וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה את פלוישטי 80:82

דאנקן איבד כדור שנייה לסיום אבל פלוישטי לא ניצלה זאת וירושלים ניצחה את הרומנים. הלפרין הצטיין עם 17 נקודות

הניצחון היה בידיים וכמעט חמק, אך לבסוף הפועל ירושלים יצאה כשידה על העליונה: קבוצתו של בראד גרינברג גברה הערב (רביעי) בתום מותחן על פלוישטי הרומנית 80:82, ושיפרה את מאזנה ביורוקאפ ל-1:3.

שתי שניות לסיום, כשירושלים הוליכה ביתרון 2, ג'וש דאנקן טעה כשניסה להציל כדור חוץ ושלח אותו הישר לידיו של גארד היריבה פיליפ אדאמוביץ', אולם למזלם של האדומים הגארד של פלוישטי החטיא את השלשה שהייתה יכולה להעניק לקבוצתו ניצחון דרמטי. אוהדי הפועל ירושלים ראו במלחה משחק נדנדה בו היתרון עבר מצד לצד, אבל ברבע השלישי יותם הלפרין להט ושמר על יכולתו גם ברבע הרביעי, ויחד עם משחק טוב מאוד של ג'וש דאנקן ורונאלד דופרי, ירושלים, שפיגרה במחצית 37:39 עלתה ליתרון ושמרה עליו עד לבאזר. הלפרין קלע 17 נקודות לירושלים, אותה הוליך דאנקן עם 19.

סנטר הפועל ירושלים ג'וש דאנקן (ימין) נשמר על ידי סנטר פלוישטי קטלין בורלקו. מגד גוזני
במעט בעט בדלי שמילא לאורך ארבעה רבעים, אבל למזלו זה נגמר בניצחון. דאנקן מול ברולקו/מגד גוזני

מהלך המשחק

החמישייה של ירושלים כללה את יותם הלפרין, דרווין קיצ'ן, רונאלד דופרי, ארטיום פרחובסקי, ג'וש דאנקן. פלוישטי פתחה את המשחק עם כריסטופר דאן, קטלין בורלקו, רוול מרשל, מוחמד אלאז'י ו-ולדימיר טיקה. דופרי היה האיש של האדומים בדקות הפתיחה עם ארבע נקודות שהעלו את המארחת ל-5:9. הרומנים התקשו להתמודד עם דאנקן ופרחובסקי בצבע וירושלים הגדילה את יתרונה אולם יכולת חלשה בריבאונד ההגנה אפשרה לבורלקו לצמק וירושלים הוליכה 14:17 בתום הרבע הראשון.

שחקני הפועל ירושלים אלישי כדיר (ימין) ג'וש דאנקן (שמאל) יותם הלפרין (מרכז). מגד גוזני
האדומים פתחו היטב אבל לא ניצלו את המומנטום כדי להגדיל את הפער ברבע הראשון. כדיר ודאנקן עם הלפרין/מגד גוזני

פתיחת הרבע השני הייתה שייכת לרומנים, שריצת 6:13 העבירה את היתרון לידיהם. ג'ראלד לי ודרגאן זקוביץ' ייצרו נקודות לרומנים, דופרי וכדיר איבדו כדורים, ופלוישטי שמרה על יתרון חד-ספרתי לאורך הרבע. הריבאונדים המשיכו לברוח לדאנקן ופרחובסקי מהידיים, הלפרין צימק בשלשה ופלוישטי הוליכה במחצית 37:39.

ג'וש דאנקן הוליך את ירושלים בשני הרבעים הראשונים עם 10 נקודות, דופרי הוסיף 9 והאדומים קלעו 2 מ-4 לשלוש. ג'ראלד לי הוליך את פלוישטי עם 10 במחצית הראשונה.

גארד פלוישטי מוחמד אלאז'י. מגד גוזני
הרומנים ניצלו את הרפיון הירושלמי בריבאונד ההגנה כדי לחולל מהפך ברבע השני. מוחמד אלאז'י/מגד גוזני

ירושלים פתחה את הרבע השלישי בריצת 0:6, והיציעים במלחה נדלקו. יותם הלפרין היה מצוין בהתקפה (9 נקודות ברבע) ושמר על יתרון ירושלים. הצבע של ירושלים היה חדיר וכריסטופר דאן ניצל זאת כדי לצמק לרומנים, שלא מצאו את הסל לאורך דקות ארוכות, ובסיום הרבע השלישי ירושלים הוליכה 54:58.

גארד הפועל ירושלים יותם הלפרין. מגד גוזני
מחצית שנייה מצוינת ששמרה על היתרון של ירושלים והובילה אותה לניצחון. גוזני/מגד גוזני

הרומנים ניצלו שמירה אזורית רכה מצד ירושלים בתחילת הרבע הרביעי, וחוללו מהפך בתוצאה בזכות ריצת 0:6. פרחובסקי וקיצ'ן קלעו לירושלים ועל הפרקט התפתח משחק נדנדה. 2:30 לסיום הראה לוח התוצאות שוויון 71:71, לי ביצע עבירה וירד לספסל הרומני ואילו ג'וש דאנקן, שהיה דומיננטי במחצית השנייה, דייק מהקו והעלה את הירושלמים ליתרון 3. פרחובסקי החטיא מתחת לסל, קיצ'ן מסר להלפרין והגארד הישראלי קלע שלשה גדולה שהעניקה לירושלים יתרון 73:77 כשעל השעון 1:18 דקות. בהמשך פרחובסקי קלע סל בסיבוב, דאנקן קלע מהקו וירושלים עלתה ליתרון ארבע. מוחמד החטיא שלשה לרומנים, אבל קלט את הריבאונד והשיג סל ועבירה. דופרי קלע מהקו לירושלים, זקוביץ' קלע מהעונשין בצד השני אחת משתיים, דאנקן עט על הריבאונד, טעה כשמסר לאדמוביץ' ולמזה של ירושלים הגארד של הרומנים החטיא את הזריקה ובסיום ירושלים ניצחה 80:82.

אוהדי הפועל ירושלים באולם מלחה. מגד גוזני
גם הם הזיעו לא מעט בדרך לניצחון. אוהדי הפועל ירושלים חוגגים/מגד גוזני

סטטיסטיקה

קלעו לירושלים: ג'וש דאנקן 19 נקודות, יותם הלפרין ורונאלד דופרי 17 כל אחד, ארטיום פרחובסקי 13, דרווין קיצ'ן 6, אלישי כדיר 4, יניב גרין, אריאל אדם וזאק רוזן 2 כל אחד, כן שותף רפי מנקין.

קלעו לפלוישטי: פיליפ אדאמוביץ' 18 נקודות, אלאז'י מוחמד 15, ג'ראלד לי 14, דרגאן זקוביץ' 13, ולדימיר טיקה, רוול מרשל וקטלין בורלקו 5 כל אחד, כריסטפור דאן 4, אדריאן גוטואיה 1.

  • עוד באותו נושא:
  • פלוישטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully