וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היקמן: "אנו לא אותה קבוצה שהיינו לפני כמה חודשים"

20.1.2014 / 8:36

גארד מכבי ת"א התייחס לרצף 14 הניצחונות: "חובה ללמוד 'להרוג' משחקים". גודס מתכונן לפרטיזן: "הרמה כל הזמן עולה"

מכבי תל אביב אמנם השיגה אמש (ראשון) את ניצחונה ה- 14 ברציפות, כשגברה 79:86 על גלבוע/גליל, אך בקבוצה לא מרוצים מהרפיון שהציגה הקבוצה במהלך המשחק. לאחר שהצהובים פתחו פער ברבע הראשון, הצליחה גלבוע/גליל לצמצם את היתרון, כשמכבי תל אביב נקלעה שוב לדקות אחרונות צמודות. שריקות השופטים בדקות האחרונות גרמו למאמן דייויד בלאט לגשת אליהם לאחר הסיום במתחם חדרי ההלבשה. בתוך כך, במכבי תל אביב מרוצים מהתאוששותו של סופוקליס שחורציאניטיס. במכבי מעריכים כי הסנטר ישוב לאימונים ביום שלישי ומדגישים כי בכל מקרה יירשם בסגל למשחק היורוליג ביום חמישי.

ריקי היקמן לא נשמע מרוצה מהמשחק שהציגו הצהובים: "התחלנו טוב את המשחק, אבל משום מה במחצית השנייה הורדנו את הרגל מהגז ופשוט לא שיחקנו הגנה טובה. אנחנו צריכים להמשיך וללחוץ על הגז וצריך שכולם יהיו מרוכזים לכל אורך המשחק. זה לא שאנחנו אוהבים להגיע לסיטואציות האלו, מבחינה מנטלית אנחנו צריכים ללמוד ולתקן את זה כך שנוכל 'להרוג' את המשחק מוקדם . זה לא משהו פיזי כי כולם נמצאים במצב טוב אז זה חייב להיות מנטלי".

שחקן מכבי תל אביב, ריקי היקמן. ניב אהרונסון
הכול מתחיל בהגנה. היקמן/ניב אהרונסון

היקמן סבור כי השחקנים מציגים רפיון בצד ההגנתי: "אנחנו צריכים להציג הגנה טובה יותר. בשבוע וחצי האחרונים לא שיחקנו הגנה ברמה שאנו רגילים להציג. זה הלחם והחמאה שלנו, ומה שעשינו בחצי הראשון של העונה".

האמריקאי התייחס למשחק הקרוב ביורוליג נגד פרטיזן בלגרד: "אין ספק שזה יהיה משחק קשה ואנחנו חייבים לשמור על הביתיות, ולבוא ולתת את הכי טוב שלנו. פתחנו טוב יותר את הטופ 16 מאשר שנה שעברה. זו הייתה התכנית".

לגבי הלו"ז הצפוף של מכבי הוסיף היקמן: "אנחנו לא אותה קבוצה שהיינו לפני כמה חודשים, כך לפחות אני חושב, כך שלא יקרה מה שקרה אז, בפעם שעברה שהיו לנו הרבה משחקים. נתכונן לכל משחק בנפרד ונגיע בגישה הנכונה ונתמקד בכל משחק".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט עם עוזרו גיא גודס. ברני ארדוב
ללמוד לעשות את המעבר מאירופה לליגה ובחזרה. גודס עם בלאט/ברני ארדוב

"איבדנו ברבע השני , כמו גם בשלבים אחרים במשחק, יותר מדי כדורים. האיבודים 'הרעים' - תורגמו לסלים מאוד קלים והרבה נקודות בצבע", ניסה להסביר עוזר המאמן גיא גודס את הניצחון הדחוק. "לא עשינו עבודה טובה הגנתית. אין ספק שהכוח הכי חזק שלנו זה משחק ההגנה וזה מה שהביא לנו את רוב הניצחונות הרצופים שעשינו. אנחנו נשב נראה וידאו וננסה לתקן את מה שלא עשינו נכון".

על היכולת של מכבי תל אביב במשחקים האחרונים הוסיף גודס: "אני חושב שכל הזמן תמיד יש על מה לעבוד סך הכל אנחנו נמצאים במומנטום טוב 14 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. אבל מעכשיו זה הולך ונהיה יותר קשה כי הרמה עולה כל הזמן, רמת הריכוז שלנו צריכה להישאר מפוקסת בין השינויים של אירופה לליגה ובין הליגה לאירופה. והעומס צריך ליפול על כולם, על כל השחקנים".

על יריבת מכבי ביורוליג ביום חמישי, פרטיזן בלגרד, אמר גודס: " ביום חמישי יש משחק מאוד מאוד משמעותי נגד פרטיזן, שניצחו את צסק"א, לכן הרמה כל הזמן רק הולכת לעלות ולהיות יותר טובה. אנחנו צריכים להתאים את עצמנו. פרטיזן תגיע עם הרבה ביטחון משחק לאחר הניצחון במחזור האחרון, יש שם חברה צעירים מאוד אגרסיביים שאוהבים לשחק חזק ואנחנו צריכים לבוא בדיוק באותה גישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully