וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייריס רייס: "זו הרגשה טובה לקלוע סל ניצחון"

8.11.2013 / 14:57

מכבי תל אביב נחתה בישראל לאחר הניצחון על ריטאס. בלאט: "רייס בחור יוצא מהכלל שעובד קשה. זה ניצחון חשוב מאוד"

AP

במכבי תל אביב נשמו לרווחה אמש (חמישי), כשהשיגו ניצחון חוץ 74:76 על ריטאס וילנה, למרות קאמבק מרשים של הליטאים ברבע האחרון. דקה לסיום ריטאס עלתה ליתרון ראשון במשחק, אך ארבע נקודות של טייריס רייס המושמץ, כולל סל 3 שניות לסיום, העניקו ניצחון לצהובים. בקבוצה שמחו מהניצחון, אך היו פחות שבעי רצון מהיכולת והטעויות של הקבוצה במחצית שנייה.

בחדר ההלבשה בלאט שיבח את השחקנים על כך שהציגו אופי בסיום והשיגו את הניצחון, אך המאמן העיר לשחקנים על האיבודים הרבים ועל הריבאונד - שתי סוגיות אשר התעכב עליהן לא מעט באסיפות הווידאו שקיים בשבועות האחרונים, כמו גם על הריצה של הליטאים. "הסתבכנו לאחר שכבר הובלנו, אבל בסופו של דבר היינו ראויים לניצחון הזה", אמר אחד השחקנים בסיום.

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
בלאט כבר מחמיא. רייס/ניב אהרונסון

"היה משחק טוב מאוד, השגנו ניצחון מאוד חשוב ומשמעותי", אמר המאמן דיוויד בלאט עם הנחיתה של הקבוצה בנמל התעופה בן גוריון. על כך ששמטו יתרון מבטיח של 19 נקודות אמר בלאט: " כמו בכל משחק, יש רגעים יותר טובים ופחות טובים, אבל מה שחשוב שיצאנו עם עוד ניצחון חוץ קשה, השני ברציפות וכל הכבוד לחבר'ה". בלאט נשאל לגבי הישראלים בקבוצה: "אצלי זה לא משנה מה כתוב על הפספורט, מה שחשוב שכל שחקן בכל עת יהיה מוכן לתת ולתרום לקבוצה. ואם מישהו משחק פחות או בכלל לא, והקבוצה מצליחה, זה לא משנה". המאמן החמיא לטייריס רייס: "רייס הוא אחד שעובד קשה, הוא בחור יוצא מהכלל והשילוב שלו ושל יוגב ביחד נותן לנו כוח ופתרונות מהעמדה של הרכז".

טיירס רייס, שקלע את סל הניצחון, התייחס להתאקלמותו בקבוצה ולסל שקלע: "צריך להיות מוכן בכל רגע, יש לנו כל כך הרבה בחורים מדהימים שיכולים לעשות כל כך הרבה דברים על המגרש. צריך לפרגן לחברים שלך בקבוצה ולהיות מוכן ברגע שיקראו לך למגרש. זו הרגשה נעימה לקלוע את הזריקה הזאת אבל אני לא חושב שהיה צריך להגיע לסיטואציה".
ביום ראשון תפגוש מכבי תל אביב את בני הרצליה , על כך הוסיף רייס: "אנחנו צריכים לדאוג לעניינים גם בליגה הישראלית ולהקפיד על כך כפי שאנחנו עושים ביורוליג, ואז דברים ילכו חלק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. AP
האיש של מכבי תל אביב ב'לאץ'. סמית'/AP

דווין סמית', שסיים עם 28 נקודות וקלע שמח על הניצחון: "השגנו ניצחון חוץ חשוב מאוד שיקדם אותנו בבית הזה. שיחקנו באמת מצוין במחצית הראשונה ובחלק מהרבע השלישי, ואז הגיעה ריצה גדולה שלהם. הקהל דחף אותם קדימה ופתאום כל הזריקות שלהם נכנסו. הכי חשוב שלא נכנענו, נשארנו ביחד כקבוצה, המשכנו להילחם ושרדנו את מתקפת הנגד שלהם".

על הסלים שקלע בדקות הסיום הוסיף סמית': "היו כמה דקות שבאמת התקשינו והרגשתי שזה הזמן שלי לקחת אחריות, אני תמיד מנסה לתת את הכי טוב שלי למען הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully