וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס התאוששה, זיילונה הפתיעה

הירוקים חזרו לעצמם עם 72:80 על ריטאס. מנסה-בונסו הצטיין בניצחון גלא, זיילונה ניצחה במינכן, גם צסק"א ובארסה ניצחו

המחזור השישי ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם שישה משחקים. בזמן שמכבי תל אביב נחלה הפסד ביתי לקוצ'ה ויטוריה, הצליחה פנאתינייקוס לחזור לעצמה כשקטעה את רצף ההפסדים שלה עם 72:80 על ריטאס וילנה. בבית א' צסק"א מוסקבה פתחה ברגל ימין את משחקי הסיבוב השני של שלב הבתים עם 60:72 ביתי על נאנטר הצרפתית, בעוד ברצלונה עשתה את העבודה בבלגראד עם ניצחון 64:82. בבית ב' השיגה גלאטסראיי ניצחון ביתי קשה על סיינה 52:54, בעוד זיילונה גורה רשמה את ההפתעה של הערב עם ניצחון חוץ מול באיירן מינכן, 71:78.

מילוש תאודוסיץ' (משמאל), ויטלי פרידזון, ג'רמי פארגו, צסק"ר מוסקבה. AP
במסלול התאוששות. פרידזון, תאודוסיץ' ופארגו/AP

בית א'

צסק"א מוסקבה - נאנטר 60:72

אחרי שני הפסדים רצופים ביורוליג, אלופת רוסיה הוציאה את כל העצבים שלה על פרטיזן בלגרד המסכנה, עם 46:88 מוחץ ולמרות שהתקשתה גם מול הצרפתים בפתיחה, היא ידעה להפוך את המשחק לקל ולרשום ניצחון בתחילת משחקי הסיבוב השני של שלב הבתים. במחזור הראשון צסק"א נזקקה למשחק צמוד מאוד כדי לנצח את נאנטר, אבל עתה זה היה קל יותר.

נאנטר פתחה מצוין והפתיעה עם יתרון 9:14 ברבע הראשון. ברבע השני צסק"א חזרה להיות צסק"א ונאנטר חזרה להיות נאנטר, כשהרוסים נהנו מהתעוררות של מילוש תיאודוסיץ' בדרך ליתרון 26:33 במחצית. ברבע השלישי האימפריה של אטורה מסינה המשיכה ללהוט בהתקפה עם 26 נקודות, עצרה את הצרפתים על 15 וסללה לעצמה את הדרך לניצחון. ג'רמי פארגו מיודענו הוביל את קלעי צסק"א עם 14 נקודות, ולדימיר מיקוב הוסיף 11 וקייל היינס 10. את נאנטר הוליך תומאס דשון עם 18 נקודות.

פרטיזן בלגרד - ברצלונה 82:64

אחרי שחטפה תבוסה משפילה ב-42 הפרש במחזור הקודם לצסק"א מוסקבה, קיבלה פרטיזן בלגרד דווקא את הקאטלנים כמשחק המשך קשה במיוחד. בפתיחה עוד היה נדמה שהמארחים ידהימו ויחזירו לאוהדים שלהם כשעצרו את ברצלונה על 11 נקודות בלבד, אבל אז הגיעה ריצת 27:53 של האורחים ממטווח שלשות של ג'ייקוב פולן ואלכס אברינס, ברצלונה הגיעה עד 20 הפרש והשיגה ניצחון חוץ חשוב. אברינס סיים עם 19 נקודות, פולן תרם 13 בעוד את פרטיזן הוליך בויאן בוגדנוביץ' עם 24 נקודות.

שחקן ברצלונה ג'ייקוב פולן. AP
חזרו מבלגרד עם ניצחון חשוב. פולן/AP

בית ג'

גלאטסראיי - סיינה 52:54

אף אחד מהאוהדים המקומיים שהגיע הערב למשחק באיסטנבול לא נהנה מכדורסל איכותי במיוחד, אבל לפחות הם חגגו ניצחון בסיום. שתי הקבוצות נראו נורא בשני הרבעים האחרונים, ואל המחצית הן הגיעו עם 22 נקודות כל אחד. הקצב האיטי והאחוזים הנמוכים לא פסחו גם על שני הרבעים האחרונים, אבל מי שלא נתן לכל זה להפריע לו היה פופס מנסה בונסו, שבמו ידיו העלה את הטורקים ליתרון 4, שתיים וחצי דקות לסיום. דניאל האקט הפגיז שלשה גדולה, 20 שניות לסיום והוריד לנקודה בלבד, אבל ארסלן קלע אחת מהקו, והאקט החטיא את השלשה הקריטית. מנסה בונסו סיים משחק ענק עם 16 (8 מ-12 מהשדה) והוסיף גם 16 ריבאונדים, סינאן גולר הוסיף 12. האקט סיים עם 16 (1 מ-9 לשתיים, 4 מ-8 לשלוש) עבור המפסידים.

באיירן מינכן - זיילונה גורה 78:71

אחרי שנתנה פייט גדול גם מול גלאטסראיי וגם מול אולימפיאקוס, השיגה הערב זיילונה ניצחון יוקרתי במיוחד כשגברה בחוץ מול הגרמנים החזקים. באיירן לא הצליחה להיכנס לקצב שלה בפתיחה, אבל ניצלה יכולת התקפית מנומנת של האורחים כדי להוביל בהפסקה ב-4. אלא שאז הגיעה ריצת 17:32 ענקית של הפולנים ברבע השלישי עם הופעה נהדרת של ולדימיר דראגיצ'ביץ' שהריץ את האורחים ליתרון דו ספרתי ברבע האחרון והובילה אותם לניצחון מפתיע במיוחד. דראגיצ'ביץ' סיים עם 19 נקודות ו-11 ריבאונדים, פרמיסלב זמוייסקי הוסיף 14 וחילק 6 אסיסטים. לבאיירן: ניהאד דיידוביץ' 17.

צפו בהצגה של מנסה בונסו (מספר 21 באדום)

בית ד'

פנאתינייקוס - ריטאס וילנה 72:80

הירוקים שבו לשחק באולמם הביתי אחרי שני הפסדים רצופים וקיוו לתעל זאת כדי לחזור למסלול, אבל לשני הרבעים הראשונים הם פשוט לא הופיעו, ואיפשרו ליריבתם לרוץ ל-9:20 ברבע השני כדי לברוח ל-13 הפרש. היוונים לא הרימו ידיים, והגיבו עם ריצה משלהם ברבע השלישי כשהם טסים ל-8:25 ומקבלים הצגה מג'יימס גיסט הנהדר כדי לעלות ליתרון. ריטאס פשוט לא מצאה את עצמה באותן דקות, גיסט המשיך לעשות ככל העולה על רוחו והירוקים נשמו לרווחה. גיסט סיים עם 24 נקודות גדולות להן הוסיף גם 6 ריבאונדים ו-5 חטיפות, יונאס מאצ'יוליס תרם 16. סטיבן יאלובץ' קלע 19 לריטאס.

ג'יימס גיסט עם דימיטריס דיאמנטידיס שחקני פנאתינייקוס. קובי אליהו
חזרו לעצמם. דיאמנטידיס וגיסט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully