וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אחד המשחקים הכי גרועים שאני זוכר"

20.11.2013 / 23:25

רגע לפני קוצ'ה ויטוריה (חמישי, 21:45, שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציות), מאמן מכבי תל אביב התייחס להפסד הכואב להפועל תל אביב: "אני מקווה שתהיה השפעה חיובית לדרבי. יכול להיות שנתחיל להתייחס בצורה שונה לליגה"

צילום: קובי אליהו

אחרי ההפסד הכואב בדרבי התל אביבי, מכבי תל אביב תנסה להרים את הראש דווקא ביורוליג ולקוות לחזור לזירה המרכזית שבה עד עכשיו נראה שאין לה יותר מדי יריבות. הצהובים יארחו מחר (חמישי, 21:45, שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציות) את קוצ'ה ויטוריה כשהיא עם מאזן של ארבעה ניצחונות והפסד בודד, אותו הפסד לבאסקים במחזור הפתיחה של היורוליג. לעומתם, לבוראל קוצ'ה במקום החמישי עם שני ניצחונות לעומת שלושה הפסדים.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא זוכר משחק כל כך גרוע מאז שהוא במועדון. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

"אני מקווה שתהיה השפעה חיובית לדרבי", אמר מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט. "אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להחזיר לא מעט למי שאוהב את הקבוצה שלנו, ואנחנו מסוגלים לעשות את זה. זה היה אחד המשחקים הגרועים מאז שאני מאמן את מכבי, ואנחנו צריכים להתחיל להוכיח את עצמנו מחדש מחר. לא באתי לדבר על הדרבי, אני לא אשב פה ואתרץ. לא היה שם שום דבר, זה כאילו לא היה אנחנו שם".

על המשחק שלפניו אמר המאמן: "עשינו עבודה טובה בסיבוב הראשון, ואפילו יותר מזה. אנחנו מאוד רוצים להתחיל את השלב השני עם ניצחון ביתי מול הקבוצה שניצחה אותנו בתחילת הדרך. היא קבוצה טובה, מאומנת, מוכשרת, והם צריכים לנצח כל משחק כמעט כדי לעלות. היא מצטיינת במתפרצות מהירות, היא שולטת במשחקים. זה אתגר לא פשוט. אנחנו רוצים להמשיך במומנטום שלנו ביורוליג, עדיין לא הפסדנו בבית וזה סימן שהאוהדים שלנו עושים עבודה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יוגב אוחיון (מימין) סילבן לנדסברג שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מסתכלים קדימה. אוחיון שומר באימון על לנדסברג/ברני ארדוב

על תפקידו של טייריס רייס מחר, אמר המאמן: "טייריס קיבל מנוחה במשחק האחרון בליגה כמו כל אחד מהשחקנים שלוקחים חלק ברוטציה, אבל יכול להיות שנתחיל להתייחס בצורה קצת שונה בליגה". על האפשרות שיובל נעימי יישאר בסופו של דבר בקבוצה אמר בלאט: "יש דברים שאני ממליץ לגביהם בצד שלי בפני ההנהלה, ואנחנו מדברים על הנושאים האלה. ההחלטות האלה נופלות בצד המקצועי ונראה מה ייצא מזה. הרצון זה לא לשחרר אף אחד אבל המציאות היא קצת אחרת".

רכזה של מכבי תל אביב, יוגב אוחיון התייחס גם הוא להפסד של הקבוצה להפועל תל אביב בדרבי, אך אמר: "מבחינתנו הדרבי עבר. אנחנו רוצים להסתכל קדימה אל המשחקים הבאים, לא רק לזה של מחר. אני לא חושב שמעריכים אותנו לפי הפסד או ניצחון אחד, הקבוצה שלנו ראויה לכבוד והקהל יבוא לעודד. מבחינתנו זה משחק מאוד קריטי".

דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב, מאחוריו סופוקליס שחורציאניטיס. ברני ארדוב
אווירה מבודחת באימון. בלו עם סופו/ברני ארדוב

קוצ'ה ויטוריה, שניצחה את מכבי תל אביב במחזור הראשון 80:84, רשמה מאז שלושה הפסדים ועוד ניצחון בודד, על ריטאס וילנה. ליד אליהו היא תגיע ללא אנדרס נוצ'יוני הארגנטינאי, שסובל מפציעה בברכו. לעומתו, למונט המילטון חזר מפציעה.

"נוצ'יוני הוא מנהיג ושחקן משמעותי שתורם המון לקבוצה ועושה את האחרים טובים יותר", אמר המאמן סרג'יו סקאריולו, שחסר את הארגנטינאי גם בניצחון 75:82 על מלאגה בליגה. "במשחק הראשון בלעדיו הסתדרו טוב ממה שצפיתי. אני מקווה שזה יקרה שוב".

על מכבי אמר המאמן האיטלקי: "יש לה את דיוויד בלאט שמנהל קבוצה איכותית כבר שנים. בנוסף, יש להם קהל נהדר שיודע להפעיל לחץ על היריבה. זה אתגר חשוב וננסה להתגבר עליו למרות החיסורים של הפצועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully