וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "להוטים להשיג ניצחון ראשון ביורוקאפ"

22.10.2013 / 20:05

מאמן מכבי חיפה מאמין בקבוצתו לקראת משחק החוץ נגד MZT סקופיה (ד', 19:00, ספ' 2) בה משחק טודור גצ'בסקי הוותיק

מכבי חיפה המריאה היום (שלישי) למקדוניה לקראת משחק היורוקאפ שלה מחר נגד MZT סקופיה במסגרת המחזור השני בשלב הבתים ביורוקאפ (19:00, שידור ישיר בספורט 2). המסע של הירוקים כלל עצירה באיסטנבול והיא תגיע לבירת מקדוניה רק בשעות הלילה ולא תערוך אימון מלא אלא רק אימון קליעות בלבד לפני המשחק.

שחקן מכבי חיפה דייויד קוביאן. יותם רונן
חיפה תערוך רק אימון קליעה/יותם רונן

בחיפה לקחו קשה את ההפסד אמש למכבי תל אביב 75:73 במסגרת המחזור השני בליגה וזאת לאחר שבמהלך המחצית השנייה הוליכה חיפה 34:51. בחיפה מקווים כי לנפילה הגדולה במחצית השנייה לא תהיה השפעה במשחק בסקופיה, ומאמינים כי ניתן לנצח את הקבוצה שהפסידה במשחק הבכורה שלה במפעל ל-VEF ריגה, וזאת לאחר ההפסד לקאזאן במחזור הפתיחה. אגב קאזאן ניצחה הערב 71:72 את בנביט במסגרת המחזור השני בשלב הבתים משלשת ניצחון על הבאזר של אנדרו גאולדוק.

"אחרי ההפסד הכואב נגד קאזאן בבית, אנו להוטים להשיג את הניצחון הראשון שלנו במסגרת היורוקאפ", אמר דני פרנקו לקראת המשחק, "אנחנו יודעים שסקופיה קבוצה טובה, אבל אנחנו מתקדמים כקבוצה ורואים שיפור ממשחק למשחק". אייק אופייבו, שהפתיע לטובה בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה נגד קאזאן ומכבי תל אביב הוסיף: "הרגשנו שלא היינו צריכים להפסיד את המשחק נגד קאזאן וההפסד נגד מכבי ת"א אתמול היה קשה עבורינו. אנחנו יודעים שכל משחק חוץ ביורוקאפ יהיה קשה וכך גם יהיה בסקופיה. אנחנו צריכים להישאר מפוקסים וחזקים מנטלית כדי לנצח את המשחק".

דני פרנקו מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
מחפש ניצחון בכורה במפעל. פרנקו/יוסי ציפקיס

MZT סקופיה, יריבת חיפה, היא אלופת מקדוניה בשנתיים האחרונות. לקבוצה שני זרים אמריקאים - הסווינגמן קייד דיוויס שממשיך עונה שלישית בקבוצה והפורוורד-סנטר ג'סטין ריינולדס שמגיע מוישי הצרפתית. מלבד השניים עוד שלושה שחקנים סרבים מחזקים את הקבוצה כשהשם המעניין ביותר הוא אורוס לוצ'יץ', שנחשב לשחקן מוכשר מאוד ולצידו משחקים סטפן סיננוביץ' וניקולה אוסטביץ'.

לסקופיה שלושה נציגים בנבחרת המקומית ששיחקה באליפות אירופה - הסנטר הוותיק טודור גצ'בסקי, הגארד הנהדר דמיאן סטוינובסקי והרכז אלכסנדר קוטוסקי שפגש במדי קומנובו את גלבוע/גליל בחצי גמר הליגה הבלקנית אשתקד. את הקבוצה מדריך הסרבי בן ה-40 ולאדה ווקויצ'יץ' שהדריך את הכוכב האדום בלגרד עד לאפריל בעונה שעברה, ובשיאו הוביל את ז'לזל'ניק לחצי גמר היול"ב קאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully