וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחיון ייעדר מהמשחק נגד ויטוריה, נעימי יחליפו בסגל

21.11.2013 / 19:18

רכז מכבי תל אביב נפצע בקרסולו באימון המסכם, ולאחר שבקבוצה ניסו להכשירו הוחלט לא לסכנו ויובל נעימי יתפוס את מקומו בסגל הצהובים במשחק נגד הבאסקים (21:45, ישיר באתר ובאפליקציות)

ניב אהרונסון

לאחר השבוע הסוער שעבר על מכבי תל אביב עם ההפסד המביך בדרבי ביום שני, מכבי תל אביב תנסה להתעשת הערב (חמישי, 21:45, שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציות) מול קוצ'ה ויטוריה. הצהובים ביורוליג עם מאזן של ארבעה ניצחונות לעומת הפסד בודד כשהיריבה הבאסקית נמצאת במקום החמישי עם שני ניצחונות מול שלושה הפסדים. מי שייעדר מהמשחק הוא רכזה של הקבוצה יוגב אוחיון, שנפצע בקרסולו הבוקר במהלך האימון המסכם של הקבוצה. הצוות הרפואי של מכבי תל אביב עשה מאמץ להכשירו למשחק, אך לבסוף הוחלט לא לסכנו. מי שיתפוס את מקומו בסגל הוא יובל נעימי. בימים האחרונים הדגיש דיוויד בלאט בפני שחקניו: "המשחק מול קוצ'ה לבוראל הוא אחד החשובים שלנו העונה. נצטרך לבוא ולעשות את הכי טוב כדי להשיג את הניצחון".

הבעלים של מכבי תל אביב דיויד פדרמן לצד אלי דריקס. ברני ארדוב
"צריכים להיראות הרבה יותר טוב". דריקס עם פדרמן/ברני ארדוב

המנכ"ל אלי דריקס התייחס לאווירה בקבוצה למרות ההפסד, ואמר: "הפסדנו בדרבי, זה לא נעים, אבל אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב, בייחוד במשחקי הליגה הישראלית, לא רק במשחקי היורוליג. אין שום סיבה שנפסיד בליגה הישראלית בשלושה משחקים מתוך שבעה. זו סטטיסטיקה שאנו לא מכירים ואין שום סיבה שנכיר. יש לנו צוות מקצועי טוב, אנחנו צריכים להתעשת ולהסתכל קדימה. יש עכשיו משחק יורוליג מול לבוראל שהיא קבוצה טובה ועכשיו זה הצ'אנס שלנו כמועדון וכשחקנים לכפר במעט על מה שהיה בתחילת השבוע הזה. המשחק הזה הוא משחק חשוב מאוד ואנחנו חייבים לנצח אותו".

על הבעיות בליגה הישראלית אמר המנכ"ל: "זו שאלה שצריך להפנות יותר לצוות המקצועי. גם אם יש לי דעה מסוימת, היא לא רלוונטית כי אני חושב שאנשי המקצוע צריכים להסביר את זה". על מעמדו של דיוויד בלאט הוסיף דריקס: "זו לא שאלה רלוונטית. דיוויד בלאט הוא מאמן מצוין שהיה איתנו שלוש שנים ונמשיך להצליח איתו".

גם דווין סמית' התייחס למשחק הקרוב, ואמר: "היה לנו אימון מסכם טוב, התחושה שלנו טובה. בנקודה הזו נותר לנו להתרכז במשימה הנוכחית והיא לשמור על הביתיות ביורוליג ולנצח". האמריקאי התייחס לתחושות השוררות בקבוצה לאחר ההפסד בדרבי, ואמר: "מאז ההפסד אנחנו מגיעים ועובדים קשה. אנחנו עושים מה שצריך לעשות, אנחנו מקצוענים ובאים לעבוד בכל יום. כולם מבינים ומודעים לדרבי, וללא ספק עכשיו אנחנו מודעים יותר, אבל יש לנו משחק חשוב וזו המטרה הראשית. נשאיר את הכול על המגרש, נשפר את הריבאונד ונצטרך מאמץ עקבי. זה משחק בבית שלנו וזה אומר שאנחנו חייבים לנצח בו".

זמר הראפ וההיפ הופ מהמובילים בעולם, 50 סנט, ייפגש מחר עם שחקני מכבי תל אביב. עבור הקבוצה הוכן דגם ייחודי של האוזניות בצהוב כחול הנושא את לוגו מכבי תל אביב שייחשף מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully