וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "ניצחנו 14 משחקים ברציפות, תזכרו את זה"

המאמן עקץ את התקשורת והחמיא: "מי שרוצה לשחק כדורסל שילמד מסמית'". יבזורי: "זרקתי את הזריקות שאני רגיל לזרוק"

איזה מחזור משוגע קיבלנו הערב (ראשון) בליגת העל. מכבי חיפה דרסה ללא רחמים את הפועל אילת 60:80, מכבי אשדוד הדהימה את בני הרצליה בחוץ עם 75:89, ודווקא במשחקה של מכבי תל אביב נרשם משחק צמוד, לפני שהצהובים ניצחו את גלבוע/גליל 79:86 והאריכו את רצף הניצחונות שלהם ל-14 בכל המסגרות. במכבי תל אביב מרוצים מהתאוששותו של סופוקליס שחורציאניטיס שצפוי לשוב לאימונים ביום שלישי וייכלל בסגל למשחק היורוליג ביום חמישי.

דייויד בלאט, אלכס טיוס, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סופר כבר עד 14. בלאט עם טיוס/ברני ארדוב

המאמן דיוויד בלאט סיכם: "שלטנו בתחילת המשחק ויכולנו לעלות ליתרון של 15 נקודות, אבל בדינמיקת משחק אם אתה לא מנצל את ההזדמנויות שלך אתה מאבד אותן. טוב שעשינו את הפעולות הנכונות בשני הצדדים של המשחק בסיום וניצחנו. הייתה לנו נסיעה קשה חזרה לישראל מליטא, בשתי טיסות, עם לילה ללא שינה, אבל זה העסק. אני יודע שזה נשמע כמו תירוץ טוב אבל אמרתי לשחקנים שזה לא מתקבל טוב וצריך לדעת איך להגיע. דווין סמית'? כל מי שרוצה לשחק כדורסל צריך ללמוד ממנו. הוא יודע להנהיג והוא בא לעבוד גם אם הוא לא טוב. הוא עובד קשה ועושה הכול בשביל לתרום. ניצחנו 14 משחקים ברצף. תזכרו את זה".

דווין סמית' שהוביל את הקלעים בצהוב עם 21 נקודות, אמר אחרי המשחק: "התחלנו את המשחק טוב בהגנה ובהתקפה, אבל איבדנו את היתרון. אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה ביותר בלהישאר מרוכזים לאורך כל המשחק ולעשות את הדברים הנכונים בהגנה. לקראת הסוף עשינו אותם וזה ניצח לנו את המשחק".

שרון דרוקר ראה את הקבוצה שלו חוזרת למשחק ברבע האחרון, אבל יורדת מנוצחת. בסיום הוא אמר: "אחרי הרבע הראשון שינינו דברים וקיצצנו לאט לאט את הפיגור. היה משחק קצת צמוד, כמה החטאות של מכבי וכמה כדורים שנכנסו לנו. בהוראת הבעלים אנחנו ממשיכים עם הסגל הזה, עם שחקנים שלא קיבלו צ'אנס, ואני מקווה שנוכל לאסוף עוד ניצחונות. בחוק הרוסי צריך להיות עם יותר ישראלים טובים וחזקים, אבל כולם עושים שינויים. הבעלים לוקחים את ההחלטות ואני מנסה להוציא את מה שיש מהשחקנים שיש לנו".

מאמן הפועל אילת עודד קטש. מגד גוזני
מה עובר על הקבוצה שלו? קטש/מגד גוזני

כאמור, המשחק שהיה הכי חד צדדי נרשם דווקא באילת, שם הביסה מכבי חיפה את המקומיים 60:80. דגן יבזורי, שקלע 19 והוביל את הבריחה של הירוקים ברבע השלישי, אמר על המשחק הטוב שלו: "נאבקנו קצת בחצי הראשון ולא הגענו ל-30 נקודות ואז היה ברור שמישהו קצת יצטרך להרים את ההתקפה. זרקתי את הזריקות שאני רגיל לזרוק, היום הן נכנסו יותר. למורן (רוט) יש השפעה גדולה על הקבוצה וגם בריאן (רנדל) חוזר מהפציעה שלו לאט לאט. כשהסגל מלא וכולם בריאים, אנחנו יודעים לשחק. זה לא מבטיח כלום, אבל זה נותן לנו כלים יותר טובים להתמודד".

מאמן הפועל אילת, עודד קטש סיכם: "הפסדנו במשחק מאוד חשוב. לא שיחקנו טוב ולא ידענו להשתמש במומנטום החיובי שהיה לנו במחצית הראשונה. זה השפיע בחצי השני. הרבה שחקנים לא נכנסו למשחק ויכול להיות שהרוטציה הארוכה שלנו קצת מפריעה לכמה שחקנים".

רוט דגן יבזורי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
הרבה השפעה לחזרה שלו לפרקט. רוט עם יבזורי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully