וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינברג: "הלפרין דומה למקל באופי, הוא לוקח אחריות"

מאמן ירושלים החמיא לגארד על יכולתו בניצחון על פלוישטי. הלפרין: "כן מנהיג, לא מנהיג, תקראו לזה איך שאתם רוצים"

הפועל ירושלים עשתה הערב (רביעי) צעד נוסף לעבר שלב הבתים השני של היורוקאפ, אחרי שהשיגה ניצחון דרמטי על פלישטי במלחה בתוצאה 80:82. זה לא היה קל לשחקניו של בראד גרינברג. את המחצית הראשונה סיימו האדומים בפיגור 37:39, אבל מחצית שנייה מצוינת של יותם הלפרין (17 נקודות) וג'וש דאנקן (19 נקודות) החזירה את היתרון למארחת, אותו לא שמטה עד לסיום. במהלך האחרון של המשחק ג'וש דאנקן איבד כדור ופלישטי יכולה הייתה לנצח במשחק אולם שחקנה פיליפ אדאמוביץ' החטיא.

"זה היה משחק כדורסל מצוין, שתי הקבוצות הראו תחרותית ונאבקו", אמר מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג, "למשך כל 40 הדקותץ כל פוזשן היה חשוב. לא היה שום מהלך שהיה קל וזה ניצחון חשוב עבורנו, אני חושב שאני מאוד גאה בשחקנים שלי, זה ניצחון טוב, כשמשחקים חמישה משחקים בזמן קצר צריך צוות טוב, החל מהסקאוטינג ועד לעוזרי המאמנים והשחקנים, כדי להתכונן טוב, זה מאמץ קבוצתי על ומחוץ לפרקט".

אוהדי הפועל ירושלים באולם מלחה. מגד גוזני
צעד נוסף בדרך לשלב הבתים השני. אוהדי ירושלים חוגגים/מגד גוזני

גרינברג החמיא גם ליותם הלפרין, שהתעוררות שלו ברבע השלישי חוללה מהפך בתוצאה: "יותם הלפרין סובב את הקרסול והיתה לו פציעה, אבל האמנתי בו מההתחלה. הוא שחקן ואדם יוצא מן הכלל, אכפת לו מהקבוצה והוא דומה באינטליגנציה ובאופי לגל מקל, שיש לו דרייב חזק. יותם רוצה להיות טוב, הוא מקבל את האחריות והציפיות ממנו, ולא מתרחק מהם, הוא מודע לציפיות ובאותו הזמן דואג להצלחת הקבוצה, אני מאוד מאמין בבחורים שלנו". על היריבה אמר גרינברג: "שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, הם ניצחו את חימקי ברוסיה, הם גדולים ופיזיים. לנצח ככה, אחרי חמישה משחקים בעשרה ימים, זה מאוד מיוחד עבורנו".

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. מגד גוזני
"יותם רוצה להיות טוב, הוא מקבל את האחריות והציפיות ממנו, ולא מתרחק מהם". גרינברג/מגד גוזני

הלפרין אמר בסיום: "עברנו עשרה ימים לא פשוטים, שיחקנו חמישה משחקים, לא היו משחקים קלים. עמדנו די טוב במשימות שלנו. מחר ננוח וביום שני יש לנו משחק סופר קשה מול נס ציונה. פלוישטי קבוצה טובה מאוד. אמנם אין להם שמות מפוצצים, אבל הם ניצחו את חימקי בחוץ וראיתם היום שיש להם כלים כמעט בכל עמדה. ידענו שיהיה משחק קשה, אבל שוב ידענו לנצח בדקות האחרונות ואני שמח, כי זה ניצחון מאוד חשוב מבחינתנו".

על הכושר הטוב שלו אמר הגארד הישראלי: "כל הזמן יש התעסקות - כן לוקח בזמן האחרון, לא לוקח, כן מנהיג, לא מנהיג, אני מנסה להביא את הכדורסל שלי להפועל ירושלים. תקראו לזה איך שאתם רוצים".

גארד הפועל ירושלים יותם הלפרין. מגד גוזני
עונה במגרש. הלפרין/מגד גוזני

מאמן פלוישטי ולדימיר ארנאוטוביץ’: "היה משחק טוב ומאבק היום. ירושלים משחקת טוב , היו כמה קליעות ניסינו לעצור את קיצן שהוא שחקן מאוד טוב אבל בסוף היינו כמה טעויות ולכן הפסדנו את המשחק . היו כמה סיטואציות שיכולנו לנצל יותר טוב, חשוב היה שנהיה מרוכזים. הפסדנו בשתי נקודות שזה הפרש סביר להתמודדות הבאה שלנו בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully