וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאול אייזנברג הגיש תלונה במשטרה נגד דן חלוץ

26.12.2013 / 12:53

חבר הנהלת האיגוד טוען שחלוץ הפסיק במכוון את בדיקת המבקר בפרשת הפועל נשים. האיגוד: "מנסה להסיט את האש"

חבר הנהלת איגוד הכדורסל שאול אייזנברג, הגיש היום תלונה למשטרת ישראל כנגד יו"ר איגוד הכדורסל דן חלוץ, יו"ר הבקרה התקציבית משה דרוקר ורו"ח של האיגוד מוטי גולן. על פי טענת אייזנברג, חלוץ הפסיק את בדיקת מבקר הפנים של איגוד הכדורסל בפרשת הפועל תל אביב נשים, בה לטענתו ולטענת עורך דינו דן שווץ הופקדו המחאות של אייזנברג שלא היו מיועדות להיפרע באותה עונת משחקים.

שאול אייזנברג. מגד גוזני
תלונה חריפה נגד חלוץ. אייזנברג/מגד גוזני

על פי טענת היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל, אייזנברג רשם המחאות כערבויות לעונת 2011/12 לקבוצת הפועל תל אביב נשים שעמד בראשה, על אף שחשבונו היה מוגבל וזאת ללא ידיעת איגוד הכדורסל והבקרה התקציבית. אייזנברג טוען שבאיגוד העבירו המחאות שלו שלא היו אמורות להיות מועברות וכי אין בידם אישור הפקדת ערבויות לתאריכים בהן נטען כי הפקיד אותם.

היועץ המשפטי המליץ להגיש תלונה על אייזנברג לפני כשבועיים, אך יו"ר איגוד הכדורסל דן חלוץ ביקש להמתין עם ההחלטה וכעת הוא נמצא בחו"ל ועד כה ההחלטה לא התקבלה.

דן חלוץ יושב ראש איגוד הכדורסל. ברני ארדוב
חזית חדשה נגד אייזנברג. חלוץ/ברני ארדוב

באיגוד הכדורסל מיהרו להגיב על טענותיו של אייזנברג והוציאו הודעה ובה נכתב: "צר לנו שחבר הנהלת איגוד הכדורסל מר שאול אייזנברג בחר להגיש תלונה במשטרה כתרופה למכה, כשהוא יודע שהאיגוד שוקל הגשת תלונה כנגדו על מעשים שנעשו לאורך שנים לכאורה".

"אחרי שהוגשה תלונה, האיגוד מברך ומצפה שתתקיים חקירה עמוקה, רצינית ויסודית, בסופה תתברר האמת. אין ספק שהתלונה שמר אייזנברג בחר להגיש והדרך בה דאג לפרסם אותה, הינה הדרך להסיט את האש ממנו עצמו. מר אייזנברג בחר להגיש תלונה נגד גורמים שלא היו מעורבים בנושאים הקשורים אליו ושתחילתם עוד בעשור הקודם. שוב, אנו מצפים שמשטרת ישראל תקיים את החקירה הטובה והיסודית ביותר ואם ניתן בזמן הקצר ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully