וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "סמית' לא היה אמור לשחק, הוא עייף"

27.1.2014 / 22:29

מאמן מכבי תל אביב על הפורוורד שצלף 27 נקודות: "הנסיבות היו גדולות יותר מהרצונות שלי". על ג'יימס: "הוא לא עוזב אותנו". בירנבוים: "זה שנתנו קרב למכבי לא מעיד על כלום"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
בלאט/קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה את מכבי הרצליה 88:90, והצהובים כבר סופרים ניצחון 17 רצופים בכל המסגרות. הפעם, מול החבורה של אפי בירנבוים, זה היה מאוד קשה - קשה מדי ממה שציפו במכבי, שלושה ימים לפני המשחק המסקרן ביורוליג מול ריאל במדריד.

שון ג'יימס הפצוע צפה מהצד, כמו גם אנדודי איבי, ששוחרר מהמארחת השבוע, אבל הגיע למגרש. מייקל אומה קלע 28 נקודות כולל שבע שלשות, אבל דווין סמית' היה גדול מהצד השני עם 27, כולל שש נקודות במאני טיים, שהכריעו.

מכבי תל אביב ניצחה בהרצליה, 88:90

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' מטביע מול בני הרצליה. קובי אליהו
"האמת, הוא לא היה אמור לשחק הערב". סמית'/קובי אליהו

דיוויד בלאט סיכם: "אני מוריד את הכובע בפני החבר'ה שלי. זה לא קל לעשות מה שעשינו בחמשת הימים האחרונים. לפעמים הם עשו זאת בצורה יותר משכנעת, ולפעמים יותר קשה, אבל הם ניצחו שלושה משחקים בחמישה ימים ומגיע להם הרבה קרדיט. ניצחנו 17 משחקים ברציפות אז כנראה שהפכנו את הקערה".

על הכוכב שלו, דווין סמית', שרשם משחק נפלא הערב אמר בלאט: "דווין לא היה אמור לשחק היום. הושבתי אותו בצד בכוונה לא לשתף אותו. הוא עייף, הברך שלו לא במצב טוב אבל הנסיבות היו גדולות יותר מהרצון שלי".

כשנשאל האם הוא מקדיש את הניצחון לשון ג'יימס אמר המאמן: "אני מצפה ששון יחזור מתישהו. הוא לא עוזב אותנו. הוא צריך ניתוח אבל במוקדם או במאוחר הוא יחזור אלינו. אני חושב שהאחרים עשו עבודה טובה במקומו. צריך לתת גם מילה טובה להרצליה. אפי היה צריך להתמודד עם האובדן של אבי בן שימול ואנדודי איבי".

בלאט הוסיף: "כל הכבוד לחבר'ה שלנו, לא קל לשחק משחקים קשים תוך 48 שעות. הרצליה התחילו יוצא מהכלל, הובלנו בהמשך, אבל איבדנו מומנטום והם קפצו על זה ונהיה משחק מרתק. כולנו בהנהלה ובצוות צריכים לחשוב מה עושים לגבי ג'יימס".

המצטיין במשחק, דווין סמית' אמר: "זה סוג כזה של משחקים. היינו קצת איטיים בהגנה אבל ברבע השני והשלישי חזרנו טוב למשחק. הם קלעו טוב, זה האולם הביתי שלהם אבל בדקות האחרונות השגנו את העצירות שלנו וניצחנו את המשחק. הראנו אופי. זה המשחק השלישי בחמישה ימים שלנו, אנחנו קצת פצועים אבל כולם נתנו הכל". על פציעתו של שון ג'יימס אמר סמית': "שון הוא חלק חשוב בקבוצה שלנו, הוא צריך להחלים ואנחנו מקווים שהוא יעשה זאת במהירות".

גיא פניני אמר: "שמח שהצלחנו לסיים עם ניצחון. עברנו שבוע קשה ועמוס, לא היה זמן להתכונן וראו את זה. הראנו אופי. כיף להיות על המגרש ולתת תפוקה".

שחקן בני הרצליה פרנק האסל. קובי אליהו
"אנחנו צריכים לדעת להשתמש באיש הגדול החדש שקיבלנו. היום הוא קיבל דקות רק אחרי שני אימונים והוא כמה פעמים שאל את העוזר שלי מה עושים כי הוא לא הכיר את התרגילים". האסל/קובי אליהו

מאמן בני הרצליה, אפי בירנבוים, אמר בסיום: "זה שנתנו קרב למכבי לא מעיד על כלום. אנחנו צריכים להביא ניצחונות, אנחנו בתחתית הטבלה ואנחנו צריכים לשחק טוב יותר. החבר'ה נתנו מלחמה ואני חושב שאנחנו צריכים ללמוד מזה".

על הגעתו של פרנק האסל במקומו של אנדודי איבי אמר המאמן: "אנחנו צריכים לדעת להשתמש באיש הגדול החדש שקיבלנו. היום הוא קיבל דקות רק אחרי שני אימונים והוא כמה פעמים שאל את העוזר שלי מה עושים כי הוא לא הכיר את התרגילים".

מאמן בני הרצליה אפי בירנבוים עם מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
"אנחנו בתחתית הטבלה ואנחנו צריכים לשחק טוב יותר". אפי בירנבוים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully