וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייריס רייס: "הקבוצות בליטא אוהבות לרוץ, יהיה קשה"

16.1.2014 / 11:13

הגארד של מכבי תל אביב ערוך למפגש היורוליג מול ז'לגיריס (19:45, ישיר בוואלה!). סופו ייעדר, פניני והיקמן צפויים לשחק

מכבי תל אביב תתמודד הערב (חמישי, 20:00) בליטא הקפואה במשחק היורוליג מול ז'לגיריס קובנה. (שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות) הצהובים, שהשיגו בשלב הטופ 16 שני ניצחונות רצופים ינסו להמשיך את המומנטום. רשימת הפצועים של הצהובים כוללת את סופוקליס שחורציאניטיס הפצוע בקרסול שנשאר בישראל. גם גיא פניני לא לגמרי כשיר, אך התאמן אתמול וצפוי לשחק, כשבמכבי מספרים כי היקמן, הסובל מחבלה בכתפו, גם אינו במיטבו, אולם השתתף אתמול באימון המסכם ויעמוד לרשותו של המאמן דייויד בלאט.

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נמצא בכושר טוב מאוד. אוחיון/ברני ארדוב

טייריס רייס הגארד של הצהובים התייחס למשחק שמצפה לקבוצה בליטא: "הקבוצות בליטא אוהבות לרוץ, ז'לגיריס היא קבוצה מאוד תחרותית. זו תהיה משימה לא קלה". רייס התייחס לפציעות המרובות הפוקדות את הקבוצה: "היו לנו פציעות לאורך כל השנה אז אנחנו צריכים להילחם הכי טוב שאפשר ולחפות על החיסרון של מי שפצוע, כפי שעשינו עד כה".

על היכולת הטובה שהציג בשני המשחקים האחרונים הטובים, אמר רייס: "בהחלט צריך לדפוק על העץ כששואלים אותי על זה, אני רוצה לעזור לבחורים במה שאפשר"

יוגב אוחיון אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "מדובר במשחק מאוד קשה, כבר שיחקנו באולם הזה. הקהל שלהם דוחף וכמובן שהם קבוצה מאוד מסוכנת"

לשאלה האם הפציעות עלולות להשפיע על יכולת הקבוצה, השיב אוחיון: "מקווה שזה לא ישפיע עלינו. עד עכשיו כשהיו שחסרים שחקנים, כל אחד ידע לבוא ולהרים את הרמה שלו בכדי לחפות על השחקנים הפוצעים והחסרים".

על הניצחון מול קובאן בשבוע שעבר ועל מצבה של מכבי ביורוליג, הוסיף אוחיון:"אני חושב שבראש ובראשונה אנחנו יותר רוצים, הדברים הקטנים שלא עשינו בתחילת העונה נעשים על ידינו. אנחנו במאזן 0:2 וזו התחלה טובה, אבל חשוב מאוד להישאר על הקרקע להמשיך ולעבוד קשה".

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צפוי לקבל הרבה דקות בליטא. אוחיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully