וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל נשים: רמת השרון הודיעה שלא תופיע לגביע ווינר

21.10.2013 / 16:05

יו"רית המועדון רחל אוסטרוביץ' נפגעה ממייל ששלחה אליה מנכ"לית מנהלת הליגה: "מדובר בהאשמות חסרות שחר"

טורניר גביע ווינר לנשים אמור לצאת הערב (שני) לדרך עם שני משחקים, בין מ.ס. אשדוד לאליצור חולון ובין אליצור רמלה לרמת השרון, אלא שבשעות הצהריים שלחה יושבת ראש רמת השרון רחל אוסטרוביץ' מכתב לאיגוד הכדורסל בו היא מכריזה כי קבוצתה לא תופיע להתמודדות.

"לאור השתלחותה חסרת הרסן של מנכ"לית המנהלת גבי בן אליהו, ופורקן תסכולה על חוסר הצלחתה במהלך השנה האחרונה, אין יכולה קבוצת הרבלייף רמת השרון על רקע זאת, להשתתף בטורניר ווינר", כתבה אוסטרוביץ', "מדובר בהאשמות חסרות שחר כנגד הקבוצה ויושבת הראש שלה, ולא יעלה על הדעת שיתוף פעולה בין הצדדים כל עוד הגברת בן אליהו משמשת בתפקיד רשמי במינהלת הליגה. לא נראה סביר, שמנכ"לית של המוסד, עובדת בשכר, תדבר בצורה כזו אל חברת המוסד. "אתם נכשלתם", משמעותו כי יש "אתם" ו"אנחנו", זאת כאשר המנכ"לית הנכבדה אמורה להיות כפופה למוסד ולא המוסד כפוף למנכ"לית העמותה".

יושבת ראש אלקטרה רמת השרון רחל אוסטרוביץ' לצד מאמנת הקבוצה רמת השרון אורנה אוסטפלד. ברני ארדוב
ברמת השרון זועמים. אוסטרוביץ' ואוסטפלד/ברני ארדוב

עוד צירפה אוסטרוביץ' להודעה את התכתובת בינה לבין מנכ"לית מנהלת ליגת העל לנשים בן אליהו שהתחילה עם האשמה של אוסטרוביץ' על שיווק לא ראוי לטורניר. להלן תשובת בן אליהו: "להזכירך אתם אלו שהגלתם את הליגה לוואן. מהלך שאני בטוחה שאת יכולה להתפאר בו. להזכירך שבתקופתכם הייתה שביתת השחקניות שהרסה את הליגה וגידול מטורף במספר הזרות. להזכירך שאני בליגה הזו פחות משנה בעוד את עשרות רבות של שנים,לא בטוחה שקל לתקן את מה שאתם הרסתם, אבל אני בטוחה ביכולת שלי להתחיל להצליח. יום מוצלח שיהיה".

איגוד הכדורסל הגיב לצעד: "אנו מצרים על החלטתה של רמת השרון לא להופיע למשחק במסגרת גביע ווינר. שבירת הכלים אינה מקובלת. מדובר בצעד קיצוני שפוגע בכדורסל בכלל ובכדורסל הנשים בפרט. העלבות מדברים של מנכ?לית הליגה הם לא סיבה לפגוע בקהל, ביריבה ובשחקניות. לאיגוד יש כלים להתמודד עם צעדים כאלו והוא יבחן אותם".

בגמר, רמלה תשחק מול מכבי אשדוד, שניצחה 66:76 את אליצור חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully