וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחפשת גם רכז, דניאל האקט מועמד

20.12.2013 / 8:30

במקביל לחיזוק הקו הקדמי, לוואלה! ספורט נודע שהצהובים מחפשים רכש נוסף, רכזה של סיינה על הכוונת, רייס ישוחרר? אינגלס: "היו עליות וירידות, אבל נשתפר ככל שהעונה תתקדם", שחורציאניטיס ניצח את חבריו לשעבר: "נחמד להגיע לכאן"

עריכה: מיכאל ברגמן

מכבי תל אביב השיגה אמש ניצחון מרשים מול פנאתנייקוס , כשניצחה את היוונים בתוצאה 55:68, אולם מסתבר כי האקשן האמיתי מתרחש מאחורי הקלעים. על כוונת הצהובים לבדוק את האופציה לצרף גבוה נוסף כבר פורסם, אולם לוואלה! ספורט נודע כי זהו אינו השינוי היחידי בסגל עליו הצהובים עמלים, ושראשי מכבי מנסים לאתר רכז לקבוצה.

במכבי תל אביב מודעים לבעיה בעמדת הרכז, ועל כן מנסים כאמור להתחזק לקראת שלב הטופ 16. הצהובים לא חוששים להודות בראיונות בתקשורת על רצונם להביא גבוה, אולם בשל הרגישות בנוגע למעמדו של טייריס רייס, העדיפו כי הניסיון לצרף רכז לא ייחשף.

צפו במכבי תל אביב סוגרת סיבוב עם 55:68 על פנאתינייקוס

מכירים את פארגו ושאראס? הכירו גם את שאר היריבות הבאות

דיוויד בלאט מרוצה: "כולם אוהבים אותך כשאתה מנצח"

שחקן מכבי תל אביב טייריס רייס. יוסי ציפקיס
מחפשים לו מחליף? טייריס רייס/יוסי ציפקיס

בלאט כבר שוחח עם ראשי המועדון על האפשרות להביא גארד אחר במקומו של רייס, כשבהנהלה סבורים כי צריך לנסות להעניק לרייס דקות נדיבות ויציבות יותר בכדי להעניק לגארד סיכוי להתאקלם.

אופצייה מעניינת עבור הצהובים לחיזוק, הוא רכזה של סיינה האיטלקית, דניאל האקט. סיינה סיימה את דרכה ביורוליג, לאחר שהודחה אתמול כשהפסידה למלאגה. האקט (בן 26, 1.99 מ') הציג ביורוליג עד כה ממוצעים של 13.3 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו- 5.8 אסיסטים ב-33.5 דקות משחק. עם זאת, כדי לצרף את האקט יצטרכו הצהובים להיאבק מול מילאנו האיטלקית, שמנהלת איתו משא ומתן ממושך ועל פי דיווחים שונים קרובה להחתימו.

האקט כתב בפייסבוק הודעה לאוהדי סיינה, ואתם תסיקו לבד אם מדובר בפרידה רגעית לחופשת חג המולד או משהו קצת יותר קבוע: "אני רוצה לברך את כולם ולהודות על שנה וחצי הכי יפות ומשוגעות בחיים שלי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן סיינה דניאל האקט, מול שחקני זיילונה גורה פז'מיסלב זמוייסקי (35), ארון סל. GettyImages
כבר על הכוונת. דניאל האקט/GettyImages

בתוך כך, שביעות רצון נרשמה בקרה אנשי מכבי תל אביב מהניצחון על פנאתניייקוס שסגר את הסיבוב הראשון במאזן 2:8. ג'ו אינגלס סיכם את המשחק מול היוונים: "עשינו עבודה מצוינת בהגנה ב- 30 הדקות הראשונות של המשחק, אחר כך נתנו להם לקלוע ולנגוס ביתרון אבל השגנו ניצחון לא לחוץ בסופו של דבר".

אינגלס התייחס לסיום השלב הראשון בבית: "סיימנו אותו ראשונים בבית, זה סימן טוב לשלב הבא שלנו ביורוליג. היו לנו עליות וירידות עד עכשיו, אבל מכבי היא קבוצה נהדרות ואני אופיטימי שהכל ישתפר יותר ויותר ככל שהעונה תתקדם. אין ספק שיש דברים שאנחנו יכולים לעשות יותר טוב".

סופוקליס שחורצאניטיס הוסיף: "עבדנו קשה בכדי להישאר ברמה גבוהה, והשגנו את המקום הראשון בבית. אנחנו רוצים להשיג את התוצאות הטובות ביותר בטופ 16". היווני, ששיחק בפנאתינייקוס בעונה שעברה, הוסיף: "נחמד להגיע לכאן, שיחקתי בעונה שעברה בפאו, וטוב יותר לעזוב את האולם עם ניצחון. אני שמח שפגשתי את החברים שלי שהיו איתי בעונה שעברה, ומאחל להם רק טוב בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully