וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "מגיע לאוהדים יותר מהשטויות שעשינו"

הקפטן הצהוב לאחר ההפסד בדרבי: "הרגשתי שאנחנו מוכנים וכיסחו אותנו, לוקח אחריות. ביום חמישי - משחק העונה שלנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

תקופה טובה עברה על מכבי תל אביב. הצהובים ניצחו שישה משחקים רצופים בכל המסגרות וסיימו את הסיבוב הראשון ביורוליג במקום הראשון בבית. אלא שהערב (שני), חזרו כל השדים וכל הצרות לרדוף את הקבוצה של דיוויד בלאט. מכבי פשוט לא הגיעה לדרבי מול הפועל תל אביב בהדר יוסף ונחלה שם הפסד, שנה שנייה ברציפות. זה אפילו לא היה צמוד, כשהאדומים שולטים כמעט לכל אורך 40 הדקות ומנצחים את מכבי 66:78. מכבי נחלה הפסד שלישי בשבעה מחזורי ליגה והעונה הרעה שלה במסגרת המקומית נמשכת.

דיוויד בלאט שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. ברני ארדוב
עוד השפלה בליגה. בלאט והספסל הצהוב מתוסכלים/ברני ארדוב

בסיום המשחק, באופן לא מפתיע, שחקני ואנשי מכבי תל אביב נראו המומים וירדו היישר לחדר ההלבשה. דני פדרמן נותר מחוץ לחדר ההלבשה, כמו גם שלושת השחקנים שלא התלבשו למשחק: טייריס רייס, אלכס טיוס וג'ייק כהן. לאחר כשעה הוצאו השחקנים לאוטובוס מהדלת האחורית, באזור מבודד מהאוהדים, ונראו נסערים מאוד. "לא יודע למה זה קורה לנו בליגה?, אמר בסיום אחד משחקני הקבוצה .

שון ג'יימס אמר: "אני רוצה להתנצל בפני האוהדים של מכבי, מגיע להם יותר מהשטויות שעשינו על הפרקט היום. אסור היה לנו להפסיד את המשחק הזה. אין לי תשובות. שיחקנו מול קבוצה ששיחקה חזק, ידענו מה הם הולכים לעשות, הם רצו את זה יותר. כקפטן של הקבוצה אני לוקח אחריות, היינו צריכים להיות מוכנים, הרגשתי שאנחנו מוכנים וכיסחו אותנו. יומיים זה מספיק זמן כדי להתאושש, זה היה הפסד קשה, אבל נחזור ללוח התכנונים מחר ואנחנו חייבים להתאושש מההפסד הזה ולהוציא את הטעם המר מהפה. הדבר החשוב זה המשחק ביום חמישי, משחק העונה בשבילנו".

שחקן הפועל תל אביב ג'וש אוונס מול שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס. ברני ארדוב
עצוב מאוד. ג'יימס חסר אונים מול אואנס/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט, הגיב: "ברור שזה לא ערב טוב עבורנו, באנו בכוונות טובות, אבל לא עם האנרגיות והחדות שדרושות למשחק כזה ולכן הפסדנו. בדרבי בשנה שעברה היינו באותו המצב, באנו אחרי נסיעה קשה והיום באנו למשחק שלישי בחמישה ימים ואנחנו לא בנויים לזה. אנחנו לא בנויים לשחק שלושה משחקים בחמישה ימים וגם לא מתואמים מבחינת ההרכבים בליגה הישראלית. אנחנו צריכים למצוא את הנוסחה לזה, כי כרגע זה לא עובד. אנחנו לא יציבים בדברים שאנחנו עושים בליגה.

נעימי היה טוב היום לדעתי, אם מסתכלים על מהלך המשחק היו שני שחקנים במספרים חיוביים בפלוס מינוס, אחד מהם היה נעימי, עם פלוס 8 והשני היה בלו, עם פלוס 3. כל השאר במינוס. זה לא הנתון היחיד, אבל זה די חשוב. הוא גם שיחק למעלה מ-20 דקות במשחק הקודם, אנחנו כרגע עם 13 שחקנים ושניים מתחת לגיל 22, אני לא יכול להגיד עדיין איך זה ייגמר, אבל לדעתי מתישהו יהיה שינוי. אני לא מדבר על להביא שחקן.

שתי נקודות במתפרצת ו-25 זריקות לשלוש זה די משקף את המשחק הלא טוב שלנו. היו הרבה קליעות פנויות, חבל שהכדור לא נכנס, את זה אנחנו לא עושים. אצל ריקי היקמן יש הבדלים עצומים בין הליגה ליורוליג. לא יודע לענות על זה. יש לו ניסיון והוא טוב, שחקן מצוין, נותן הופעות מצוינות ביורוליג, למה הוא לא בא לידי ביטוי, אין לי תשובה טובה. מה שקרה עם הקהל לא השפיע, באנו עייפים ושיחקנו עייפים. הקהל לא היה פקטור בדבר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully