וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעימי במו"מ עם ראשון לציון, בלאט התייחס לחולשת רייס

4.12.2013 / 19:00

הגארד עשוי להצטרף לאחר המשחק בין הקבוצות (שני). לפני המפגש מול קובאן (ה', 21:05, ישיר בוואלה! ובאפליקציות), מאמן הצהובים הסביר: "לקח לרייס זמן רב לחזור להיות רעב וחד"

יוסי ציפקיס

מכבי ראשון לציון פנתה בימים האחרונים למכבי תל אביב בבקשה לקבל לשורותיה את הרכז יובל נעימי. לוואלה! ספורט נודע כי הגארד, שקיבל דקות מועטות מאוד בליגה מדיוויד בלאט מתחילת העונה ונראה בהן בכושר טוב, מנהל באמצעות נציגיו מגעים עם הקבוצה מעיר היין. ראשון לציון שעושה מאמצים כדי לצרפו כבר לאחר משחק הליגה בין הקבוצות ביום שני. נעימי נמצא ביחסים מצוינים עם מאמנה של ראשון לציון, מתן חרוש, שהיה בצוות האימון של הפועל ירושלים כשהשחקן שיחק בקבוצה.

לאור לקחי העבר ובכדי שלא תהיה בעיה עם התקנון לגבי העברתו, ההסכם בין נעימי למכבי יבוטל, והשחקן לא יגיע יותר לאימונים ולמשחקי הקבוצה. "כרגע אין סיכום סופי בין מכבי ליובל על כך שלא יגיע יותר לאימונים, לא ברור אם יגיע מחר למשחק. יש מו"מ מתקדם עם ראשון, ברור שברגע שיהיה הסכם סופי- ההסכם שלנו איתו יבוטל כליל ונעימי לא יגיע יותר לאימונים ולמשחקים", הסביר הערב גורם במכבי לוואלה! ספורט.

גורמים המעורים בעסקה אומרים כי למרות שראשון היא ככל הנראה הקבוצה אליה יעבור לבסוף הגארד, בשבועות האחרונים בחנו גם הפועל תל אביב והפועל אילת את האפשרות לצרפו, אך הקבוצה שלוחצת הכי חזק על השחקן היא הפועל גלבוע/גליל. לא מעט מראשי מכבי סברו כי נעימי לא זכה לדקות משחק והזדמנות ראויה. עם זאת, בשל סגל השחקנים הרחב של מכבי, ופציעתו של שון ג'יימס, עלו מניותיו של אלכס טיוס, שכזכור, הוחלט להשאירו במועדון.

טייריס רייס, ריקי היקמן, סילבן לנדסברג, ג'ייק כהן, יובל נעימי, מכבי תל אביב בכדורסל. קובי אליהו
נעימי ושחקני מכבי תל אביב באימון. נודד קצת דרומה?/קובי אליהו

מכבי תל אביב, בינתיים עם נעימי, מתכוננת לקרב על פסגת בית ד' ביורוליג מול קובאן הרוסית, לה הפסד בודד במפעל - מול הצהובים. ניצחון נוסף של מכבי על קובאן מחר (חמישי, 21:05, שידור חי בוואלה! ובאפליקציות) יקפיץ אותה בחזרה למקום הראשון בבית, כמקדמה מצוינת לקראת הגרלת השלב הבא.

"אם אתם שואלים על ההשלכות של ההפסדים, תמיד חזרנו לעצמנו ומהר מאוד", פתח בלאט את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש, הערב (רביעי) בנוקיה. "בואו נפריד בין הליגה לבין היורוליג. ביורוליג אנחנו מצוינים כמעט לאורך כל הדרך ובליגה כמובן אנחנו מאוד מאוד לא יציבים ועדיין לא מצאנו את הנוסחה הנכונה להישאר באותה רמה של היורוליג. מבלי לתרץ אני מוכרח לציין עובדה שבמתחילת העונה אנחנו לא בריאים לחלוטין, באים למשחקים רבים בלי סגל מלא או עם שחקנים שלא בשיא כושרם בגלל פציעות, וזה משפיע. אבל גם זה יחלוף. כשזה יחלוף, אתם תראו קבוצה הרבה יותר יציבה וחזקה בכל הליגות, כפי שאנחנו מצפים ממכבי תל אביב".

בלאט התמקד בחולשת טייריס רייס וריקי היקמן. "מה שקורה או קרה עם טייריס זה אותו סימפטום שיש עם ריקי היקמן", אמר המאמן. "שני השחקנים האלה משום מקום הפכו להיות אזרחים גיאורגיים ומונטנגרים ולהבדיל משחקנים רבים שמשחקים כל קיץ בנבחרת ורגילים לעונה של הנבחרות, וגם לעונה הרגילה, להם לקח הרבה זמן לחזור להיות שחקנים רעבים וחדים ואנרגטיים בגלל מה שעברו בקיץ. זה לא פשוט. זה דורש סוג של הכנה מנטלית ופיזית שלהם לא היתה. יכול להיות שלקח לטייריס יותר זמן להיכנס לעניינים אבל אותו סימפטום אני רואה אצל ריקי, שבא לא בריא, החסיר אימונים, לא הצליח להפגין את היכולת הנהדרת משנה שעברה וזה יעבור לו. אני מרגיש את זה. וככה זה יהיה גם עם טייריס".

על היריבה אמר בלאט: "הם משחקים כבר מספר שבועות בלי סרגיי מיקוב, ועד עכשיו הם נתנו עונה מצוינת. מכיוון שיש להם גארדים מצוינים הם עדיין מסוכנים ביותר בעמדות האלה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"אם אתם שואלים על ההשלכות של ההפסדים, תמיד חזרנו לעצמנו ומהר מאוד". בלאט באימון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully