וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "השבוע האחרון עצר אותנו, אבל גם נתן מנוחה"

18.12.2013 / 21:29

אחרי הסערה והניצחון על קרשיאקה, הגארד לא היה בטוח מה עדיף. גרינברג: "במחצית השנייה עשינו שינוי וההגנה השתפרה"

הפועל ירושלים סיימה הערב (רביעי) בחיוך את שלב הבתים של היורוקאפ עם ניצחון 75:79 דרמטי מול קרשיאקה, ניצחון שסידר לה את המקום השני בבית ה'. רונאלד דופרי קלע 13 והוביל חמישה קלעים בספרות כפולות במדי האדומים, שישחקו ביום שישי במשחק הדחוי מול מכבי חיפה.

75:79 להפועל ירושלים על קרשיאקה ביורוקאפ

אדם אריאל עם חנן קולמן שחקני הפועל ירושלים. מגד גוזני
ירושלים סיימה את שלב הבתים בהצלחה/מגד גוזני

המאמן בראד גרינברג אמר בסיום: "אנחנו תמיד רוצים לנצח, יש לנו קבוצה מדהימה, הם אוהבים להיות קבוצה, נשארים מחוברים וסומכים זה על זה. אנחנו עושים מאמץ קבוצתי, על המגרש וגם בצוות האימון. היו לנו הרבה שחקנים בדאבל פיגרס, אני אוהב את האיזון וזה מתבטא בנקודות".

על ההתמודדות מול היריבה הוסיף: "אנחנו אוהבים לעשות הרבה חילופים בהגנה והיה קשה לעשות זאת מול השלשות, אז במחצית השנייה עשינו שינוי והתחלנו ללחוץ. ההגנה השתפרה וזה היה המפתח. השתמשתי יותר ממה שרציתי בקיצ'ן והלפרין. עוד לא חשבתי בכלל על השלב הבא ובהמשך נגלה מול מי אנחנו משחקים. יש לנו משחק קשה ביום שישי".

על צירופו של תום מעיין: "עקבתי אחריו מהקיץ בעתודה, אני חושב שהוא מאוד חזק ושחקן טוב ואני אוהב שיש לנו שחקנים צעירים שאפשר לטפח, כמו רפי ואדם. שחקנים, שבאים להתאמן כל יום והם מלאי תשוקה".

לגבי רכש עתידי וצירופו של מאט ג'נינג, עימו מתקיימים מגעים, הוסיף המאמן: "אני לא אוהב ספקולציות, אנחנו תמיד רוצים לשפר את הקבוצה. עם זאת, אנחנו מאוד נזהרים לפני שנערוך שינויים".

על המטרות העונה: "אנחנו עדיין גדלים כקבוצה וזה מה שננסה להמשיך לעשות. היו לנו משחקים צמודים ויש קו דק בין ניצחון להפסד".

יותם הלפרין סיכם: "היה משחק טוב מול קבוצה מצוינת. שמח שניצחנו, כל מי שעלה נתן משהו לקבוצה וזה מה שינצח לנו את המשחקים בעתיד. השבוע האחרון קצת עצר אותנו, אבל גם נתן מנוחה. כל אחד מקצוען ומכין את הגוף שלו להמשך. אנחנו רק בדצמבר, כך שהמכונה צריכה להמשיך לפעול".

דרווין קיצ'ן אמר לוואלה! ספורט: "היו לנו בחורים שעשו מהלכים גדולים לקראת הסיום וזה הספיק. היינו בריצה ואז הם רצו. איבדנו את היתרון כי שיחקנו מול קבוצה טובה. זו הרגשה טובה לסיים במקום השני. התחלנו מכך שניסינו להכיר את עצמנו כקבוצה, מההתחלה ממש. לאחרונה אנחנו מתגבשים".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully