וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד מושלמת אחרי 87:111 על באיירן

אחרי מחצית צמודה, הבלאנקוס פתחו מבערים וברחו ברבע השלישי, בו צלפו 41 נקודות. פרננדס הצטיין עם 24 נקודות

המחזור השלישי של בטופ 16 נפתח באופן חריג כבר הערב (רביעי), עם משחק בודד, בו ריאל מדריד הבלתי מנוצחת שוב הוכיחה כי מספיקה לה לחיצה קטנה על הדוושה כדי להביס, בדרך ל-87:111 ענק. הקורבן התורן היה באיירן מינכן, שנתנה פייט יפה, נאבקה בבלאנקוס, ואף הובילה במשך שלבים רבים במחצית הראשונה.

חמישי ביורוליג: אולימפיאקוס תחזיר את כוח ההרתעה?

שחקן ריאל מדריד סרחיו רודריגס. GettyImages
איזו קבוצה רצחנית. רודריגס חוגג הערב/GettyImages

אך לריאל מדריד של העונה מספיקות כמה דקות כדי לסגור העניין. סרחיו רודריגס וחבורתו פתחו מבערים ברבע השלישי בו קלעו 41 (!) נקודות - שתיים פחות מהשיא ביורוליג, אותו השיגה מכבי תל אביב בעונת 2009-2010 מול סיינה - כדי לפתוח פער דו ספרתי ממנו באיירן כבר לא חזרה.

המכונה ההתקפית המשומנת של פבלו לאסו, שתארח את מכבי תל אביב בעוד שבועיים, נראית מפחידה מתמיד וריאל, שהשבוע השוותה את שיא הניצחונות הרצופים בליגה הספרדית, בשיאה בשבועות האחרונים. בלאט, ראה הוזהרת. רודי פרננדס נצץ עם 24 נקודות, סרחיו רודריגס הגיע לעוד יום עבודה במשרד עם 19 נקודות ו-7 אסיסטים ואילו ניקולה מירוטיץ' תרם 16 למאמץ הקבוצתי. מלקולם דילייני הצטיין אצל באיירן מינכן עם 22 נקודות. ריאל עדיין מושלמת בכל המסגרות, באיירן המפתיעה סופגת הפסד ראשון. ברייס טיילור הוסיף 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully