקצועיים בשיפוט", נאמר בהודעת המנהלת. "אנחנו שמחים שהצפת הבעיות על פני השטח גרמה לאיגוד השופטים להבין שדרכו עד כה גרמה רק נזק לשופטים ולליגה כולה. לאור ניסיון העבר אנו מקווים כי תוכנית זו של יו"ר איגוד השופטים תבוא הפעם לכדי מימוש".

"ממכתבו של יו"ר איגוד השופטים עולה חשש מתוצאות המשוב וחשש זה אינו מובן לנו. משוב השופטים נהוג גם ביורוליג ומטרתו לשמוע את דעתם של המאמנים והמנהלים אשר פעילים שנים רבות בתחום הכדורסל על השיפוט, המשוב לא בודק את מקצועיות השופט בהחלטה זו או אחרת אלא שם דגש על התנהלות השופט, והתקשורת הבין אישית שלו מול המאמנים ויושבי ראש הקבוצות. על המשוב הוחלט בעקבות תלונות רבות על השופטים של בעלי קבוצות, יושבי ראש ומאמני הליגה.. אנחנו רואים במשוב כלי נוסף בו יוכל איגוד השופטים להשתמש בביקורתו ובפיקוחו על שופטי הליגה".

"פנייתו של יו"ר איגוד השופטים ישירות למאמני הליגה היא חציית קו אדום, לא ברור מדוע איגוד השופטים מתערב בנושא פנימי של מנהלת הליגה", כתב יו"ר מהנהלת שמואל פרנקל.

ראובן וירובניק יושב ראש איגוד השופטים. ברני ארדוב
"שאיפה שרמת השיפוט תתקדם ותשתפר כפי שרמת הליגה מתקדמת". וירובניק/ברני ארדוב

וירובניק פרסם אמש במכתבו את המייל האישי שלו וביקש ממאמני ליגת העל לשלוח אליו הערות והצעות, ובנוסף אמר כי הוא יוזם שיתוף פעולה עם המאמנים הכולל הפצה מרוכזת (שבועית/דו-שבועית) של לקחי השיפוט וההנחיות המקצועיות שניתנות לשופטים בליגת העל, כך שייווצר "יישור קו" ו"תיאום ציפיות" בין השופטים, המאמנים והשחקנים. בנוסף מתכנן וירובניק לקיים מפגשים והדרכות משותפות ביחס לחוקה, פירושיה וכללי ההתנהגות המותרים/האסורים.

"בתקופה האחרונה ישנן לא מעט טענות כנגד רמת השיפוט במשחקים, בעתיד הקרוב יתוספו מוניטורים בכל המשחקים וזאת כדי לתמוך בשופטים, בשאיפה שרמת השיפוט תתקדם ותשתפר כפי שרמת הליגה מתקדמת ומשתפרת משנה לשנה", נאמר בהודעת המנהלת. "בפגישה שנערכה לפני כחודשיים עם יושב ראש איגוד הכדורסל דני חלוץ ויושב ראש האיגוד השופטים ראובן וירובניק גובש נוהל טיפול בתלונות וטענות על טעיות שיפוט חמורות ואנו במנהלת מצפים שבעקבות הרצון החדש לפתיחות ושקיפות, שנוהל זה יתממש בקרוב. כמו כן סוכם עם יו"ר איגוד הכדורסל כי ייערך מפגש בקרוב מפגש בין יושבי ראש קבוצות הליגה, המאמנים והשופטים, אך היום קיבלנו הודעה מיו"ר איגוד השופטים כי אין בכוונתו לערוך מפגש זה בפורום שסוכם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully