וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "הופתעתי מהמחצית הראשונה הרעה שלנו"

מאמן מכבי ת"א היה מאוכזב מההפסד בספרד: "היתה אפשרות לנצח, אבל הראנו דברים שאפשר לבנות עליהם לקראת ההמשך"

עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

מכבי תל אביב פתחה הערב (חמישי) את עונת 2013-14 שלה ביורוליג עם הפסד חוץ 84:80 לקוצ'ה ויטוריה הבאסקית במחזור הראשון של בית ד'. הקבוצה של דיוויד בלאט פיגרה מתחילת המשחק, רדפה אחרי המארחת והצליחה לבצע מהפך ברבע הרביעי, אבל לבסוף נכנעה אחרי דקות אחרונות מותחות. סגנית האלופה הישראלית תנסה לרשום ניצחון ראשון בשבוע הבא, אז היא תארח את הכוכב האדום בלגרד. עוד לפני כן מצפה לה משחק ליגה נגד מכבי חיפה ביום שני.

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט. GettyImages
פתח עם הפסד. דיוויד בלאט/GettyImages

"היה משחק קשה עם הרבה לחימה", אמר דיוויד בלאט בסיום. "בסופו של דבר זה הסתכם בשתי החטאות ליי-אפ בצד אחד ושתי קליעות שלהם בצד השני, למרות ששמרנו היטב. זה הכדורסל. היה משחק צמוד וקשה. לא הופתעתי מהמחצית הראשונה הטובה של ויטוריה, הופתעתי מכמה רעים אנחנו היינו. היינו מוכנים לעצור אותם, וכשלנו".

"אנחנו יוצאים מפה מאוכזבים מאוד כי היתה לנו אפשרות לנצח ויכולנו לנצח", הוסיף בלאט. "מצד שני, אין ספק שהראינו כמה דברים טובים שעליהם אפשר לבנות להמשך. צריך ללמוד מהטעויות שלנו, זה כואב כשלומדים את זה דרך הפסד, אבל החשוב הוא שנלמד ונתקן ובעתיד נבצע גם את המהלכים החכמים וגם את המהלכים הפשוטים בזמן הנכון ובצורה טובה יותר".

עוזר מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס, אמר ל"חדשות הספורט" בערוץ הספורט: "הייתה הזדמנות גדולה מאוד. עצרנו להם את המהלך האחרון, אבל לא היה ביצוע נכון בהוצאת החוץ שלהם. המילטון יצא החוצה וקלע כשהיינו צריכים לשים עליו יד. בסוף, אם אתה לא מצטיין בדברים הקטנים, אתה מפסיד את המשחק".

גודס המשיך ואמר: "עשינו המון טעויות במחצית הראשונה וקיבלנו הרבה סלים במתפרצות. למרות זאת, ראינו חבר'ה על הפרקט, נלחמים. החבר'ה היו ממוקדים בחצי השני ואפילו היינו ביתרון. היו כמה חבר'ה שנתנו את הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תומאס הרטל, קאחה לבוראל. Rafa Rivas, GettyImages
הופעת ענק בדקות האחרונות. הרטל/GettyImages, Rafa Rivas

בקוצ'ה ויטוריה חגגו את הניצחון על הצהובים, והמאמן המנצח, סרג'יו סקריולו, אמר אחרי המשחק: "אני מרוצה מהמחצית הראשונה שלנו וגם מהאופי שהראנו בסיום. בדקות האחרונות שיחקנו בחוכמה ובהירות ואהבתי את זה. אני לוקח מהמשחק הזה גם את הדברים הטובים וגם את מה שצריך לעבוד עליו. נמשיך להתקדם צעד אחרי צעד".

כוכב המשחק, תומאס הרטל אמר בסיום: "אנחנו מאוד שמחים על הניצחון, בייחוד לאחר שהפסדנו מול ברצלונה וגראן קנריה. לכן היה לנו מאוד חשוב לשחק טוב הלילה. אנחנו מקווים להמשיך כך גם במשחקים הבאים. הקבוצה שלנו שיחקה חזק וקשוח, וזה גורם לנו לשמוח כי אנו רוצים להמשיך לגדול ולהתפתח כקבוצה. אני מקווה שזה יהיה הצעד הראשון בכיוון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully